۱۱۱۴۰۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فرشید اسماعیلی، بهترین بازیکن استقلال بود

مهاجم سابق استقلال گفت: به نظر من فرشید اسماعیلی هافبک استقلال بهترین بازیکن این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود.

خبرگزاری مهر: وحید امیری در خصوص عملکرد تیم های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از نظر فوتبالی ۴ تیم ایرانی نمره قبولی گرفتند. بضاعت فوتبال ما این است و باید بپذیریم امکانات فوتبال ما در مقابل دیگر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان بسیار اندک است اما بازیکنان ایرانی با تمام وجودشان بازی کردند و نشان دادند که حتی بدون امکانات بسیار بالا هم می توان موفق بود.

مهاجم پیشین تیم استقلال با اشاره به فولاد خوزستان در آسیا تصریح کرد: تیم فولاد تنها تیمی بود که با کیفیت بالا بازی کرد. آنها از نظر فنی و انضباط تیمی فوق العاده بودند و توانستند بازی های خوبی را به نمایش بگذارند. شاید اگر در دو بازی دو گل در دقایق پایانی نمی خوردند، آنها هم می توانستند به دور بعد صعود کنند.

امیری در مورد وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایط پرسپولیس بهتر از سایر تیم ها بود. البته آنها چند سالی است که خود را به خوبی در آسیا مطرح کردند و دوبار تا فینال لیگ قهرمانان رفتند اما نتوانستند به قهرمانی دست پیدا کنند. اگرچه آنها گروهشان نسبت به سایر تیم های میانی آسان تر بود اما از این فرصت استفاده کرده و توانستند به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنند.

مهاجم سابق استقلال در خصوص عملکرد آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال را باید به دو بخش تقسیم کنیم. قبل از حضور مجیدی و بعد از آمدن مجیدی. کادر فنی سابق می دانست که باید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. بنابراین باید بازیکنانی را جذب می کرد که بتوانند به استقلال کمک کنند تا امیدهای هواداران ناامید نشود. آبی ها تقریباً نفرات خوبی را در اختیار داشتند. استحکام خط دفاع در ابتدا خوب نبود اما هرچه از زمان بازی ها گذشت، استقلال بهتر و روان تر بازی کرد. بعد از حضور مجیدی در استقلال هم شرایط تیم متحول شد. بازیکنان چه از لحاظ فنی و چه روحی و روانی، شرایط بهتری پیدا کردند و دیدیم که آنها با تمام وجود برای موفقیت استقلال تلاش کردند.

وی تأکید کرد: باید به کادر فنی استقلال خسته نباشید بگوییم. آنها حرفه ای عمل کردند و با اینکه زمان زیادی برای ریکاوری نداشتند اما توانستند با جابجایی بازیکنان نتایج خوبی را کسب کرده و به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله بعد صعود کنند.

مهاجم سابق استقلال با انتقاد از فاصله زمانی کم بازی ها افزود: برای فوتبال ما ۶ بازی در دو هفته زیاد است، بازیکنان ما هنوز به شرایط حرفه ای نرسیدند اما خوشحالم که کادر فنی توانست با یک ریکاوری خوب بازیکنان را آماده این تورنمنت سنگین کند و در پایان هم استقلال توانست با وجود تیم های قدرتمندی چون الدحیل و الاهلی به مرحله بعد صعود کند.

امیری در پایان و در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن استقلال در مرحله گروهی کدام بازیکن بود؟ گفت: به نظرم فرشید اسماعیلی بهترین بازیکن این مرحله بود. او هم جنگید، هم گل زد و هم پاس گل داد و توانست با حضورش به استقلال کمک موثری کند و امیدواریم این آمادگی را تا پایان لیگ برتر هم حفظ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج