adexo3
۱۱۳۰۹۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اگر تهران میزبان شود، الهلال انصراف می‌دهد

وب سایت سعودی اسپورت در ادعایی عجیب اعلام کرد در صورتی که تهران به عنوان میزبان بازی استقلال و الهلال انتخاب شود، نماینده عربستان از لیگ قهرمانان انصراف می‌دهد.

ورزش سه: وب سایت سعودی اسپورت در ادعایی عجیب اعلام کرد در صورتی که تهران به عنوان میزبان بازی استقلال و الهلال انتخاب شود، نماینده عربستان از لیگ قهرمانان انصراف می‌دهد.

پس از اینکه شب گذشته سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان همچنان در کشور بی طرف برگزار می شود، امروز صبح خبری توسط روزنامه الریاض عربستان منتشر و اعلام شد که استقلال کشور عمان را به عنوان میزبان دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال انتخاب کرده است.

با انتشار این خبر در فضای مجازی، احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان نسبت به آن واکنش نشان داد. مددی گفت: نامه‌ای مبنی بر میزبانی ما برابر الهلال در زمین بی طرف از سوی AFC به باشگاه رسیده است. ما ابتدا همه تلاش خود را می‌کنیم که این مسئله منتفی شود و در تهران میزبان الهلال باشیم اما اگر این اتفاق روی ندهد، با هماهنگی آقای مجیدی، از الهلال در دوبی میزبانی می‌کنیم و گزینه ما برای میزبانی کشور امارات و شهر دوبی خواهد بود.

صحبت های مددی در رسانه های سعودی بازتاب زیادی داشت. آن قسمت از گفته های مدیرعامل آبی پوشان که اعلام کرد آنها امیدوار به میزبانی از الهلال در تهران هستند، با واکنش های زیادی در فضای مجازی عربستان همراه بود و اکنون یک وب سایت عربستانی، ادعای عجیبی را مطرح کرده است.

سعودی اسپورت در ابتدا اقدام انتشار توئیت های فلاح القحطانی روزنامه نگار ورزشی عربستان کرده است. جایی که او مدعی است برگزاری بازی النصر و تراکتور در زمین بی طرف صحت ندارد و این بازی در استادیوم مرسول پارک شهر ریاض برگزار می شود.

القحطانی نوشته است: کنفدراسیون فوتبال آسیا قبل از شروع مسابقات لیگ قهرمانان، قوانین مربوط به آن را وضع کرده است. طبق قانون، باشگاه هایی که به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته اند، مسابقات خود را در زمین تیمی که به عنوان صدرنشین صعود کرده، برگزار می کنند. این سیستمی است که توسط خود AFC اعلام شده است.

این روزنامه نگار ورزشی با اشاره به اینکه انتشار اخباری مبنی بر برگزاری دیدار النصر و تراکتور در زمین بی طرف کاملا نادرست است، گفت: انتشار این اخبار عمدی است. آنها قصد دارند تا میزان واکنش هواداران النصر را نسبت به برگزاری بازی در زمین بی طرف بسنجند تا هواداران این تیم ایده بازی در کشور ثالث را قبول کنند.

سعودی اسپورت در ادامه ضمن انتشار صحبت های احمد مددی که در بالا به آن اشاره شد، برگزاری بازی در تهران را توطئه جدید AFC نامیده است! این وب سایت نوشته است: «هواداران الهلال ترس خود را از انصراف تیمشان از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در صورت تصمیم برای برگزاری بازی در ایران ابراز داشتند.» این سایت سعودی در صحبت هایی عجیب علت انصراف احتمالی الهلال از لیگ قهرمانان آسیا را «فضای وحشتناک تهران چه از لحاظ سیاسی و چه از جنبه عمومی» اعلام کرده است.

این وب سایت در پایان با اشاره به حذف الهلال از لیگ قهرمانان سال گذشته به دلیل ابتلای ۱۷ بازیکن این تیم به کرونا نوشت: هواداران الهلال از فدراسیون فوتبال عربستان خواستند تا در اسرع وقت برای جلوگیری از آنچه "توطئه جدید AFC" نامیده اند، اقدام کند. جایی که در آن الهلال از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

اگر تهران میزبان شود، الهلال انصراف می‌دهد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج