اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۶۶۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عباسی: آلومینیوم با منصوریان به آرامش رسید

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: پرونده شکایت از خطیبی به کمیته تعیین وضعیت ارجاع شده است و ما منتظر تعیین تکلیف آن هستیم.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: پرونده شکایت از خطیبی به کمیته تعیین وضعیت ارجاع شده است و ما منتظر تعیین تکلیف آن هستیم.

سعید عباسی در خصوص عملکرد آلومینیوم اراک از زمان حضور علیرضا منصوریان اظهار داشت: با حضور منصوریان تیم شکل خوبی گرفته است. طبیعی است که هر تیمی از جدایی سرمربی‌اش لطمه‌هایی ببیند؛ اما منصوریان با حضورش در کنار تیم با روش‌هایی که بکارگیری کرده است از طریق روحی و روانی تیم را ریکاوری کرده است. در حال حاضر تیم به آرامش خوبی رسیده است و اوضاع مناسب است.

وی در خصوص شکایت از رسول خطیبی گفت: این مورد به صورت خیلی جدی توسط واحد حقوقی باشگاه و کارخانه ایرالکو دنبال می‌شود. پرونده به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ارجاع شده است و ما منتظر تعیین تکلیف آن هستیم. سرمربی که تحت قرارداد باشگاه ما بوده است به یکباره با تیم دیگری قرارداد امضا می‌کند و قانون تکلیف این مسئله را روشن می‌کند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص شایعه کناره گیری ایرالکو از تیمداری فوتبال عنوان کرد: این مسئله قبل از شروع فصل هم مطرح بود؛ اما کار ادامه پیدا کرد و بعد از بازی سپاهان به صورت جدی این قضیه منتفی شد. دیگر هیچ مسئله‌ای در این مورد وجود ندارد. با حمایت مجمع سهامداران، هیئت مدیره و استاندار دیگر هیچ مسئله‌ای وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج