۱۱۳۵۷۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

میلیچ: شاید به امارات، قطر یا عربستان بروم

هروویه میلیچ پس از ۲ سال حضور در ایران و ماجراجویی در این کشور به کرواسی برگشته است. قرارداد او با باشگاه استقلال در تابستان جاری به اتمام می‌رسد و هیچ توافقی برای تمدید آن صورت نگرفته تا میلیچ بازیکن آزاد شود.

فرهیختگان: هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال پس از کش‌و‌قوس‌های زیاد درباره قراردادش و عدم تمدید آن ازسوی باشگاه استقلال تصمیم گرفت بار دیگر از این تیم جدا شده و به کشورش برگردد. او که روز شنبه به کشورش برگشته است دیروز در مصاحبه‌ای با سایت «دالماتینسکی» کرواسی به انتقاد از رفتار مدیریت باشگاه پرداخته است.

این سایت درباره این مدافع چپ‌پا نوشت: «هروویه میلیچ پس از ۲سال حضور در ایران و ماجراجویی در این کشور به کرواسی برگشته است. قرارداد او با باشگاه استقلال در تابستان جاری به اتمام می‌رسد و هیچ توافقی برای تمدید آن صورت نگرفته تا میلیچ بازیکن آزاد شود. او در گفت‌وگویی با ما دراین‌باره گفت: «من با قراردادی دوساله به این تیم رفتم. زمستان گذشته قراردادم را با این باشگاه فسخ کردم و تصمیم داشتم تابستان در کرواسی بمانم. مدتی بعد مربی سابق تیم دوباره برگشت و یکی از شروطش این بود که من دوباره به تیم برگردم. آنها مقداری از طلب‌ها و معوقاتم را پرداخت کردند اما پس از آن دیگر پولی به من داده نشد. من هم ایران را ترک کردم که مجبور نباشم تا اول آگوست در آنجا بمانم.»

میلیچ در ادامه به ما گفت جدایی‌اش از این تیم برای هواداران استقلال بسیار سخت بوده است: «من تاثیر زیادی در تیم به‌جا گذاشتم. می‌توانم بگویم در این تیم بسیار خوب بازی کردم و هواداران به‌خوبی مرا در تیم‌شان پذیرفتند. آنها مرا به‌عنوان یکی از وفادارترین بازیکنان خارجی می‌دانستند و البته بیشتر از همه‌چیز عاشق این بودند که من در دیدارهای مهم ازجمله بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و دربی‌ها همیشه بهترین باشم. من در نیمه‌نهایی جام‌حذفی سال قبل هم دو پاس‌گل دادم.»

هنوز هم بسیاری از هم‌تیمی‌ها و هواداران از طریق اینستاگرام برای او پیام‌های محبت‌آمیز می‌فرستند و از او حمایت می‌کنند. خودش دراین‌باره می‌گوید اگر بخواهم تمام این پیام‌ها را بخوانم و به آنها جواب بدهم شاید یک‌ماه طول بکشد. دوست نداشتم در آنجا مصاحبه کنم چون حرف‌هایم باعث بروز بهمن در باشگاه می‌شد. ما در ایران در هر بازی بین ۳۰ تا ۴۰هزار هوادار داشتیم و برای دیدارهای مهم‌تر حتی ۸۰هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند. متاسفم که در ماه‌های اخیر به‌دلیل شرایط پیش‌آمده هواداران نمی‌توانستند به استادیوم بیایند. آنها برای من می‌نویسند که من لایق این بودم که تمامی ورزشگاه مرا بدرقه کنند. در آنجا همه دوست داشتند من در تیم بمانم اما دولتی که در اواخر دوران خود به‌سر می‌برد می‌خواست که تیم را تضعیف کند.

میلیچ با وجود اینکه ۳۲ساله شده اما هنوز از نظر آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و دلیل آن را تمرینات مداوم و حضور یک مربی اختصاصی عنوان می‌کند: «هنوز شرایط خوبی دارم. ما در هر بازی از نظر پارامترهای مختلف چک می‌شدیم و من در مقایسه با سال‌های قبل افت نکرده‌ام. یک مربی بدنسازی اختصاصی دارم که ۸سال است با من کار می‌کند و شرایط فیزیکی مرا به‌خوبی حفظ کرده است. می‌خواهم سه‌سال دیگر به بازی ادامه دهم و هر زمان احساس کنم که دیگر توان سابق را ندارم از فوتبال کنار می‌روم. هنوز انگیزه‌ها و اهداف زیادی در این ورزش دارم.»

پیش از او بوژیدار رادوشوویچ دیگر کرواتی بود که در لیگ ایران حضور داشت و او هم این کشور را ترک کرده است: «رادوشوویچ هم دستاورد زیادی در فوتبال ایران داشت. او به‌همراه پرسپولیس ۴بار پیاپی فاتح لیگ ایران شد و دوبار نیز تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت. متاسفانه او مثل من ایران را ترک کرد. البته هنوز یک کروات دیگر در این کشور حضور دارد؛ دراگان اسکوچیچ که هدایت تیم‌ملی ایران را برعهده دارد و کار بزرگی انجام داده است. او نخستین مربی این تیم است که در هفت بازی نخست خود به پیروزی رسیده. اسکوچیچ با ۴برد پیاپی در مرحله انتخابی جام‌جهانی کیفیت بالای خود را نشان داد و حالا تیمش را به دور سوم برده است.»

میلیچ هنوز درباره تیم بعدی خود تصمیم‌گیری نکرده و مشخص نیست فصل بعد در چه باشگاهی حضور خواهد داشت: «من تا پایان این ماه با استقلال قرارداد داشتم. عده‌ای تصور می‌کردند من تا تابستان۲۰۲۲ در این تیم می‌مانم اما نمی‌خواستم مدتی دیگر صبر کنم تا دولت جدید بیاید چون تا آن زمان لیگ‌های اروپایی آغاز شده بود و من می‌خواستم هرچه زودتر به تیم جدیدی بروم. هنوز مشخص نیست فوتبالم را در کشورهای آسیایی مثل امارات، عربستان و قطر ادامه خواهم داد یا به اروپا برمی‌گردم. خودم ترجیح می‌دهم به خانه نزدیک‌تر باشم و بتوانم بیشتر درکنار همسر و فرزندانم بمانم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج