۱۱۳۲۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شرط علی دایی برای تمدید قرارداد صادقیان

با این‌که خیلی‌ها ماندن چند بازیکن را در پرسپولیس فصل آتی سخت می‌دانسته، اما به ظاهر مذاکرات خوب رحیمی با بازیکنان نتیجه داده و سرخ‌ها توانستند اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کنند.

جام نیوز: با این‌که خیلی‌ها ماندن چند بازیکن را در پرسپولیس فصل آتی سخت می‌دانسته، اما به ظاهر مذاکرات خوب رحیمی با بازیکنان نتیجه داده و سرخ‌ها توانستند اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کنند.

یکی از بازیکنانی که زمزمه جدایی او از پرسپولیس مطرح بوده است، پیام صادقیان هافبک خلاق این تیم در فصل گذشته است که البته شنیده می‌شود توافقات خوبی میان مدیر برنامه‌های او و رحیمی برای ماندن حاصل شده.

بر اساس این گزارش و طبق شنیده‌ها، حالا برای امضاء قرار داد صادقیان تنها یک موضوع باقی‌مانده که آن هم بازگشت سرمربی سرخ‌ها به کشورمان حل می‌کند.

منابع غیررسمی خبر می‌دهند که رحیمی برای امضا قرارداد به مدیر برنامه‌های صادقیان گفته می‌بایست این قرارداد در حضور دایی امضا شود واین مطلب بیانگر آن است که سرمربی از لحاظ انضباطی برای صادقیان شروطی دارد.

با بالارفتن احتمال ماندن حقیقی، صادقیان، خلعتبری و قطعی شدن حضور نیلسون، بنگر و چند بازیکن تأثیرگذار دیگر حالا می‌‌توان ادعا کرد که پرسپولیس موفق شده اسکلت اصلی خود را در لیگ چهاردهم حفظ کند.

تنها موضوعی که کادر فنی منتظر مشخص شدن آن است، بحث تمدید قراردارد سیدجلال حسینی می‌باشد که با توجه به قول مساعد او هنوز توافقی میان این مدافع و پرسپولیس حاصل نشده است.

از سوی دیگر خانزاده که با پرسپولیس قرارداد دارد با پیشنهادات مختلفی از سوی تیم‌های لیگ برتری مواجه شده و هنوز سرخ‌ها با رفتن او موافقت نکرده‌اند.


شنیده‌می‌شود خانزاده تنها در صورتی شانس جدایی از پرسپولیس را دارد که سیدجلال‌ با این تیم قراردارد کند و سرخ‌ها از رفتن خانزاده نفع مالی ببینند.


رضا حقیقی که از فصل قبل پیشنهاد یک تیم آلمانی را در دست داشت، با اینکه می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم شود، اما ظاهراً به دلیل برخی مشکلات به این تیم بوندسلیگا پاسخ منفی داده است.

بر اساس شنیده‌ها حقیقی به خاطر مشکلات شخصی نمی‌تواند راهی آلمان شود و همین موضوع شانس حضور او در پرسپولیس و همچنین لیگ قطر را افزایش داده است.

البته منابع موثق غیررسمی خبر داده‌اند که نزدیکان حقیقی به او هشدار داده‌اند که از حضور در قطر خودداری کند، چرا که ممکن است او یک فصل پول خوبی دریافت کند، اما بازی در این لیگ کم کیفیت فوتبال او را در سال‌های آتی با مشکل مواجه خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج