۱۱۲۸۲۸۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نیم‌نگاه نقل و انتقالاتی استقلال به بازگشت لژیونر‌ها

تیم استقلال در حالی آماده حضور در نقل و انتقالات فصل آینده می‌شود که مسئولان این باشگاه نیم نگاهی به جذب برخی از لژیونر‌ها دارند.

خبرگزاری مهر: در آخرین جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال که با حضور فرهاد مجیدی برگزار شد، اعضای هیأت مدیره خیال سرمربی آبی پوشان را برای نقل و انتقالات فصل آینده راحت کرده تا او بتواند با توپ پر وارد آشفته بازار نقل و انتقالات شده و با هر بازیکنی که می‌خواهد مذاکره نماید.

استقلالی‌ها که از حالا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را به صورت غیر رسمی و چراغ خاموش آغاز کرده‌اند، نیم نگاهی به بازگرداندن برخی از لژیونرها دارند که البته تاکنون چراغ سبزی از آنها دریافت نکرده‌اند.

شنیده می‌شود نفراتی مثل علی کریمی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، رضا قوچان نژاد، کاوه رضایی و سعید عزت اللهی لژیونرهایی هستند که استقلالی‌ها بی تمایل به جذب آنها نیستند.

سه گزینه نخست یعنی کریمی، چشمی و ابراهیمی در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کردند و در پایان فصل گذشته، از تیم‌هایشان کنار گذاشته شدند. گفته می‌شود ابراهیمی با تیم الوکره قطر به توافق رسیده ولی بعید نیست تلاش استقلال برای بازگرداندن کاپیتان سابق خود منتج به نتیجه شود.

از سوی دیگر باشگاه کلاب بروژ بلژیک هم اعلام کرده که کاوه رضایی در لیست مازاد قرار دارد و به این بازیکن نیازی ندارد. رضا قوچان نژاد هم که فصل قبل در تیم زوله هلند بازی می‌کرد، در پایان فصل اعلام کرد که قراردادش را با این تیم تمدید نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج