۱۱۳۵۸۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس برای قهرمانی چیزی کم ندارد

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: این تیم بار دیگر نشان داد چیزی برای تکرار قهرمانی کم ندارد.

خبرگزاری مهر: فرزاد آشوبی درباره تداوم صدرنشینی پرسپولیس با پیروزی دو بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر گفت: به نظرم پرسپولیس باهوش بازی کرد و لیاقت این برد را داشت.

او با اشاره به اشتباه خط دفاعی آلومینیوم اراک افزود: وقتی یک تیم دچار اشتباهات فردی می‌شود دلایل مختلفی دارد که از جمله مهم‌ترین آنها بازی رو به جلو و قدرتمندانه حریف است. پرسپولیس کاملاً مالکیت توپ را در اختیار داشت و مدافعان آلومینیوم را در یک سوم دفاعی خودش تحت فشار قرار می‌داد. بازی رو به جلوی پرسپولیس باعث شد تا آنها موقعیت‌های زیادی کسب کنند و به بردهای متوالی خود ادامه دهند.

آشوبی درباره تأثیرگذاری زوج شهریار مغانلو و مهدی ترابی روی این سه امتیاز تاکید کرد: هر دو بازیکن از کیفیت بالایی بروردار هستند. شهریار مغانلو علاوه بر شناخت چارچوب می‌تواند در جنگ‌های تن به تن نیز موفق شود. مهدی ترابی نیز کلاس فوتبالی بالایی دارد و این موضوع را بارها نشان داده است. تأثیر او در بازی‌های پرسپولیس غیر قابل انکار است. با این حال فکر می‌کنم مهم‌تر از عملکرد نفر به نفر این تیم، ذهنیت تیمی پرسپولیس سبب می‌شود تا آنها به برد برسند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال تکرار قهرمانی این تیم افزود: قطعاً پرسپولیس شایسته قهرمانی است. آنها باید در سه بازی باقیمانده هم ذهنیت قهرمانی و اتحاد فعلی را حفظ کنند. ارکان باشگاه باید به کمک رختکن تیم بیایند و اجازه ندهند پرسپولیس در روزهای حساس خود با حاشیه روبرو شود.

وی درباره تقابل استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذف فوتبال باشگاهی کشور افزود: تقویم بازی‌های دو تیم خیلی فشرده است. من فکر می‌کنم هر دو تیم لازم است روی کار تیمی خود تمرکز داشته باشند. اگر استقلال و پرسپولیس بتوانند حاشیه‌های کاذب را ا ذهن خود بگیرند و وارد فضای مسمومی که متأسفانه در فضای مجازی وجود دارد نشوند می‌توانند دربی زیبایی را رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج