جاباما
۱۱۲۰۵۶۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

کار سخت گل‌محمدی مقابل دوست قدیمی

جدال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان با تقابل این تیم برای رسیدن به صدر جدول با رویارویی استاد و شاگرد اسبق همراه است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه هفته جاری مقابل ذوب آهن اصفهان دیدار معوقه خود را برگزار می‌کند تا در صورت پیروزی بتواند فاصله سه امتیازی‌اش با سپاهان که صدرنشین است را جبران کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف ذوب آهن می‌روند که مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجد سلیمان برای نجات این تیم از سقوط به لیگ یک به اصفهان رفت تا ضمن پذیرش مجدد هدایت فنی این تیم برای رسیدن به هدف این باشگاه تلاش کند.

مجتبی حسینی که چند سال متوالی دستیار یحیی گل محمدی در همین ذوب آهن بود پس از جدایی او در سال ۱۳۹۵ از یار همیشگی خود جدا شد تا در جمع ذوبی‌ها باقی مانده و این تیم را به جایگاه ایده آل برساند.

رفتن یحیی از ذوب آهن و ماندن حسینی در این تیم باعث شد تا شایعاتی درباره کدورت بین آنها مطرح شود. کدورت‌هایی که با حضور مشترک هر دو تیم در تراکتور تبریز پایان یافت. مجتبی حسینی که در ذوب آهن تجربه بدون یحیی بودن را داشت با رفتن او از تراکتور حاضر به ماندن در جمع تبریزی‌ها نشد.

مسیر یحیی و حسینی پس از تراکتور نیز به طور کامل از هم جدا شد. یحیی به مشهد رفت و دستیارش تصمیم گرفت دیگر زیر سایه کسی مربیگری نکند. او به لیگ دسته اول رفت تا سرمربی شود و در لیگ برتر بیستم نیز سرمربی نفت مسجد سلیمان شد تا مستقل از یحیی برای موفقیت‌های فردی خود و تیم تحت امرش تلاش کند.

دوئل این دو نفر در نیم فصل اول با تساوی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان همراه بود تا حسینی نشان دهد به خوبی درس شماره یک بودن را از یحیی یاد گرفته است.

تغییرات زمستانی در فوتبال باشگاهی کشور با جدایی حسینی از مسجدسلیمان و پیوستن او به ذوب آهن همراه بود. این مربی در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر نتایج قابل قبولی با ذوبی‌ها گرفته است. آنها که در دور رفت نامزد اصلی سقوط به لیگ یک بودند در دور برگشت حرکت جهشی خود را آغاز کردند تا در پایان ۲۲ بازی خود با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار بگیرند.

شرایط حساسی که ذوب آهن در پایین جدول دارد با وضعیت ویژه پرسپولیس در رقابت با سپاهان در بالای جدول در هم تنیده تا دوئل دوباره یحیی با مجتبی طعم شیرین رسیدن به قهرمانی یا تلخی کوتاه ماندن از جام را برای سرخ‌ها به همراه داشته باشد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی که همچنان از حضور تماشاگر به دلیل شیوع بیماری کرونا محروم است برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رفیق قدیمی بلده چجور راه بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج