اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۱۹۰۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

رونالدو پس از بازی به کورتوا چه گفت؟

پس از سوت پایان بازی پرتغال و بلژیک که به شکست ۱-۰ یاران رونالدو و حذف آن‌ها از یورو ۲۰۲۰ ختم شد، کاپیتان پرتغال و دروازه‌بان بلژیک گفتگوی کوتاهی با هم داشتند.

ورزش سه: گل نیمه اول تورگان هازارد برای بلژیک حکم حذف کریستیانو رونالدو وپرتغال را از یورو ۲۰۲۰ صادر کرد.پرتغال که در این رقابت ها مدافع عنوان قهرمانی هم بودف در نیمه دوم به شدت برای تغییر نتیجه بازی فشار آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از فرصت های زیادی که روی دروازه تیبو کورتوا ایجاد کردند استفاده کنند. البته باید گفت که بخت هم با آنها یار نبود...

رونالدو پس از بازی به کورتوا چه گفت؟

پس از پایان بازی دوربین های تلویزیوینی کریستیانو رونالدو را نشان دادند که در حالی که بسیار ناراحت بود، گفتگویی کوتاه با تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیک و رئال مادرید، داشت.

در تصاویر این گفتگو که توییتر رسمی یوفا 2020 منتشر کرده است، رونالدو به کورتوا می گوید: "شانس آوردید نه؟" و سپس ادامه می دهد: "توپ امروز نمی خواست درون دروزاه برود.". فوق ستاره پرتغال در ادامه برای کورتوا آرزوی موفقیت در ادامه رقابت های یورو 2020 را می کند.

رونالدو پس از بازی به کورتوا چه گفت؟

رونالدو پس از بازی به کورتوا چه گفت؟

کورتوا در این بازی نمایشی فوق العاده داشت و شانس های زیادی را از پرتغالی ها گرفت از جمله ضربه سر روبن دیاس در دقیقه 83 بازی. شیاطین اما خوش شانس هم بودند و در دقیقه 85 ضربه رافائل گریرو به تیر دروازه کورتوا برخورد کرد.

رونالدو پس از بازی به کورتوا چه گفت؟

این صحبت ها در ادامه همان صحنه ای رخ داده که رونالدو از شدت خشم و ناراحتی بازوبند کاپیتانی اش را در آورده و به زمین می کوبد.

رونالدو پس از صحبت با کورتوا با دیگر ستاره های تیم بلژیک از جمله روملو لوکاکو و کوین دی بروین نیز خوش و بشی می کند اما در ادامه و در مسیر رفتن به رختکن یک بار دیگر بی خیال "احترام" می شود و بازوبند خود را به زمین انداخته و آن را شوت می کند تا جایی که یکی از اعضای کادر مربیان پرتغال بازوبند را از زمین برمی دارد.

رونالدو پس از بازی به کورتوا چه گفت؟

رونالدو که پنج گل در این رقابت ها به ثمر رسانده بود و در رکورد بیشترین تعداد گل ملی فوتبال مردان با علی دایی برابر شده بود، امیدوار بود که بتواند با زدن گل های بیشتر، دست به تاریخ سازی زده و این رکورد را به تنهایی از آن خود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج