۱۱۳۳۴۱۳
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

تیمسار نوآموز: در بهترین گروه ممکن قرار گرفتیم

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در بهترین گروه ممکن قرار گرفته است و این جای امیدواری زیادی دارد.

خبرورزشی: رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در بهترین گروه ممکن قرار گرفته است و این جای امیدواری زیادی دارد.

تیمسار ناصر نوآموز رئیس و دبیر اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت فوتبال ایران گفت: مدت‌ها بود در ایران حضور نداشتم و برای استراحت و دیدن خانواده به آمریکا سفر کرده بودم. شکر خدا حالم خوب است و این روزها شرایط جسمانی بهتری دارم. مدت کوتاهی است به ایران برگشته‌ام و مشغول انجام کارهای شخصی هستم.

تیمسار نوآموز: در بهترین گروه ممکن قرار گرفتیم

وی درباره گروه بندی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی گفت: به اعتقاد من تیم ملی در بهترین گروه ممکن قرار گرفت و ما می‌توانیم به عنوان تیم اول از این گروه صعود کنیم به شرطی که رقبا را دست کم نگیریم چون به هر حال این تیم‌ها با اقتدار صعود کرده‌اند و توانایی‌های زیادی دارند. حتی لبنان و سوریه می‌توانند برای ما مشکل درست کنند. با این وجود من معتقدم اگر با اقتدار و با آمادگی کامل قدم به مسابقات بگذاریم به طور حتم جواز صعود به جام جهانی را خواهیم گرفت.

نوآموز همچنین گفت: کره جنوبی اصلی‌ترین رقیب تیم ایران است اما نباید از عراق و امارات را نیز غافل شویم. سوریه و لبنان هم رقبای قابل احترامی هستند. من خوشحالم از اینکه تیم ملی با اقتدار از مرحله قبلی صعود کرد و توانستیم مشکلات حاشیه ای را پشت سر بگذاریم. دیگر نباید اجازه دهیم که تیم ملی با مسائل حاشیه‌ای دست و پنجه نرم کند.

وی پیرامون وضعیت فدراسیون فوتبال نیز گفت: مدتی در ایران نبودم و از ریز مسائل خبر ندارم اما معتقدم اگر فدراسیون فوتبال توانایی‌ها و تجربیات پیشکسوتان ملی را نادیده بگیرد قطعاً شکست خواهد خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج