جاباما
۱۱۲۲۸۳۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نماد تیم‌ملی به دست فراموشی سپرده شد؟

یکی از اتفاقاتی که در دوره قبلی فدراسیون فوتبال رخ داد، رونمایی از نماد تیم ملی فوتبال ایران بود که البته چندان مورد استقبال هم قرار نگرفت.

ورزش سه: یکی از اتفاقاتی که در دوره قبلی فدراسیون فوتبال رخ داد، رونمایی از نماد تیم ملی فوتبال ایران بود که البته چندان مورد استقبال هم قرار نگرفت.

سه سال قبل و در حاشیه برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و ازبکستان بود، که فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت تا از نماد جدید تیم ملی فوتبال ایران رونمایی کند و از «یوپا» که یادآور یوزپلنگ تیزپا ایرانی است رونمایی کرد و قرار شد به مانند تیم‌های بزرگ دنیای فوتبال، از این پس این کاراکتر، نماد تیم ملی فوتبال ایران باشد.

نماد تیم‌ملی به دست فراموشی سپرده شد؟

اما حالا در آستانه سفر به منامه و انجام چهار دیدار حساس برای صعود به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا، خبری از این نماد تیم ملی نیست؛ در واقع باید گفت به نظر می‌رسد این نماد که در همان برهه هم چندان مورد استقبال اهالی فوتبال قرار نگرفت، خیلی زود به دست فراموشی سپرده شده و سرنوشت آن با تغییرات انجام شده در تیم ملی و فدراسیون فوتبال مشخص نیست.

آن‌طور که در روز معارفه «یوپا» مطرح شد، قرار بود کار کرد این نماد فراتر از تیم ملی فوتبال مردان باشد و به عنوان نماد فوتبال ایران در تمام رویدادهای ورزشی فوتبال اعم از بازی‌های تیم‌های ملی آقایان و بانوان و حتی لیگ داخلی حضور داشته باشد که نگاهی به رویدادهای گذشته فوتبالی نشان می‌دهد چنین اتفاقی رخ نداده است.

شاید جالب‌توجه باشد که مسئولان فدراسیون فوتبال در آستانه سفر به منامه بحرین، درباره سرنوشت «یوپا» و نماد فوتبال ایران توضیحاتی را ارائه کنند؛ اتفاق عجیب دیگر درباره این نماد این‌که دامنه خریداری شده برای سایت این نماد هم که در گوشه تصویر سایت فدراسیون فوتبال لوگوی آن موجود است، دیگر از دسترس خارج شده و به فروش گذاشته شده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج