۱۱۰۹۱۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احمد نور؛ همچنان در حسرت گل آسیایی

احمد نوراللهی هافبک شماره ۸ پرسپولیس در بازی با الریان فرصت گلزنی داشت.

ورزش سه: پرسپولیس شبی خاص را برای هوادارانش رقم زد. غافل‌گیر شد و زود گل خورد و با شروع نیمه دوم مجال بازی کردن را به رقیب نداد و آن ها را مسحور نمایش خود کرد. برد پرسپولیس از جنبه دیگر نیز خاص بود. برترین گلزن سرخ ها در این فصل یک هافبک دفاعی است. احمد نور که با شش گل از مهاجمین این فصل پرسپولیس در فاز هجومی خیلی بهتر کار کرده و در دادن پاس گل و پاس های کلیدی همانند یک هافبک خلاق ظاهر شده است.

الریان همانند پرسپولیس با دو هافبک دفاعی بازی می‌کرد. عبدالعزیز حاتم و فرانک کوم دو هافبک تدافعی الریان بودند که با مقایسه آمار و عملکرد نوراللهی با همتایانش در تیم قطری عملکرد بهتر شماره ۸ پرسپولیسی‌ها به چشم می‌آید. او با اضافه شدن عناصر تهاجمی نظیر مغانلو و آل کثیر مثل قبل اجازه نفوذ و شرکت در حملات را ندارد اما با این حال در گرداندن توپ در میانه زمین سرخ ها نقشی اساسی دارد و در این بازی موفق به ثبت ۴۶ پاس با دقت نزدیک به ۹۰ درصدی داشت. نوراللهی که انگار راه نفوذ و گلزنی به دروازه فهد یونس را نیز یافته بود سه بار شوت زنی کرد که هر سه در چارچوب بودند اما واکنش دروازه بان قطری مانع از گلزنی او شد.

نوراللهی تاثیر گذار ترین مهره این فصل یحیی خلاف پیروزی های گذشته این تیم موفق به ثبت گل و پاس گل نشد. شماره ۸ سرخ ها که تشنه گلزنی هم نشان میداد هیچ بعید نیست در بازی های بعدی و به خصوص مقابل نماینده هند بار دیگر توانایی خود را در آسیا اثبات کند و در کسب امتیازات برای سرخ ها نقش کلیدی را ایفا کند. دور شدن از مسائل حاشیه ای زمین و بازی با تمرکز بالا می‌تواند احمد را دوباره در آسیا به اوج برساند.

نقطه تاریک نمایش احمد نور در فاز دفاعی زمانی بود که عبدالعزیز حاتم توپ را روی دروازه پرسپولیس فرستاد اما نوراللهی نتوانست مانع از گلزنی نایف شود و این بازیکن زودتر از نوراللهی ضربه سر را زد تا پرسپولیس عقب بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج