۱۱۰۵۳۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زیدان: رئال مادرید را دست کم می‌گیرند

«زین الدین زیدان» در آستانه دیدار رئال مادرید برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، گفت که احساس می‌کند کهکشانی‌ها «دست کم» گرفته شده‌اند.

ایرنا: «زین الدین زیدان» در آستانه دیدار رئال مادرید برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، گفت که احساس می‌کند کهکشانی‌ها «دست کم» گرفته شده‌اند.

زیدان: رئال مادرید را دست کم می‌گیرند

سرمربی فرانسوی در پاسخ به این پرسش که آیا وی حس نمی‌کند که در آستانه این دوئل سفیدپوشان به نوعی دست کم گرفته شده‌اند، اظهار داشت: واقعیت این است که همینطور فکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اما در هر حال، شایستگی داریم که مورد اطمینان باشیم. کاری که از دستمان بر می‌آید این است که تمرکزمان را بازی به بازی حفظ کنیم. رئال هرگز تسلیم نمی‌شود.

زیدان در خصوص همتای وی در نیمکت حریف یعنی «یورگن کلوپ» تاکید کرد: او سرمربی بزرگی است؛ مدت‌ها سرمربیگری کرده و تجربه زیادی دارد. کلوپ در دوران حرفه‌ایش کار بزرگی کرده و هر مربی کارش را به سبک خودش، انجام می‌دهد. در دوران مربیگری، سرمربی‌ها و اتفاقات متفاوتی را تجربه کرده‌ام.

«کریم بنزما» تنها بازیکن بلامنازع در خط حمله رئال محسوب شده و زیدان از اینکه شماره ۹ تیمش با تمام زوج‌های خود، رابطه خوبی برقرار می‌کند، خوشحال است.

ستاره اسبق تیم ملی فرانسه در خصوص بنزما گفت: اینجا هرکسی می داند که چگونه بازی کند و تک تک افراد جایگاه خود را در این باشگاه به دست آورده‌اند. بازیکنان رئال بهترین هستند. آنها همگی کریم را درک می‌کنند و بالعکس و رابطه خوبی بین آنها وجود دارد.

«ادن هازارد» می‌تواند برابر قرمزهای آنفیلد به ترکیب رئال اضافه شود اما زیدان خواستار رعایت جانب احتیاط در مورد مرد بلژیکی است.

زیدان در توضیح این موضوع اظهار داشت: ادن باید آرامش خود را حفظ کند. اگر بازیکنی آماده نباشد، برای بازگشت سلامتی او را به خطر نمی‌اندازیم. کارها را به مرور انجام می‌دهیم و خواهیم دید که هازارد چه زمانی باز می‌گردد. در حال حاضر شرایط اینگونه است.

دفاع لیورپول از عنوان قهرمانی خود در این فصل با مصدومان زیاد تحت الشعاع قرار گرفته اما مرد فرانسوی حریفش را دست کم نگرفته و هیچ پیش داوری در مورد آنها ندارد.

وی در این خصوص تصریح کرد: نمی‌دانم که این موضوع نقطه ضعف محسوب می شود یا نه زیرا آنها بازیکنان دیگری هم دارند. ما هم غایبانی داریم اما قدرت در دل تیم است؛ دست کم در مورد ما همیشه اینطور بوده است.

«محمد صلاح» ستاره مصری لیورپول به تازگی در گفت‌وگو با نشریه اسپانیایی مارکا گفته بود که قرمزها پس از فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۸، فاصله خود را با رئال از بین برده و با این تیم در یک سطح قرار دارند.

تیم‌های رئال‌مادرید اسپانیا و لیورپول انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ﺳﻪشنبه ۱۷ فروردین‌ماه از ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت تهران) در مادرید به مصاف هم می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج