۱۱۳۲۰۵۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

واکنش انریکه به اشتباه مرگبار دروازه‌بان اسپانیا

لوئیس انریکه پس از پیروزی ارزشمند مقابل کرواسی در دیداری جذاب به تمجید از موراتا پرداخت و واکنشی جالب نسبت به اشتباه مرگبار اونای سیمون نشان داد.

فارس: لوئیس انریکه پس از پیروزی ارزشمند مقابل کرواسی در دیداری جذاب به تمجید از موراتا پرداخت و واکنشی جالب نسبت به اشتباه مرگبار اونای سیمون نشان داد.

شب گذشته در دیدار تماشایی یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، تیم ملی اسپانیا پس از ۱۲۰ دقیقه بازی مقابل تیم ملی کرواسی به برتری ۵ بر ۳ رسید و پرگل ترین بازی تاریخ فوتبال را به نمایش گذاشت.

لوئیس انریکه پس از این برد تماشایی اظهار داشت: به نظرم هیچ مربی ای در تیم های ملی وجود ندارد که قدرِ بازیکنی مثل موراتا را نداند. هیچ مربی اعتقاد ندارد که موراتا بازیکنی است که به درد نمی خورد. او فوق العاده بود و یک نمایش خارق العاده و مسلط را به ثبت رساند. آلوارو برای ما گل زد و ما خوشحالیم که مهاجمی مثل او داریم. تیم ملی به چنین بازیکنی نیاز دارد.

آلوارو موراتا گل چهارم و برتری تیم ملی اسپانیا را در شرایطی به ثبت رساند که بسیاری از هواداران تیم ملی اعتقاد داشتند که او باید نیمکت نشین شود و نباید به بازی آید.

سرمربی اسپانیا گفت: من آماده چنین بازی هایی هستم. دوست دارم چنین بازی های تماشایی را مربیگری کنم ولی شاید طرفداران یا خانواده ام چنین نظری نداشته باشند. من تیمی ساختم که برای چنین مسابقه ای آماده است و راستش را بگویم، ما یک اشتباه بزرگ در ابتدای بازی انجام دادیم ولی در نهایت این ما بودیم که برنده بازی شدیم. این اتفاق بسیار زیباست و من خوشحالم که این دیدار به ما شانس مجددی داد.

انریکه در خصوص اشتباه مرگبار اونای سیمون، دروازه بان خود نیز گفت: اونای یک درس بزرگ به همه بازیکنان داد. فوتبال پر است از اشتباهات ولی مهم این است که شما چگونه به آن واکنش نشان می دهید. او مهارهایی فوق العاده به ثبت رساند و به همین خاطر است که ما به او اعتماد داریم و دروازه بان اول آن را می نامیم. من به عنوان بازیکن و مربی بازی های عجیب و غریب زیادی را تجربه کردم ولی این بازی با بقیه فرق داشت.

لوئیس انریکه که پیش از سرمربیگری در تیم ملی اسپانیا، هدایت بارسلونا را برعهده داشت سال ۲۰۱۶ ، برد ۶ بر یک بارسلونا مقابل پاریس را تجربه کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج