جاباما
۱۱۲۹۰۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تارتار: ویلموتس، شخصیت تیم ملی را خرد کرد

سرمربی تیم پیکان ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی و کادرفنی با حضور دراگان اسکوچیچ معتقد است با حضور مربیان موفق ایرانی هم جواز صعود از دور مقدماتی جام جهانی به دست می‌آمد.

ایلنا: مهدی تارتار درخصوص صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر اظهار داشت: این صعود را باید به تمام مردم ایران تبریک گفت، به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی هم باید خسته نباشید گفت چون کاری که انجام دادند جای تشکر و خسته نباشید دارد. ویلموتس به هر حال به قدری شخصیت تیم ملی را خرد کرد که کار به اینجا رسید و به خاطر صعود از آسان‌ترین گروه باید این اندازه خوشحالی کنیم. چاره‌ای نیست به هر شکل تیم ملی کار کوچکی هم نکرده و نباید بی انصافی کرد. بردن تیم ملی فوتبال بحرین در خاک کشورش و همینطور پایان طلسم ۱۰ ساله مقابل تیم ملی عراق از زحمات بچه‌ها و کادرفنی بود‌.

سرمربی تیم پیکان تهران درباره نقش اسکوچیچ در صعود تیم ملی عنوان کرد: ما در گروه آسانی حضور داشتیم و یک مربی ضعیف آمد که آن بلا را سرمان آورد و اسکوچیچ همه را احیا کرد و این وضعیت را درست کرد. نمی‌توان گفت که اسکوچیچ نقشی در این صعود نداشته، شناخت او از بازیکنان ایرانی، احساسات و شخصیت آنها به این صعود کمک کرد. هرچند من خودم معتقدم که بازی‌های خوبی انجام ندادیم.

بازیکن سابق تیم ملی درباره اینکه گفته می‌شود با سرمربی ایرانی هم از این گروه صعود می‌کردیم، گفت: به نظرم، سرمربیان ایرانی خیلی خوبی داریم و قاطعانه می‌گویم که با حضور آنها هم می‌توانستیم این نتایج را کسب کنیم. مربیان ایرانی داریم که حتی بهتر هم می‌توانستند از بازیکنان بازی بگیرند.

تارتار درباره شرایط تیم پیکان پیش از شروع مجدد مسابقات همینطور گفت: خداراشکر شرایط بدی نداریم، بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کردیم و مدعی بودند که جا دارد از عزیزانی که با آنها بازی کردیم تشکر کنم. تیم خوبی داریم و نتایج خوبی هم در ادامه راه کسب کنیم؛ بیشتر از همه منتظر رای استیناف هستیم.

سرمربی پیکان درباره رای استیناف درخصوص بازی مقابل سایپا همچنین اضافه کرد: نمی‌دانم چرا رای سختی هم نیست، در گذشته هم چنین اتفاقی کم نیفتاده و رای هم مشخص است. هیچوقت این زمان یک تیم را جریمه نمی‌کنند و باید افرادی که کوتاهی کردند را جریمه کنند. نمی‌دانم دوستانی که در این جریان حضور داشتند محروم شدند یا نه ولی به نظرم باید افرادی کوتاهی کردند برخورد شود. یک تیم یازده نفره بازی کرده و پیروز شد و اتفاق غیرمجازی هم نبوده؛ کسانی که اشتباه کردن و مسئول بودند باید محروم شوند.

مهدی تارتار همینطور درباره حضور افراد هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در تمرینات تیم سایپا گفت: من آقای رضاییان را به خوبی می‌شناسم چون با هم همکاری داشتیم، من اعتقاد ندارم و به نظرم ایشان کسی هستند که به درستی کارشان را انجام می‌دهند. شاید به دلیل یک کاری در تمرین حضور پیدا کردند و فکر نمیکنم که روی این نتیجه تاثیری داشته باشد اما در کمیته انضباطی باید بگویم که رای ناعادلانه بود و به آن معترض بودم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج