اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۰۳۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

روزبه چشمی فصل بعد کجا می‌رود؟

بر اساس خبرهایی که به فوتبالی رسیده است روزبه چشمی مدافع سابق استقلال تصمیمی براری بازگشت به فوتبال ایران و استقلال ندارد.

فوتبالی: بر اساس خبرهایی که به فوتبالی رسیده است روزبه چشمی مدافع سابق استقلال تصمیمی براری بازگشت به فوتبال ایران و استقلال ندارد.

در فصل نقل و انتقالات لیگ بیستم بود که چشمی پیش از سفر به قطر برای انجام بازی های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ قراردادش با استقلال را یکی از هتل های لوکس پایتخت تمدید کرد و احمد سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال کنار چشمی عکس یادگاری گرفت، تمدیدی که در آن مقطع فقط برای عکس یادگاری گرفتن سعادتمند انجام شد زیرا بعد از انجام بازی های مرحله گروهی و شکست استقلال برابر پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، چشمی قراردادش با تیم ام صلال قطر را نهایی کرد.

روزبه چشمی فصل بعد کجا می‌رود؟

در جریان بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسانه های قطری از توافق چشمی با تیم قطری پرده برداشتند اما رسانه رسمی باشگاه استقلال در آن زمان این خبر را رد کرد. چشمی در آن زمان بدون پرداخت مبلغی جهت رضایتنامه از استقلال جدا شد و این در حالی بود که سعادتمند چند روز قبل از آن سعادتمند خبر تمدید قرار داد چشمی را به گوش آسمان رسانده بود.

حالا چشمی بعد از یک فصل حضور در ترکیب ام صلال قطر از این تیم جدا شده است و گمانه زنی های بسیاری در خصوص بازگشت او به استقلال مطرح است اما به نظر می رسد چشمی تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران و استقلال ندارد و به احتمال فراروان در لیگ ستارگان قطر به فوتبالش ادامه خواهد داد اما شنیده می شود چشمی از لیگ چین هم پیشنهاد دارد و شاید این بازیکن را در فصل آینده در لیگ چین ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج