اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۱۴۳۸۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

دین‌محمدی: صعود به مرحله حذفی تازه پله اول است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان باید بدانند این صعود تازه پله اول است و همه تمرکز خود را برای بازی با الاهلی بگذارند.

خبرگزاری میزان: سیروس دین‌محمدی در خصوص صعود تیم فوتبال استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در گروه سختی قرار داشت و تمام حریفانش قدر بودند. حتی الشرطه هم نشان داد رقیب سرسختی است.

وی ادامه داد: استقلال در تمام بازی‌ها هوشمندانه عمل کرد، اما در یک بازی مقابل الدحیل که تیم بسیار خوب و با تاکتیکی بود، تمرکز لازم را نداشت و نتوانست ۳ امتیاز بازی را بگیرد که همین اتفاق صعودش را با مشکل مواجه کرد. اما جذابیت فوتبال به غیره منتظره بودن آن است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ضمن ابزار خوشحالی بابت صعود این تیم عنوان کرد: آبی‌پوشان نشان دادند می‌توانند در مراحل بعدی این رقابت‌ها خوش بدرخشد. آن‌ها باید بدانند این صعود تازه پله اول است و همه تمرکز خود را برای بازی با الهلال بگذارند.

دین محمدی در رابطه با عملکرد کادر فنی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سرمربی تیم خیلی خوب توانست از بازیکنان استفاده کند، تغییر سیستم و تعویض‌های به موقع باعث شد از انرژی و تاکتیک تمام بازیکنان به نحو احسن استفاده شود.

وی در پایان با اشاره به صعود پرسپولیس و تراکتور خاطرنشان کرد: صعود سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می‌گویم. فولاد نیز با وجود اینکه تجربه اول لیگ قهرمانان را داشت و در گروه سختی هم بود، خوب بازی کرد. امیدوارم تمام نمایندگانمان در مرحله حذفی بتوانند موفق عمل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا جوری خوشحالی میکردید ما خیال کردیم رفتید فینال!!! حالا علی الحساب واسه همین صعود ارزشمند که کم از قهرمانی های چهارجانبه ی امجدیه هم نیست ستاره ی سوم رو بزنید!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیروووووووزی باستاره جعلی وفیک

    • عزیز ج

      مطمئن باش همین پله اول میمونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج