اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۳۹۷۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بارسا روی هوا؛ نه تمدید با مسی، نه ثبت خرید‌های جدید

بارسلونا نه تنها قادر به تمدید با لیونل مسی نیست که حتی نمی‌تواند نام ۴ خرید جدید خود را به فهرست اضافه کند. بارسا محکوم به فروش بازیکنانش است.

ورزش سه: ماجرای تمدید قرارداد بارسلونا با لیونل مسی به درازا کشیده شده و هفته گذشته قرارداد این فوق ستاره رسما به اتمام رسید. مسی حالا دیگر تعهدی به بارسا ندارد ولی هدف او ماندنی شدن است هرچند در این راه مشکلات زیادی وجود دارد.

دستمزد ۷۵ میلیون یورویی مسی به قدری بالاست که بارسلونا برای تمدید با او باید چند بازیکن خود را بفروشد یا از دستمزد دیگر بازیکنانش به میزان قابل توجهی کسر کند. سقف تعیین شده برای بودجه دستمزدهای بارسا از سوی لالیگا بسیار کاهش یافته و در صورت تمدید با مسی، بارسا از این سقف عبور خواهد کرد.

تنها دو روز دیگر تمرینات پیش فصل بارسا شروع خواهد شد ولی این باشگاه نه تنها نتوانسته با لیونل مسی تمدید کند که حتی قادر به اضافه کردن ۴ خرید جدید خود به فهرست هم نیست.

سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا، امرسون و ممفیس دیپای اخیرا به بارسا ملحق شده اند ولی مشکلات مربوط به فیرپلی مالی مانع از ثبت نام شان شده است.

طبق گزارش رادیو راک ۱ که شب گذشته اعلام شد، سقف بودجه تعیین شده برای بارسا از سوی اتحادیه لالیگا از ۳۴۷ میلیون یوروی فصل گذشته به ۱۶۰ میلیون یورو کاهش یافته است. دلیل این کاهش ۱۸۷ میلیون یورویی، ضرر مالی ۳۵۰ میلیون یورویی بارسا در فصل گذشته بود.

بارسا برای کاهش این رقم بزرگ چاره ای جز فروش بازیکنانش و نیز کاهش دستمزد بازیکنان ندارد، در غیر این صورت تمدید با مسی و ثبت نام خریدهای جدید غیرممکن خواهد بود.

بارسا به همین منظور فرانسیسکو ترینکائو را به وولوز قرض داد. به اومتیتی و میرالم پیانیچ برگه جدایی داده شده و فیلیپ کوتینیو، نتو، برایثویت، عثمان دمبله، آنتوان گریزمان و جونیور فیرپو نیز بازیکنانی هستند که باشگاه به فروش شان فکر می کند.

همچنین مذاکراتی برای کاهش دستمزد کاپیتان های بارسا شروع شده است. با جرارد پیکه همه چیز خوب پیش رفته ولی مذاکره با جوردی آلبا، سرجی روبرتو و سرخیو بوسکتس همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج