۱۱۳۲۲۳۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مرزبان: شانس قهرمانی هنوز برابر است

سرمربی سپاهان گفت: این شانس بزرگی برای ماست که تیم متحد و وفاداری را داریم و همه با هم متحد هستیم تا به قهرمانی برسیم.

ایسنا: علیرضا مرزبان درباره تساوی سپاهان مقابل فولاد اظهار کرد: باتوجه به شرایط تیم فولاد که در زمین خودش همیشه امتیازات خوبی را کسب می‌کرد و باتوجه گرمای هوا و کیفیت نه چندان خوب زمین، از نتیجه‌ای که کسب کردیم راضی هستیم. ما دو امتیاز نسبت به پرسپولیس عقب هستیم اما بازی‌های زیادی را پیش رو داریم و هیچ بازی را نباید دست کم بگیریم، چون تمرکز زیادی نیاز داریم تا سه امتیاز کامل بازی با ماشین سازی را به دست آوریم.

او ادامه داد: سعی می‌کنیم کیفیت خیلی خوبی را نشان دهیم و اکنون ۱۱ هفته است این کیفیت را داریم نشان می‌دهیم. در بازی با فولاد هم کیفیت خوبی داشتیم، شانس‌های خوبی داشتیم و خطوط دفاعی‌ و خط جلوی ما با کیفیت کار کردند. بازیکنان ما انگیزه بزرگی داشتند و به داشتن آن‌ها افتخار می‌کنیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: بازیکنانی که روی نیمکت بودند حس خوبی به سپاهان دارند و همه با هم متحد هستیم تا به قهرمانی برسیم. این شانس بزرگی برای ما است که تیم متحد و وفاداری را داریم و اتحاد درون تیمی به ما کمک می‌کند که بازی‌های آینده‌مان را هم پیروز از زمین خارج شویم و امیدوارم به همین شکل رقم بخورد.

او با بیان این‌که شانس قهرمانی هنوز برابر است، گفت: شش بازی و ۱۸ امتیاز جلوی چشم هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان است. دو تیم طبیعتا تلاش می‌کنند تا به قهرمانی برسند و ما هم حس خیلی خوبی داریم و هنوز هم این احساس بزرگ را داریم تا قهرمان شویم. یک قدم از هدف‌مان و از احساس‌مان کم نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم با تمرکز بالا و انگیزه به طرفی حرکت می‌کنیم که قهرمانی را به دست بیاوریم.

مرزبان ادامه داد: تا اینجا خیلی خوب کار کردیم و تیم متحدی داریم که فوتبال بسیار قوی را در زمین ارائه می‌دهد. با اعتماد به نفس و شرافت کاری بازیکنان‌مان انتظار این را داریم که به قهرمانی فکر کنیم و حس خوبی در این مورد داریم که می‌توانیم در نهایت قهرمانی را به دست آوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      پرسپولیس میخواد مجبور نشی از تهران تا اصفهان پیاده بری خسته میشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج