۱۱۲۲۸۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حذف نتیجه کامبوج به سود تیم‌ملی ایران شد!

کنار رفتن کره شمالی از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی باعث می‌شود نتایج به دست آمده برابر تیم‌های آخر گروه در تعیین تیم‌های دوم بی‌اثر شود و با این حساب نتیجه برد ۱۴ بر صفر ایران برابر کامبوج کمکی به تیم ملی نخواهد کرد، اما حذف این نتیجه شانس صدرنشینی ایران را افزایش می‌دهد.

خبرورزشی: کنار رفتن کره شمالی از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی باعث می‌شود نتایج به دست آمده برابر تیم‌های آخر گروه در تعیین تیم‌های دوم بی‌اثر شود و با این حساب نتیجه برد ۱۴ بر صفر ایران برابر کامبوج کمکی به تیم ملی نخواهد کرد، اما حذف این نتیجه شانس صدرنشینی ایران را افزایش می‌دهد.

ایران بعد از دیدار با هنگ کنگ مهمان بحرین خواهد بود و باید در این دیدار با برد از زمین مسابقه خارج شود تا شانس صعود به مرحله بعدی را از دست ندهد.

در این بین بحرین با یک تساوی هم می تواند جایگاه بهتری از ایران در جدول داشته باشد اما با توجه به نتایج گذشته این تیم و سه تساوی برابر ایران، عراق و هنگ کنگ شانس بحرین برای صعود به عنوان تیم دوم کاهش یافته است.

حذف نتیجه کامبوج به سود تیم‌ملی ایران شد!

بحرینی‌ها روی دو برد برابر کامبوج حساب ویژه‌ای باز کرده بودند اما کنار رفتن کره شمالی کار را برای بحرین سخت‌تر کرده و برای صعود از این گروه باید به فکر صدرنشینی باشند.

صدرنشینی که فقط با برد ایران بدست می‌آید و هر نتیجه‌ای غیر از این به بحرین برای صعود کمک نخواهد کرد.

وقتی بحرین برابر ایران نیاز به برد داشته باشد دیگر خبری از بازی تمام دفاعی نیست و می توانیم امیدوار باشیم این تیم دقایقی هم به حمله فکر کند و نمایشی رو به جلو از آن‌ها ببینیم.

بحرین هر اندازه تهاجمی‌تر برابر ایران به میدان رود شانس گلزنی تیم ملی ما بیشتر می‌شود و این مهم‌ترین تاثیر حذف نتایج بازی‌های کامبوج خواهد بود و شانس ما را برای سرگروهی بیشتر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج