۱۱۰۵۶۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توضیح امامی‌فر درباره سمت جدیدش در «PEC»

مدافع اسبق تیم ملی تازه‌ترین انتخاب فدراسیون فوتبال است که به سمت ریاست «PEC» دست یافته است.

ورزش سه: مدافع اسبق تیم ملی تازه‌ترین انتخاب فدراسیون فوتبال است که به سمت ریاست «PEC» دست یافته است.

علیرضا امامی‌فر، مدافع چپ اسبق تیم ملی که سابقه حضور در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، بعد از حضوری کوتاه مدت در دنیای مربیگری، اکنون با توجه به تحصیلاتی که دنبال کرده از سوی شهاب الدین عزیزی خادم به ریاست مرکز ملی فوتبال دست یافته است. انتخابی که بار دیگر با انتقاداتی مواجه شده و البته امامی‌فر مدعی است با توجه به تحصیلات خود و در راستای تفکرات دانش بنیان فدراسیون فوتبال به آن دست یافته است.

امامی‌فر در ابتدا درباره حضورش در این پست اینطور توضیح می‌دهد: من در کنار فوتبالم تقریبا ۱۰ سالی است که تحصیل را هم ادامه دادم و اگر خدا بخواهد طی یکی دو ماه آینده مدرک دکترایم را هم خواهم گرفت. چند روز پیش جلسه ای با آقای عزیزی خادم داشتیم و ایشان پیشنهاد این مرکز را به بنده دادند. من چند روزی را مطالعه و مشورت کردم. با توجه به شرایط کنونی پذیرفتم اگر بتوانم خدمتی به فوتبال کشور کنم.

توضیح امامی‌فر درباره سمت جدیدش در «PEC»

وی در رابطه با اینکه حضورش در سمت مدیریت با توجه به اینکه پیش از این سابقه‌ای در آن نداشته و بیشتر به عنوان مربی فعالیت می‌کرده کمی عجیب است و آیا قصد اینکه در مربیگری فعالیت کند گفت: مسلما یکی از علاقمندی های من در زمین فوتبال ماندن است اما شرایط کنونی را با توجه به استانداردها و کیفیتی که دوست دارم شرایطش برای من فراهم نیست. بر این اساس امسال ترجیح دادم این تجربه را داشته باشم و که بتوانم با توجه به تحصیلاتم را به نقطه ای برسانم و تجربه جدیدی داشته باشم. اینکه بتوانم با کمک دوستان، پیشکسوتان و دانشگاهیان بتوانیم در این مسیر کمکی به فوتبال کنیم.

امامی‌فر با اشاره به اینکه دکترای مدیریت ورزشی در دانشگاه آزاد کرج را دنبال کرده، در پاسخ به اینکه انتخاب‌های جدید فدراسیون با هجمه و انتقاداتی همراه شده و اینکه او نیز به صورت ناگهانی از مربیگری به سمت مدیریت در بخش ساختاری فوتبال دست یابد اینطور پاسخ داد: این به اهداف و تصمیم گیری های فدراسیون برمی گردد. با توجه به اینکه اصرار آقای عزیزی خادم مبنی بر دانش بنیان و علمی بودن فدراسیون است من از پیشنهاد استقبال کردم و ان شاالله که مثمرثمر باشم و اگر احساس کنم که نمی توانم کار کنم و شرایطش نیست و یا اینکه من در آن حد نیستم مطمئن باشید که فضا را برای دیگر عزیزان باز خواهم گذاشت.

ساختمان PEC یا همان مرکز ملی فوتبال ایران یکی از ساختمان‌هایی بود که در دوره کارلوس کی روش افتتاح شده است و همواره با گارد ویژه سرمربی پرتغالی اسبق تیم ملی همراه می‌شد. کی‌روش بارها برای این ساختمان با افراد مختلف جنگید و وارد تنش شده بود و از اهمیت زیادی برای وی برخوردار بود.

امامی‌فر در واکنش به این موضوع که این ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است و چه برنامه‌ای برای پیشبرد اهداف تیم‌های مختلف ملی خواهد داشت گفت: نگران نباشید. باید فضا و محیط را ببینم و اینکه عزیزان قبلا چه کرده‌اند. مطالعه کنیم و اطلاعات را کسب کنیم و بعد از آن انشاالله که برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج