جاباما
۱۱۱۹۲۶۳
۴۴ نظر
۵۰۱۰
۴۴ نظر
۵۰۱۰
پ

صدری در کلاب‌هاوس پاسخ مجیدی را داد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در اپلیکیشن کلاب هاوس در مورد حاشیه اخیری که در خصوص کری وزیر ارتباطات به وجود آمده صحبت کرد.

ورزش سه: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در اپلیکیشن کلاب هاوس در مورد حاشیه اخیری که در خصوص کری وزیر ارتباطات به وجود آمده صحبت کرد.

بعد از شکست تیم استقلال در دربی، فرهاد مجیدی بخش مهم صحبت های خود در نشست خبری را به انتقاد از وزیر ارتباطات اختصاص داده و به شدت بابت کری آذری جهرمی به استقلالی ها به این وزیر جوان حمله کرد. این حواشی همچنان ادامه دارد و نقد های بسیاری به کری آذری جهرمی و پاسخ فرهاد مجیدی در نشست خبری مطرح شده است. برخی ها حق را به وزیر می دهند و برخی ها مجیدی را محق دانسته و پاسخش را به جا می دانند.

صدری در کلاب‌هاوس پاسخ مجیدی را داد

مجید صدری، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز در بحثی که در این رابطه در اپلیکیشن کلاب هاوس و با حضور اهالی فوتبال تشکیل شده بود حضور یافته و به انتقاد از مجیدی و حمایت از جهرمی پرداخت:

مجیدی می توانست مثل قلعه نویی با کری جواب بدهد

آقای جهرمی چند وقت پیش هم مطلبی را گفتند و یکسری از دوستان هم آمدند و نقطه نظراتشان را گفتند. ایشان در مصاحبه ای که با رادیو داشتند گفتند که من دو شخصیت متفاوت دارم؛ یکی به عنوان وزیر ارتباطات که کارم را انجام می دهم و یکی هم به عنوان هوادار که می آیم و کری می خوانم. به نظر من چیز خاصی نبود ولی استقلال چون باخته بود حداقل آقای مجیدی نباید آن بی احترامی را می کرد. ایشان هم می توانست بیاید و کری بخواند مثل آقای قلعه نویی که جواب کری وزیر را با کری دادند.

جهرمی پای کری اش ایستاد و این شلوغ کردن ندارد

اتفاقی نیفتاده بود که دوستان این کار را کردند. برای ما خیلی جالب نبود. حدود سه هفته پیش راجع به پسر بچه ای اتفاقی افتاد و همه بزرگان پرسپولیس بیانیه دادند و گفتند که چرا برای این بچه چنین اتفاقی افتاده است. آقای جهرمی هم به عنوان هوادار کری خواند و اگر کامنت ها را بخوانید می بینید که بسیاری از استقلالی ها هم رفتند و به ایشان جواب دادند. ایشان کری خواندند و پایش هم ایستادند و این شلوغ کردن ندارد.

همه جای دنیا این گونه است

بعد از صحبت های آقای جهرمی عکس هایی از آقای فرهاد مجیدی با آقای احمدی نژاد منتشر شد. آقای جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات کارش را به نحو احسن انجام می دهد و مردم هم یکی راضی و یکی ناراضی است. او به عنوان یک هوادار این کار را انجام می دهد. آقای احمدی نژاد هم انجام داده و در خارج از ایران هم انجام می دهند. دیروز یکی از دوستان لیست مقامات سیاسی و حکومتی که طرفدار تیم های خاص هستند را به من داد. همه جای دنیا این گونه است.

کری با بی احترامی فرق می کند

آقای جهرمی که به کسی بی احترامی نکرده است. ایشان که دفعه پیش آمد و یک کری خواند اتفاقی افتاد؟ دوستان آمدند جواب دادند حتی در رادیو صحبت کردند و ایشان هم جواب داد. کری با بی احترامی فرق می کند. ما به بی احترامی منتقد هستیم وگرنه هیچ اشکالی ندارد که استقلالی ها زیر پست ایشان کامنت بگذارند و جواب کری شان را بدهند، ایشان هم چیزی نمی گوید. در برد و باخت برای هم کری می خوانیم در حالت عادی که کسی با کسی کاری ندارد. بعد و قبل بازی شما برای من کری می خوانید و من برای شما کری می خوانم.

کری ریز رئیس هیات مدیره پرسپولیس در میان بحث!

صدری در این قسمت از صحبت های خود یک کری ریز هم برای استقلالی ها خوانده و صحبت هایش را این گونه ادامه داد: بالاخره بازی است و برد و باخت دارد؛ یک روز ما می بریم و روز دیگر هم ما می بریم (!) و این چیز عادی است و مشکلی نیست.

تنها چیزی که ما خواهش داریم از همه دوستان استقلالی و پرسپولیسی این است که به هم بی احترامی نکنید. شما فکر می کنید آقای جهرمی به همین دوستان استقلالی کم کمک کرده است؟ ایشان در نگاه وزارتی هم به استقلال کمک می کند هم به پرسپولیس و هم تیم های دیگر. این که دلیل نمی شود. واقعا جای تعجب دارد که بعضی از دوستان این گونه عنوان می کند.

از اتفاقی که برای خلیل زاده افتاده خوشحال نیستیم

بنده به عنوان رئیس هیات مدیره پرسپولیس کری می خوانم ولی حق بی احترامی ندارم. یکی از دوستان در مورد آقای خلیل زاده مطلبی گفت که ما اصلا خوشحال نیستیم و خیلی هم ناراحتیم. بالاخره آنها هم همنوع ما هستند و ایرانی اند بالاخره یک خطایی کرده اند و من نمی دانم. نباید هم دیگر را نابود کنیم. در یک جمعی می خواهیم نشاط داشته باشیم. همان شب آقای مددی آمد یکسری حرف هایی زد که واقعا من برایش جواب دارم.

صدری در کلاب‌هاوس پاسخ مجیدی را داد

ماجرای وصل بودن صدری به چاه نفت

آقای نظری یک ماه پیش مصاحبه ای کرد و مگر من تا به حال در مورد استقلال اظهار نظری کرده بودم؟ خبرنگار چیزی از ایشان پرسید و ایشان گفتند که آقای صدری به چاه نفت متصل هستند. من همان روز به ایشان زنگ زدم و گفتم که مگر شما اصلا بنده را می شناسید و می دانید من چه کار کرده ام.

مگر من تا به حال در مورد تیم شما نظری داده ام که گفتند شما گفته بودید ما به کمک مالی نیاز نداریم. یکی از هواداران در لایو از من سوال کرد و من هم گفتم که ما مخلص هواداران هستیم هر موقع کمکی لازم باشد خودمان به صورت رسمی اعلام می کنیم. گفت که ببخشید من متوجه نشدم که شما این گونه گفته اید و به من یک تکه دیگری از صحبت هایتان را نشان داده بودند. خب مگر ما اظهارنظری کردیم؟ حتی ایشان تلفنی به من گفتند که من دفعه بعد می روم و جبران می کنم ولی گفتم که نیازی نیست و فقط خواستم بگویم که بنده تا این لحظه هیچ وقت به تیم شما ورودی نکرده ام؛ کاری هم ندارم.

نباید پشت تریبون بگویند که وزیر بی شعور است

اگر کری بوده خودشان جواب کری را بدهد نه اینکه پشت تریبون بگویند که وزیر بی شعور است. این یعنی این که به کل نظام توهین می کنید. ما شان مان بالاتر از این چیزهاست که به دنبال این چیزها باشیم. اگر دوستان فدراسیون بخواهند برخوردی بکنند که به ما ربطی ندارد. ولی نکته این است که وقتی یک بلندگو دست من است قرار نیست که هر چیزی از دهانم در آمد بگویم. با زبان آقای جهرمی می توانستند جواب شان را بدهند.

الفاظ مجیدی در شان مربی استقلال نبود

جناب آقای مجیدی عزیز واقعا الفاظی را به کار بردند که در شان مربی استقلال نبود. اگر آقای جهرمی کری خوانده با کری جواب شان را بدهید. ممکن است شما ادبیاتی را به کار ببرید که همان معنا را بدهد ولی اینکه در تریبون رسمی این صحبت را بکنید درست نیست. ما به دنبال پرونده سازی نیستیم. در این مدت که در خدمت دوستانمان در پرسپولیس بودم فقط و فقط گفته ام که حاشیه نداشته باشیم.

با آقا یحیی با سید جلال و همه صحبت می کنیم که تا می توانید آرامش داشته باشید. وگرنه ما هم بلد هستیم حرف بزنیم ولی برای چه باید تیم مان را به حاشیه ببریم؟ این موفقیت های ما فقط در سایه آرامش بوده است. بچه های ما از جان شان مایه می گذارند و من دست شان را می بوسم چون با رفتار و تلاش شان دل ۴۰ میلیون را شاد می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگہ بہ استقلال کمک کردہ بود کہ نیم فصل بازیکن میگرفتن جام اسیا بازیکنای کہ گرفتہ بودن بازی میدادن کلا معلومہ بہ کی کمک کردہ پس....

    • بدون نام

      کجای کاراش و درست و به نحو احسن انجام داده برای ملت اقای لنگیه محترم ؟ فیلترینگش رو منظورته ؟ معلومه که به عنوان یه ادمه متقلب و پست از این ادم دفاع میکنید .
      دوست دارم یه روز یه وزیر بیاد یه همچین چرندیاتی راجع به تیمه پشمکتون بگه دوس دارم ببینم چجوری جیلیز ولیز میکنیدو دنیا رو به هم میریزیدو همه رو متهم به آبی بودن میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کل وجود تیم شما داره درمورد تیم ما حرف میزنه از بالا تا پایینش بسه دیگ

    • بدون نام

      به این جمله این آقا دقت شود: ما شان مان بالاتر از این چیزهاست.
      عجب و باز هم عجب.

    • د.ن

      آقای صدری مالک هردو تیم دولته، اسپانسر هر دو تیم اپراتورهایی هستن که مستقیم و غیر مستقیم تخت نظارت این آقا ،مگه میشه شما دوتا بچه داشته باشی برای یکیشون کری بخونی؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیییلی بی ربط بود این مثال!

    • من

      هیچ جای دنیا اینجوری نیست که ابر و باد و مه و خورشید و فلک پشتوانه یک تیم باشن.پس چرت نگو

    • شیرین بانو

      واقعا خیلی باشخصیتی صدری ،،ازنظرشعور وفرهنگ درصدری آقای صدری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شخصیت پیشکش آقای صدری اول بره بدهیهاش مخابرات به شرکتهای پیمانکاری زمان ریاستش به مخابرات رو تسویه کنه بعد در مورد فوتبال حرف بزنه.

    • بدون نام

      چرند نگو تو چه کاره هستی

    • حمید

      اونقدر اهمیت نداشت جواب صدری که تیتر برترین ها بشه

    • سعید

      سلام نمیدانم یاآقایان نمی فهمندیاخودشان رازدندبه نفهمی کشورهای دیگرفوتبالش خصوصی هست آیااین۲تاتیم همخصوصی هست شماکه اینقدرازشعورحرف میزنیدپارسال چقدرتوهین کردیدبه رسول خطیبی چقدرفحش مادربهش دادیدمادری که۲تافرزندانش شهیدشدندخواهش مندم اینقدرمظلوم نمائی نکنید

    • بدون نام

      ایا انکار ۲ ستاره قهرمانی تاج کبیر کری خوانییه یا بی احترامی.مثل حرکت شادی ال کثیر.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این تاژ کبیر که میگی اصلا قهرمانی که هیچ تا حالا فینال لیگ قهرمانان اسیا رو هم ندیده پس یکم یخ لطفا بزارید اونجایی که دو فینال اسیایی پرسپولیس سوزونده

    • اس اس اس

      حقش بود لتگی

    • سام

      سلام .آقای مجیدی بداند که بد حرفی زده با کم آدمی طرف نشده است به کسی توهین کرده که تمام اطلاعات شخصی افراد در دست آنهاست مطمئنم روزی رو هواست .بنشین و ببین

    • بدون نام

      اینا خوب موجی درست کردن و طفلک هوادارای پرسپولیس که شرایط رو برای موج سواری اینا فراهم میکنن
      اینا بجز منفعت خودشون چیزی براشون مهم نیست فقط از این موضوع کوری فوتبالی خوب دارن سو استفاده میکنن
      گول این کلکهارو نخورید

    • ز ب

      فوتبال ایران را وزیر و عواملش بخاطر لنگها به کثافت کشیدن پس این صدری دلقک بازی را کنار بزاره

    • بدون نام

      به افتخارات یه تیم توهین میکنه اینو میگی کری خواندن توهین کرد بایدجوابش میداد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم افتخار؟ ؟؟؟؟؟
        سیاره خخخخخخخ

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال

      عشق است پرسپولیس با ۸۰میلیون هوادار

    • سجاد

      ۱_ جهرمی با اجازه سلطانی فر رئیس پنهان پرسپولیس است و از دارایی اپراتورها احتمالا تیم را شارژ کرده است
      ۲_صدری منصوب جهرمی بعنوان مدیر مخابرات بود که بنا به دلایلی برکنار و با نظر جهرمی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس شد
      حالا موظف است از وی حمایت کند.
      این است چرخه مدیریت ورزشی در کشور

    • اااا

      دوره تون رو به اتمامه - نکته همون هست که همه گفتن وزیر جوان میدونه بعد از همچین توهین هایی قطعا به خونواده ش مردم فحاشی میکنند با این کارها نشون داد غیرتی نداره و براش مهم نیست

    • گواپری

      تا دیروز هیشکی نمیشناختش .این پولدارا عقده ی دیده شدن دارند با اظهارنظرهای جنجالی در مورد افراد مطرح

    • بدون نام

      از اون داغی که بزور روی پیشونی با نعل اسب زدی معلومه چکاره هستید و به کجا وصلید

    • بدون نام

      همه میدلنند شما مشاور اقای جهرمی در مخابرات بودید واین نون را اقای جهرمی درکیسه شما گذاشته شما حمایت نکنید کی باید حمایت کند چرا از طرف داران دیگر پرسپولیس حمایت نمیکنید به شما چه ربطی داره چون بااقای جهرمی هم کاسه هستید نون به نرخ روز خور

    • بهار

      واقعا جهرمی شان وزارت ندارد

    • بهنام

      آقای صدری اشتباه نکن کسی که سیلی میزنه نباید انتظار داشته باشه سیلی بخوره حتما لگد و مشت هم میخوره پس نرخ تعیین نکن و این چند روز پشت میز نشینیت را به تیمت برس

    • الناز ح

      از طرف تیم خودت حرف بزن؟؟

    • بدون نام

      بنده خدا اونقدر این دولت به شما کمک کرد که اگه خودتون را فدای امثال روحانی، سلطانی فر ‌، آذی جهرمی، عراقچی، جهانگیری، شریعتمداری و در کل دولت کلید کنید ذره از لطف آنها را پاسخ داده اید.

    • بدون نام

      عجب این توهین نیست دو ستاره تیم رو سیاره خطاب کنن.. عجب به شما

    • بدون نام

      به این میگن شخصیت نه به امثال مجیدی ویزدانی ومددی هر کدوم دهنشونو باز کردن یه چیز چرت وپرت گفتن

    • بدون نام

      دمتگرم واقعا پرسپولیس جای مدیران کار بلذی مثل شما، سمیعی، گرشاسبی، طاهری و... است نه کسانی مثل عرب و رسول پناه

    • بدون نام

      وزیر هم که شده با پارتی بازی

      وگرنه ای بچه . ی کارمند ساده هم از سرش زیادی بود

    • بدون نام

      وزیر هم که شده با پارتی بازی

      وگرنه ای بچه . ی کارمند ساده هم از سرش زیادی بود

    • بدون نام

      وزیر هم که شده با پارتی بازی

      وگرنه ای بچه . ی کارمند ساده هم از سرش زیادی بود

    • بدون نام

      چون تیم ها دولتی هستش و اتفاقا از اپراتورهای مشترک برای اسپانسری استفاده میکنن وزیر نمیتونن اظهار نظر کنن چون شبهه انگیز میشه و به بقیه ی اتهامها دامن میزنه و تاییدمیکنه که یک تیم مورد توجه ویژس،وزیر میوونست تبریک بگه نه اینکه بیاد لوگوی باشگاه تمسخر کنه.

    • بدون نام

      قرمز است که محترم است

    • بابک

      سه ماه دیگه صدری وجهرمی چه پستی دارن

    • م.م

      چی گفته بود ، بنده خدا در مورد نجوم صحبت کرده بود ،شش تایها بهشون برخورده چرا؟

    • ارتش یک نفره

      لنگ منش چرا درست و منطقی قضاوت نمیکنی تو صدری؟؟ تو انتها هم نیستی...
      ضمنا زیر ارتباطات مسئول اینه که از همراه اول برا پیروزی پول بگیره...
      گرفتی داستانو....

    • بدون نام

      هیس کیسه ها...چتونه مگه باخت تودربی واسه شماتازگی داره که اینقدمیسوزید؟
      چکاروزیز دارین برین تیمتون رو درست کنید بجای چسبوندن ستاره ی نیم متری رو پیرهناتون

    • ارتش سرخ

      بسوزید کیسه کش ها همه مسولین ومردم طرفدار سرورتون پرسپولیس هستن آخه کیسه شما چی دارید که طرفدار شما باشن

    • بدون نام

      خوب سوزونده تتون حرف مجیدی . ماشالا به غیرت و شجاعت و مردونگی سرمربی مون . یکی میشه بازیکن حریف پیرهن میزنه بالا یکی میشه وریا و مجیدی و این کارا رو میکنن . همین که بین طرفدارای تیم حکومتی نیستم مشخصه راه رو درست اومدم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج