اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۶۵۶۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

قاسمی‌نژاد: العین را دست‌ِ کم نمی‌گیریم

هیچ بازی آسان نیست و العین هم تیم خوبی است. خط حمله و بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم سربلند از این بازی بیرون بیاییم. حریف‌مان را دست‌کم نمی‌گیریم و امیدوارم با یک نمایش خوب این مرحله را پشت سر بگذاریم

روزنامه ایران ورزشی: هیچ بازی آسان نیست و العین هم تیم خوبی است. خط حمله و بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم سربلند از این بازی بیرون بیاییم. حریف‌مان را دست‌کم نمی‌گیریم و امیدوارم با یک نمایش خوب این مرحله را پشت سر بگذاریم

فولاد خوزستان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا امشب باید در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض مقابل العین امارات به میدان برود و شانس خود را برای رسیدن به مرحله گروهی این رقابت‌ها امتحان کند. محمد قاسمی‌نژاد بازیکن فولاد خوزستان که برای گل زدن به العین انگیزه بالایی دارد، معتقد است نباید حریف را دست‌کم گرفت و با تمام قدرت به میدان می‌روند تا العین را شکست دهند. قاسمی‌نژاد که امید زیادی به صعود فولاد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد، امکانات عربستانی‌ها را خوب می‌داند و از میزبانی و استقبال گرم این کشور تشکر می‌کند. محمد قاسمی‌نژاد در رابطه با شرایط فولاد خوزستان، بازی با العین و... صحبت‌های جالبی دارد.

اوضاع فولاد خوزستان برای بازی حساس و مهم مقابل العین امارات چطور است و آیا از امکاناتی که عربستان در اختیار تیم‌تان قرار داد، راضی هستید؟

شرایط خیلی خوب است و ۴ روز پیش اهواز را ترک کردیم و با پرواز چارتر مستقیم به ریاض آمدیم. اینجا هم از ما تست PCR گرفتند که بعد از اینکه جواب‌ها آمد و خدا را شکر همه منفی شد، تمرینات‌مان را از سر گرفتیم. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و همه بچه‌ها با انگیزه هستند. امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. اینجا همه دارند با تمام قوا تلاش می‌کنند. از کادر مدیریتی گرفته تا مربیان و دیگر عوامل تیم که این مسأله انگیزه‌ها را برای انجام یک بازی خوب بیشتر می‌کند.

اتفاق جالبی که در مورد حضور شما در عربستان افتاد و اصلاً قابل پیش‌بینی نبود، استقبال گرم عربستانی از تیم فولاد خوزستان بود. مسأله‌ای که تعجب خیلی‌ها را به دنبال داشت.

بله، ما قبلاً شنیده بودیم که عربستان رفتار خوبی با ایرانی‌ها ندارد و از این موضوع هم بچه‌ها نگران بودند ولی با وجود این دیدگاهی که داشتیم، وقتی به ریاض رسیدیم، استقبال گرمی شد و راحت کارهای ما را انجام دادند. ما را مستقیم به هتل آوردند و اینجا هم پذیرایی خوبی از ما شد. جا دارد که از آنها تشکر کنم. با این کارشان مطمئناً هر وقت تیم‌های عربستانی وارد ایران شوند و یک روز ما میزبان باشیم، جبران خواهیم کرد چون واقعاً همه چیز خوب است و مشکلی نداریم.

شرایط آب و هوایی عربستان چطور است؟ درست است که خوزستان هوای گرمی دارد اما به نظر می‌رسد شرایط عربستان متفاوت باشد.

شرایط آب و هوایی اینجا نسبت به اهواز گرم‌تر و شرجی‌تر است اما این چیزها نباید روی تیم تأثیر بگذارد چون ما از این مرحله باید به خوبی عبور کنیم چون تمام هدف‌مان اول این است که این مرحله را پشت سر بگذاریم و صعود کنیم. همه بچه‌ها دست به دست هم دادند و یکدل شدند که به این هدف که از پارسال مدنظرمان است، برسیم.

بحث قرنطینه چطور است؟ در دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا سختگیری‌های زیادی در مورد رفت و آمد تیم‌ها انجام می‌شد و هیچ‌یک از اعضای تیم نمی‌توانستند از هتل خارج شوند و این مسأله مشمول جریمه می‌شد. الان هم این سختگیری‌ها وجود دارد یا اینکه کمتر شده؟

بله، اینجا در بحث کرونا خیلی جدی هستند و همه در قرنطینه کامل هستیم. از کادر و تدارکات گرفته تا بازیکنان، همه در هتل هستیم و قرنطینه کامل هست. اینجا کسی حق ندارد بیرون برود و باید در هتل بمانیم. یعنی اگر کسی بخواهد خلاف کند و بیرون برود حتماً جریمه سنگینی در انتظارش خواهد بود که این مسأله باعث می‌شود همه در هتل بمانند.

مطمئناً العین امارات را تا الان چند بار آنالیز کرده‌اید و نقاط ضعف و قوت‌شان را به خوبی می‌دانید. الان چه نظری در مورد این تیم دارید؟ فکر می‌کنید العین می‌تواند حریف سرسختی برایتان باشد یا نه؟ چون این تیم اماراتی در یکی، دو فصل اخیر شرایط خوبی نداشت و حتی این مسأله باعث شد چند بار کادرفنی‌شان تغییر کند. با این شرایط بازی با العین امارات را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

بله ما چند بازی العین را دیدیم. بازیکنان را نفر به نفر آنالیز کردیم. کادرفنی خیلی زحمت کشیده و همه خصوصیات فردی بازیکنان را شناسایی کرده و به تیم انتقال داده. بچه‌ها هم همه مصمم هستند و نکات را به خوبی در ذهن‌شان سپرده‌اند. کاملاً شناخت داریم اما باید بگویم هیچ بازی آسان نیست و العین هم تیم خوبی است. خط حمله و بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم سربلند از این بازی بیرون بیاییم. حریف‌مان را دست‌کم نمی‌گیریم و امیدوارم با یک نمایش خوب و با قدرت بالا این مرحله را پشت سر بگذاریم و وارد مرحله گروهی شویم تا دل همه هواداران‌مان را شاد کنیم. ما فقط نماینده خوزستان نیستیم بلکه نماینده کل ایران هستیم که برای موفقیت نماینده کشورمان تلاش می‌کنیم.

به نظرتان ستاره العین کدام بازیکن می‌تواند باشد؟

فکر می‌کنم کایا بازیکن نوک حمله‌شان و وینگرشان می‌توانند خطرناک باشند. البته دفاع چپ خیلی خوبی دارند. در کل چند بازیکن واقعاً تأثیرگذار در این تیم حضور دارد که امیدوارم با یک نمایش خوب بتوانیم راه‌های نفوذ العین را ببندیم و از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم تا به پیروزی برسیم.

فکر می‌کنی کدامیک از بازیکنان فولاد خوزستان می‌تواند در این بازی مثل ستاره بدرخشد؟

همه بچه‌ها مصمم و یکدل هستند و همه به یک اندازه تلاش می‌کنند که تیم موفق باشد. خدا را شکر تیم به لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارد. امیدوارم همه با یک نمایش فوق‌العاده بتوانیم کارهایی که کادرفنی خواسته را انجام دهیم و با دست پر از این مرحله عبور کنیم.

نتیجه بازی را چند چند پیش‌بینی می‌کنی و به نظرت کدام بازیکنان می‌توانند برای فولاد گل بزنند؟

نمی‌توان نتیجه بازی را پیش‌بینی کرد. اول از همه دوست داریم بازی خوبی باشد و کارهای تاکتیکی که کادر از ما خواسته را به خوبی اجرا کنیم. واقعاً مهم نیست چه کسی گل می‌زند یا اینکه کدام بازیکن بهترین عملکرد را داشته باشد. همه بچه‌ها این هدف را دارند که خودشان بهترین باشند و بهترین عملکرد را داشته باشند تا تیم برنده شود و به هدف اصلی‌اش برسد.

فکر می‌کنی خودت گل می‌زنی؟

دوست دارم همیشه بهترین بازی‌ها را برای تیمم انجام دهم و امیدوارم بتوانم دل هواداران‌مان را با زدن گل شاد کنم.

گل بزنی چه کار می‌کنی؟

خدا را شکر می‌کنم و لوگوی پیراهن‌مان را می‌بوسم. امیدوارم از این مرحله با قدرت عبور کنیم و به مرحله گروهی برسیم و نماینده خوبی برای ایران باشیم. به هواداران‌مان این قول را می‌دهیم که در زمین کم نمی‌گذاریم و با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم و در آخر هم امیدوارم بهترین اتفاق بیفتد که دل مردم ایران شاد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیدر پرسپولیس

      ن بیا بگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج