جاباما
۱۱۱۰۷۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امیری: شرایط پرسپولیس مناسب نیست

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با برنامه پیش می رویم اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و صعودمان قطعی نشده است.

خبرگزاری فارس: وحید امیری در نشست خبری قبل از بازی برگشت با گوا هند اظهار داشت: ما نیمی از بازی ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و می دانیم هدف و خواسته مان چیست. با برنامه پیش می رویم اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و صعودمان قطعی نشده است.

وی ادامه داد: ما پرسپولیس هستیم و خواسته هواداران و کادرفنی از ما این است که با قدرت به کار خود ادامه بدهیم و صعود مقتدرانه داشته باشیم. مشکلات زیاد است و می‌توان گفت مشکل اول شرایط جوی است که کار را برای پرسپولیس خیلی سخت کرده است. تیم‌ گوا در گروه برای ما یک سورپرایز بود و خیلی باکیفیت فوتبال بازی می‌کردند.

بازیکن پرسپولیس افزود: ما هم پرسپولیس هستیم و در سال‌های اخیر کیفیت خود را در لیگ ایران و آسیا نشان داده و دنبال تکرار موفقیت‌های گذشته هستیم. البته همانگونه که گل‌محمدی گفت شرایط برای ما مناسب نیست و امیدوارم مسئولان باشگاه هم تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هرچه سریع تر مشکلات برطرف شود و تنها دغدغه ما موفقیت در زمین فوتبال باشد‌. تمام تلاش ما برای سربلندی پرچم پرسپولیس است‌.

امیری درباره اینکه آیا بازیکنان پرسپولیس به همه شرایط عادت کرده اند، گفت: واقعا شرایط خیلی سختی است اما در همان هفته اول و بازی با الوحده توانستیم خودمان را با شرایط وفق داده و سریع‌ تطبیق یابیم. تیم ما شخصیتی دارد که می‌توان گفت به بردن عادت کرده و روحیه سیری ناپذیری دارد. به همین دلیل از بردن سیر نشده و خیلی زود خسته نمی‌شود.

وی ادامه داد : تیم ما نماینده ایران است و پرچم‌مان در سال های اخیر همیشه بالا بوده است. در سه سال اخیر دو بار به فینال آسیا رسیده و دوست داریم این روند ادامه یابد. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم‌ تا با حفظ روحیه شجاعانه و پیروزی طلبی موفق باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج