۱۱۳۱۴۱۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مهدی‌پور: من گل نزدم، استقلال گل زد

بی‌شک درخشان‌ترین چهره استقلال در بازی با گل‌گهر سیرجان، مهدی مهدی‌پور بود؛ بازیکنی که گل اول استقلال را برای محمدحسین مرادمند با یک ارسال دقیق ساخت و خود نیز زننده گل دوم تیمش بود.

ایران ورزشی: بی‌شک درخشان‌ترین چهره استقلال در بازی با گل‌گهر سیرجان، مهدی مهدی‌پور بود؛ بازیکنی که گل اول استقلال را برای محمدحسین مرادمند با یک ارسال دقیق ساخت و خود نیز زننده گل دوم تیمش بود. وقتی به صحنه گل دوم استقلال مقابل گل‌گهر دوباره نگاه می‌کنیم به تکنیک ناب و دید عالی این بازیکن پی می‌بریم که چگونه توانست چهار بازیکن را از مقابل خود بردارد و با یک بغل پای نرم و فنی که خیلی‌ها را یاد ضربه‌های آخر مجتبی جباری می‌انداخت، دروازه را فرو بریزد.

مهدی مهدی‌پور خیلی‌ها را منتظر گذاشته بود تا شاید جای خالی علی کریمی که نماد یک هافبک تمام‌عیار در سال‌های پس از جباری بود را پر کند.

شماره ۳۳ استقلال حالا با پشت سرگذاشتن تجربه بازی با گل‌گهر تا حدی هواداران تیمش را به انتظاراتی که از او می‎‌رفت نزدیک کرده است؛ هوادارانی که عادت کرده‌اند به هافبک‌های خلاقی همچون جباری و کریمی و شاید مهدی‌پور نزدیک‌ترین بازیکن به‌لحاظ استعداد به این دو چهره باشد.

آنچه حس امیدواری بیشتری به آینده مهدی‌پور با استقلال در اذهان آبی‌ها ایجاد کرده در حقیقت نمایش تحسین‌برانگیز او مقابل همین گل‌گهر بود وگرنه مهدی در دیگر بازی‌های استقلال یا ندرخشیده بود و یا اینکه اگر هم تأثیری در تیمش داشت، بسیار اندک بود که توصیف آنچنانی از عملکردش نمی‌شد.

مهدی‌پور اکنون باید بازی با گل‌گهر را به‌عنوان یک نقطه عطف در تاریخ بازی‌های این فصل خود در استقلال به حساب آورد تا شاید در بازی‌های آتی به همان بازیکن دلخواه تبدیل شود و نمایش تحسین‌برانگیز مقابل گل‌گهر دوباره و چندباره تکرار شود. حرف‌های مهدی‌پور بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان نیز نشان از یک پختگی ذاتی در بیان او دارد. مهدی‌پور با اینکه برترین بازیکن تیمش مقابل گل‌گهر بود اما با یک فروتنی عمیق تلاش می‌کند تلاشش در این میدان را نادیده بگیرد و برد را حاصل مجموعه تیم بداند.

او می‌گوید: «من همیشه تلاش کردم بهترین بازیکن تیمم باشم. اما باید بگویم گلی که زدم فقط حاصل عملکرد خودم نبود. این گل را کل مجموعه استقلال به ثمر رساند و من کمترین نقش را در به ثمر رسیدن گل داشتم. می‌خواهم بگویم من گل نزدم، استقلال گل زد.» استقلال در بازی آتی مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرد و اگر مهدی‌پور موفق شود در آن میدان هم برای استقلال گل بزند، جایگاهش در ترکیب اصلی ثابت خواهد شد و دیگر رنج نیمکت‌نشینی را نخواهد کشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      آره جان مادرت ، تو گل نزدی بهنام برزای گل زد

    • بدون نام

      خخخخ شل مغز و ببین ..برزای گل زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج