اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۲۳۲۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

روز‌های پرخرید بارسلونا در راه است

قرار است که اوایل هفته آینده تکلیف مربی فصل آینده بارسا مشخص شود و در آن زمان معلوم خواهد شد که آیا رونالد کومان سرمربی بارسا می‌ماند یا شخص دیگری به جای وی انتخاب می‌شود.

همشهری‌آنلاین: لاپورتا در نظر دارد تحولات گسترده ای در بارسلونا ایجاد کند و به نظر می رسد که اریک گارسیا مدافع اسپانیایی منچسترسیتی اولین خرید بارسلونا باشد که قرار است سه‌شنبه تست پزشکی را پشت سر بگذارد و معارفه شود. از آرژانتین خبر می‌رسد که آگوئرو نیز قرار است دوشنبه به بارسلونا سفر کند و تست پزشکی را پشت سر بگذارد و بعد از آن راهی کشورش شود. از سویی جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی لیورپول و امرسون رویال از بتیس نیز برای پست دفاع راست راهی بارسا می‌شوند. خرید سه تای اول رایگان است در حالی که جذب بازیکن چهارم مجموعا ۹ میلیون یورو هزینه دارد چرا که بارسا باید بند بازگشت این مدافع ۲۲ ساله از بتیس را فعال کند.

این چهار خرید در حالی اعلام می‌شوند که هنوز مربی بارسا در فصل بعد مشخص نیست. قرار است که اوایل هفته آینده تکلیف مربی فصل آینده بارسا مشخص شود و در آن زمان معلوم خواهد شد که ایا رونالد کومان سرمربی بارسا می‌ماند یا شخص دیگری به جای وی انتخاب می‌شود هر چند که بارسا در صورت اخراج کومان باید به این مربی دوازده میلیون یورو غرامت بپردازد.

اگر در نهایت کومان در بارسلونا ماندنی شود، به نظر می‌رسد که ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون نیز به صورت رایگان راهی نیوکمپ شود و پنجمین خرید فصل بارسلونا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج