۱۱۳۵۵۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دست بالای میلیچ درصورت شکایت از استقلال

تیم فوتبال استقلال شب گذشته از هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر درحالی به‌مصاف سایپا رفت که در این دیدار از مدافع هافبک کروات خود بهره نبرد؛ چراکه هروویه میلیچ هفته گذشته با پایان قراردادش تهران را ترک کرد و راهی کرواسی شد.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال شب گذشته از هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر درحالی به‌مصاف سایپا رفت که در این دیدار از مدافع هافبک کروات خود بهره نبرد؛ چراکه هروویه میلیچ هفته گذشته با پایان قراردادش تهران را ترک کرد و راهی کرواسی شد. این اقدام بازیکن کروات برخی گمانه‌زنی‌ها و شائبه‌ها را در پی داشت مبنی‌بر اینکه احتمالا کادرفنی استقلال در این جدایی نقش داشته؛ اما میلیچ در فضای مجازی با تشکر از فرهاد مجیدی بر این شایعات خط بطلان کشید تا مشخص شود همه‌چیز از مدیریت آب می‌خورد.

بااین‌حال با رسانه‌ای شدن درخواست‌های میلیچ برای انعقاد قرارداد جدید، مدیریت باشگاه این‌چنین القا کرد که با درخواست‌های جدید میلیچ و زیاده‌خواهی‌های او، همان بهتر که این بازیکن تصمیم به خداحافظی گرفته و به این ترتیب خطر بزرگی از بیخ گوش استقلال رد شده است!

در انتظار شکایت تازه

همه اینها درحالی است که شنیده می‌شود میلیچ به‌خاطر عدم دریافت به‌موقع مطالبات خود قرار است به فیفا شکایت کند تا به این ترتیب یک پرونده خارجی دیگر روی پرونده‌های دیگر برای استقلال در محافل قضایی بین‌المللی باز شود. البته طبق شنیده‌ها درصورت تحقق چنین امری از باشگاه استقلال نیز خبر می‌رسد با توجه به اینکه قوانین جدید فیفا بر این موضوع اصرار دارد که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، بازیکنان بدون‌توجه به پایان زمانی که در قرارداد ثبت شده تا پایان فصل فوتبالی باید کار را با تیم‌های تحت‌قرارداد خود ادامه دهند و از آنجا که میلیچ این قانون را رعایت نکرده، درصورتی‌که این بازیکن کروات کار را به فیفا بکشاند مطمئنا این باشگاه استقلال خواهد بود که در این پرونده پیروز خواهد شد.

اما به‌خاطر عدم دریافت مطالبات این بازیکن در موعد مقرر از باشگاه استقلال مطمئنا اگر تا قبل از شکایت میلیچ به فیفا خبر از توافق و تعامل بین طرفین نباشد، در این قضیه کمیته تعیین وضعیت فیفا حق را به هروویه میلیچ خواهد داد و مطمئنا باشگاه استقلال در این پرونده نیز محکوم خواهد شد.

رفتار متفاوت شیخ

از سوی دیگر از آنجا که قرارداد شیخ دیاباته دیگر بازیکن خارجی استقلال هم‌زمان با میلیچ به پایان رسیده، این گمانه‌زنی به وجود آمده بود که به‌زودی مهاجم اهل مالی نیز از تهران رفتنی خواهد شد تا به این ترتیب دست فرهاد مجیدی برای بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ و مراحل حساس و سرنوشت‌ساز جام‌حذفی خالی‌تر از همیشه شود و این درحالی است که وضعیت هر دو بازیکن با توجه به عدم دریافتی‌ها و زمان پایان قرارداد دقیقا با یکدیگر شباهت دارد تا این شباهت و وضعیت موجود به شایعه خداحافظی زودهنگام شیخ‌دیاباته بیش از پیش دامن بزند.

بااین‌حال طبق آخرین اخبار رسیده، دیاباته که در این مدت همواره نشان داده به مفاد قرارداد پایبند بوده و رفتار حرفه‌ای را در مقابله با باشگاه استقلال به نمایش گذاشته است، قرار نیست که مسیر طی‌شده توسط میلیچ را درپیش بگیرد و به احتمال زیاد تا پایان تقویم فوتبالی ایران و اتمام رقابت‌های لیگ و جام‌حذفی استقلال را همراهی خواهد کرد، هرچند این موضوع هیچ ارتباطی به عدم پیگیری وکیل شیخ ‌دیاباته در محافل قضایی بین‌المللی برای عدم پرداخت مطالبات باشگاه استقلال در موعد مقرر نداشته و این بازیکن از طریق وکیل خود همچنان پیگیر این ماجراست.

فرهاد، بی‌خبر از تصمیم باشگاه؟

نکته قابل‌توجه اینکه چندی پیش کمیته انضباطی باشگاه استقلال از شیخ دیاباته دعوت کرد تا برای ادای پاره‌ای از توضیحات به این کمیته برود و نکته عجیب اینکه زمان برگزاری این جلسه چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح و درست یک روز قبل از برگزاری دربی تعیین شده است تا به این ترتیب این موضوع مورد گلایه و شکایت آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرد تا جایی که جمعه عصر و زمانی که احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال به‌همراه ملکیان عضو هیات‌مدیره باشگاه در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد، دیاباته از مدیرعامل استقلال دلیل احضار به کمیته انضباطی را جویا شد و مددی اعلام کرد که این اتفاق با هماهنگی سرمربی تیم انجام شده، بااین‌حال برخی رسانه‌ها روز گذشته از این موضوع خبر دادند که فرهاد مجیدی در این شرایط که باشگاه تأخیر زیادی در پرداختی به بازیکنان داشته و آنها از میانگین دریافتی خود به نسبت سال‌های پیش بسیار عقب هستند به‌شدت مخالف احضار بازیکنانش ازجمله شیخ دیاباته به کمیته انضباطی بود و در این خصوص نیز مخالفت خود را اعلام کرد.

نکته قابل‌توجه اینکه شنیده می‌شود با احضار دیاباته به کمیته انضباطی احتمالا جرایم مالی در انتظار این بازیکن خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج