اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۶۹۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هشدار به مجیدی؛ در تله رسانه‌ای الاهلی نیفتید!

فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا اواخر هفته جاری آغاز خواهد شد و تیم استقلال یکی از نمایندگان ایران باید در گروه C مسابقات به میزبانی عربستان با تیم‌های الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق دیدار کند.

روزنامه خراسان: فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا اواخر هفته جاری آغاز خواهد شد و تیم استقلال یکی از نمایندگان ایران باید در‌ گروه C مسابقات به میزبانی عربستان با تیم‌‌های الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق دیدار کند. نخستین دیدار آبی‌پوشان ایران ۴۵ بامداد روز ۲۷ فروردین‌ماه مقابل الاهلی میزبان مسابقات است، تیمی‌که این روزها حال و روز خوبی ندارد.

همین مسئله باعث شده هم رسانه‌‌های عربستانی و هم رسانه‌‌های ایرانی روی بحران‌زدگی الاهلی تاکید کنند و مانور عجیبی در این‌باره‌‌ می‌دهند! با رصد رسانه‌‌های عرب‌زبان و رسانه‌‌های داخلی به‌نظر‌‌ می‌رسد تلاش زیرکانه‌ای برای فریب دادن حریف الاهلی یا ضعیف و ناتوان نشان دادن حریف استقلال صورت‌‌ می‌گیرد که در صورت باخت تیم سعودی ارزش کار نماینده ایران کمتر جلوه داده شود و یا در صورت شکست و توقف استقلال بهانه خوبی برای انتقاد از تیم ایرانی به دست منتقدان بدهند.

در رصد رسانه‌‌‌ها به تیترهای چون «اعتراف به بحرانی بودن وضعیت الاهلی در آستانه بازی با استقلال»، ‌«بدترین الاهلی تاریخ مقابل استقلال»، «الاهلی ۳ ماه بدون هیچ برد» و «اوضاع شرم‌آور حریف استقلال در آسیا» برمی‌خوریم که همگی بر ضعف و ناتوانی حریف نماینده ایران دلالت‌‌ می‌کند و این سوال پیش‌‌ می‌آید که این اخبار در راستای افزایش و انگیزه استقلال است یا فریب و گمراه کردن شاگردان فرهاد مجیدی!

در این‌که الاهلی عربستان شرایط خوبی ندارد، شکی نیست و حتی تغییر سرمربی نیز برای الاهلی چاره‌ساز نبود و آن‌ها در ادامه روند افتضاح خود، برای ششمین دیدار متوالی در لیگ حرفه‌ای عربستان تن به شکست دادند تا بدترین نتایج تاریخ این باشگاه را به ثبت برسانند. الاهلی بعد از نقل‌و انتقالات زمستانی ۸ بازی در لیگ انجام داده که در هیچ‌کدام به پیروزی نرسیده است.

الاهلی در ۸ بازی ۶ باخته داشته و ۲ تساوی کسب کرده است. خط حمله تیم سعودی در این ۸ بازی تنها ۸ گل زده ولی در مقابل خط دفاعش به شدت عملکرد ضعیفی داشته و ۱۹ گل دریافت کرده است. با نگاه به تاریخ باشگاه الاهلی، می‌بینیم که برای اولین بار در تاریخ لیگ عربستان این تیم در ۳ ماه بدون برد بوده است. با این‌حال بازیکنان و مسئولان این تیم عربستانی که لقب امپراتور را دارد، وعده داده‌‌اند در بازی با استقلال از بحران خارج‌‌ می‌شوند و با شکست نماینده ایران نوار ناکا‌‌‌‌می‌را قطع خواهند کرد.

قطعا مجیدی و دستیارانش هم که الاهلی را آنالیز کرده و خواهند کرد، به خوبی به شرایط این تیم واقف هستند و نباید فریب اخبار رسانه‌‌‌ها و وضعیت این تیم در ۳ ماه گذشته را بخورند. حضور در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه و روحیه مضاعفی به همه تیم‌‌‌ها می‌دهد، بخصوص که الاهلی میزبان است و‌‌ می‌خواهد از این امتیاز نهایت استفاده را ببرد و از بحران خارج شود. فرهاد مجیدی که بارها با استقلال مقابل حریفان عربی و سعودی بازی کرده، به خوبی با جنگ‌‌های روانی آن‌ها آشنایی دارد و‌‌ می‌داند که گاهی این حربه‌‌های روانی از صدها برنامه فنی و تاکتیکی تاثیرگذارتر است. بنابراین باید به شاگردانش درباره شرایط تیم حریف و اخبار رسانه‌‌‌ها هشدار لازم را بدهد تا آن‌ها حریف عربستانی را دست‌کم نگیرند و استقلال در نخستین بازی امتیاز از دست ندهد.

الاهلی که به‌واسطه حضور چند ماهه برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس در این تیم و ناکا‌‌‌‌می ‌و درگیری‌اش با عمر السوما بازیکن معروف سوریه‌ای برای فوتبال‌دوستان ایرانی بیشتر شناخته شده، تیم پرمهره‌ای است. عمر السوما سوریه‌ای، ادریس فتوحی از مراکش، الکساندرو میتریشا از رومانی و ساریچ بوسنیایی، ۴ بازیکن خارجی‌اش هستند که سوما با توجه به رویارویی چندباره‌اش با تیم‌‌های ایرانی و سابقه گل زدن به تیم ملی ایران در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ چهره شناخته‌شده‌تری است و مجیدی و شاگردانش باید چاره‌ای برای مهار او بیندیشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج