۱۱۱۲۵۵۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

پشت پرده نیمکت نشینی کاپیتان سوم پرسپولیس

احمد نوراللهی شماره ۸ ملی پوش پرسپولیس در دیدار قبلی تیمش برابر گوای هند نیز حتی یک دقیقه فرصت بازی پیدا نکرد.

خبرورزشی: یکی از تصمیمات عجیب یحیی گل محمدی قرار ندادن احمد نوراللهی در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی برگشت با الوحده امارات بود. این درحالی بود که پیش از بازی برگشت با تیم اماراتی عنوان می شد احمد نورالهی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

شماره ۸ ملی پوس پرسپولیس در دیدار قبلی تیمش برابر گوای هند نیز حتی یک دقیقه فرصت بازی پیدا نکرد. گل محمدی تصمیم گرفت در آن دیدار از میلاد سرلک و محمد شریفی و درادامه کمال کامیابی نیا استفاده کند.

خیلی ها پس از پیروزی ۴ بر صفر پرسپولیس برابر تیم میزبان گفتند سرمربی پرسپولیس به کاپیتان سوم تیمش استراحت داده است و حتی از اردوی هند هم خبر رسید؛ نورالهی در دیدار برگشت برابر الوحده امارات در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.

با این وجود روز بازی همه غافلگیر شدند چرا که یحیی گل محمدی تصمیم گرفت از زوج میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا استفاده کند. هرچند در دقیقه ۴۶ احمد نورالهی جانشین میلاد سرلک شد و یک موقعیت خوب را نیز ازدست داد. جالب آن که قرارداد احمد نورالهی در پایان فصل جاری با پرسپولیس به اتمام می رسد. این بازیکن حالا با تجربه هنوز حاضر نشده است قراردادش با این تیم را تمدید کند.

شاید برای خیلی ها این سئوال به وجود آمده باشد که آیا دلیل نیمکت نشینی احمد نورالهی این موضوع بوده است؟ اگر هم علت نیمکت نشینی کاپیتان سوم پرسپولیس تمدید نکردن قرارداد باشد ایرادی نمی توان گرفت. در تمام کشورها و تیم های معتبر اروپایی نیز وقتی یک بازیکن حاضر نمی شود قراردادش را تمدید کند از ترکیب اصلی خارج خواهد شد تا برای تمدید تحت فشار قرار بگیرد.

به طور مثال می توان به کریستین اریکسون هافبک دانمارکی سابق تاتنهام اشاره کرد که وقتی از باشگاه خواست با انتقال او به ایتالیا موافقت کند، ژوزه مورینیو (سرمربی سابق تاتنهام) ستاره تیمش را نیمکت نشین کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج