۱۱۳۶۲۹۷
۲۹ نظر
۵۰۱۳
۲۹ نظر
۵۰۱۳
پ

فکری: بابت بازی مشکوک تیمم عذرخواهی می‌کنم!

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عملکرد تیمش مقابل ذوب‌آهن را مشکوک می‌داند و از کمیته اخلاق خواست به این مسئله ورود کند.

خبرگزاری تسنیم: محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عملکرد تیمش مقابل ذوب‌آهن را مشکوک می‌داند و از کمیته اخلاق خواست به این مسئله ورود کند.

محمود فکری پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: من قبل از شروع صحبت‌هایم، باید چندین بار از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی کنم، بابت بازی مشکوک تیمم. بازی‌ای که مطمئناً چیزهایی در نیمه اول داشت تا باعث شد گل‌هایی دریافت کنیم که هیچ تیمی یا هیچ بازیکنی در مهدکودک هم دریافت نمی‌کند و اینقدر به راحتی فرصت به حریف نمی‌دهند تا به گل برسد. مسابقه‌ای که می‌توانستیم مثل نیمه دوم سالم بازی کنیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم، اینطور نبود و در نیمه اول همه کار کردیم که حریف برنده از بازی خارج شود.

فکری: بابت بازی مشکوک تیمم عذرخواهی می‌کنم!

وی ادامه داد: واقعاً باید چندین بار عذرخواهی کنم، بابت مسائلی که در فوتبال ما هست و متأسفانه قدرتی یا نیرویی نیست که جلوی این اتفاقات را بگیرد، یعنی خواسته و اراده‌ای نیست تا جلوی این اتفاقات را بگیرد. درباره نیمه اول اصلاً نمی‌توانیم صحبت کنیم، ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم بازی برگشت و خوب بازی کردیم. با توجه به اینکه بچه‌های ما می‌خواستند در نیمه دوم بازی را تغییر دهند، خوشبختانه موقعیت‌های زیادی را به وجود آوردیم و دو گل را جبران کردیم و از طرف دیگر هم موقعیت‌های دیگر هم خلق کردیم و می‌توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم، ولی متأسفانه زورمان به همان مسائل پشت پرده فوتبال نرسید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: من نمی‌توانم قبول کنم که بازیکنانم اینقدر راحت اجازه دهند که گل بخوریم و موقعیت به حریف بدهیم. صحبت دیگری ندارم. فقط من از فوتبال پاک و مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم و ان‌شاءالله دیگر فوتبالی این چنین در کشورمان نبینیم.

فکری راجع به اینکه مسائل پشت پرده فوتبال به داخل زمین هم کشیده شده است و اینکه آیا شخصی را در این باره متهم می‌کند، خاطرنشان کرد: من کسی را متهم نمی‌کنم. به هر حال فیلم بازی هست و همه کارشناسان می‌توانند ببینند و نظر بدهند. ما اگر در این شرایط آب و هوایی میهمان بودیم و بازیکنان‌مان به مشکل می‌خوردند شاید توجیه داشت، ولی ما که در این هوا شب و روز زندگی و تمرین می‌کنیم، نباید به این شکل بازی کنیم و طبیعی است که تیم حریف باید در نیمه اول کم بیاورد و نتواند بازی کند. اینکه خودم بخواهم اسم روی کسی بگذارم و کسی را متهم کنم، درست نیست. کمیته اخلاق می‌تواند ورود کند و کارشناسان درباره صحنه‌های بازی نظر بدهند.

وی درباره اینکه داور وقت اضافه بازی در نیمه دوم را زودتر اعلام کرد، تصریح کرد: وقتی ما از داور در این مورد سؤال کردیم، گفت که ساعت استادیوم عقب است و ما زودتر بازی را شروع کردیم. در وقت اضافه هم وقت‌کشی داشتیم که می‌توانستیم وقت اضافه بیشتری داشته باشیم. در مجموع از داوری مشکل خاصی ندیدم و کارشناسان باید نظر بدهند. حیدری از داوران خوب و پاک ماست و اگر اشتباهی هم کرده باشد من نمی‌توانم بگذارم روی مسائل پشت پرده فوتبال. در مجموع اعضای تیم داوری خوب کار کردند و از بابت داوری مشکلی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: در سیستم بازی‌مان از یک طرف به دنبال تک امتیاز‌ مسابقات هستیم. ما تیمی نیستیم که تهاجمی بازی کنیم و اگر گل دریافت کنیم به مشکل خواهیم خورد. با همین سیستم امتیاز گرفتیم، ولی مشکلی که در بازی امروز داشتیم از سیستم بازی‌مان نبود.

وقتی ما با سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کنیم در واقع می‌خواهیم به حریف موقعیت گل ندهیم. ایراد کار ما از جای دیگر بود و اگر 10 نفر هم در دفاع می‌گذاشتیم باز هم گل می‌خوردیم! اگر هم تهاجمی‌تر بازی می‌کردیم بیشتر از سه گل می‌خوردیم و دیگر نمی‌توانستیم کاری کنیم. امیدوارم که در بازی‌های آینده تلاش و امتیازهای لازم را کسب کنیم. سه بازی برای ما باقی مانده است و امیدواریم امتیاز کسب کنیم و خودمان را در لیگ برتر نگه داریم.

خلاصه بازی نفت مسجدسلیمان- ذوب آهن:

فکری: بابت بازی مشکوک تیمم عذرخواهی می‌کنم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا این استقلالیها چرا اینجوریند اون از کمالوند این از کتری اون از فرناز چقدر شما پرو ئید اه اه اه حالم بهم خورد عن ترا

    • بدون نام

      چقد مسخره! یعنی بازیکنا نیمه اول گذاشتن گل بخورن و نیمه دوم خواستن گل بزنن؟! فکری ی ذره فکر کن چی میگی

    • بدون نام

      تیمای اصفهانی چه داستانای دارن
      خخخخ

    • امیر

      خخخ این نشون میده تیم.های متمول اصفهانی چه میکنن

    • بدون نام

      بازم کیسه کش هوچیگر باخت وهزارتا داستان درست کرد

    • واقعیت!

      اصفهانی ها همیشه با پول و روش های زشت پیش می برند ذوب آهن هم این کارهای زشت را از برادر بزرگترش سپاهان یاد گرفته! آبهای مسموم سپاهان!

    • سعید سلطانی

      بله جناب محمود خان عزیز باید بازیکنهای خیانتکار نفت مشخص بشن و از تیم ذوب آهن هم به کمیته انضباطی پرونده شکایت بشه هیچ جای تردیدی نیست که در بازی امشب تبانی شده بود و به عینه مشخص بود چند بازیکن تیم نفت خیانت کردند و از طرف ذوب آهن و حسینی سرمربی آن تیم شارژ مالی شده بودند .

    • بدون نام

      اصلا تبانی نبود

    • آبی وتاج فوتبال ایران

      درسته. قبل از بازی تماس هایی انجام شده بود مبنی برتبانی . بخاطر اینکه ذوب آهن بمونه تولیگ و سقوط نکنه‌ .خدامیدونه ازسمت ذوب اهن چقد پول دادن به بعضی از بازیکنان نفت مسجدسلیمان

    • بدون نام

      بازم کتری بازی در آوردی

    • سعیدکریمی

      الان دیگر برای من یکی ثابت شده که اصفهانی ها همیشه با نامردی وباندبازی بزور میخواهند قهرمان شند چون ذوب اهن با سپاهان بازی داره میخواهد تا قبل از بازی سپاهان از نیفتادن ذوب اهن مطمعن باشند تا در بازی ذوب کاری که دوست دارند بکنندننگ بر شما بااینکارهایی زش

    • بدون نام

      سلام.خواهشن نظرات من را نشان بدید....هر وقت نظرمیدم نشان داده نمیشه...چرا

    • بدون نام

      مرد دوست داشتنی آبیها محمود خان فکری. با غیرت وتعصبی.انشالا که باتجربه بیشتر برگردی به آرزوهات واستقلال را قهرمان آسیا کنی

    • بدون نام

      مغز شما وافکار منفی شما مشکوک است نه بازی مشکوک هر وقت نتیجه را می گذار می کنید به داوری ربط می دهید و یا باری مشکوک است کار شما همین مشکل از خودتان است از کم تجربه گی وبی سوادی خودتان است کاش یک ذره از سرمربی ها عالی وخوب فوتبال یاد می گرفتید که هیچ وقت باخته های خود را گردن دیگران نمی اندازند یاد بگیرد شهامت دارند عذر خواهی می کنند اگر خودشان ویا بازیکنان آن تیم مقصر باشند می گویند

    • بدون نام

      این ره که تو می روی به ترکستان است

    • بدون نام

      آقای فکری ناسلامتی مربی باید پشت بازیکناش باشه ضحبتهای شما دور از واقعیته گلایی هم که خوردین کجاش مشکل داشت یکی از یکی قشنگتر بوده.

    • شرجی بوشهر

      کمالوند هم تهمتی به دروازبان تیمش زد بعد مشخص شد از بیخ کذب است . حالا آقای فکری امیدوارم که شما با آبروی جوان مردم بازی نکرده باشی .

    • اوینار

      برو بابا یه گل که می‌زنید صحبت از آنالیز رقیب وتاکتیک وحرفه هزار چیز دیگست ولی گل که میخورید فوتبال ناپاک بازی مشکوک میشه چه چیزها که ازتون درنیاد جلل خالق ماشاالله

    • لنگی در حسرت ستاره

      بابا مربی نیستی تو .. همین تو بودی که امسال به استقلال ضربه زدی.. 16تا بازی کردی 16 تا ترکیب مختلف گذاشتی تو زمین.. از وقتی رفتی استقلال جون گرفت و بیشتر بازیاشو برد.. حالا از تیم خودت انتقاد میکنی؟؟؟

    • بدون نام

      تیم با اصالت یعنی ذوب آهن جم کنیم بند بساط رو

    • بدون نام

      ذوب آهن باید میبرد تا ماشین سازی انگیزه ای برای بازی با پیروزی نداشته باشد # مرگ بر تیم حکومتی

      پاسخ ها

      • رادین

        ذوب باید میبرد که جلو سپاهان راحت وا بده وگرنه کیه که ندونه ماشین و تراکتور و ... چه انگیزه ای جلو پرسپولیس دارن
        واقعا که استاد هوچیگری هستید مادر جنده ها و ادمین جاکش که نظر پرسپولیسیا رو ثبت نمیکنه

    • میر

      بازی سپاهان با اراک و مس چی؟باز دم محمود گرم فقط نمیدونم چرا همه مشکلات از اصفهان شروع میشه

    • cactus

      پنالتی تیم حاج محمودم نگرفتن وگرنه کامبک و زده بود

    • بابک

      مافیای کثیف اصفهان جناب فکری، این چیزیه که شما نمیدونی،

    • ب

      دروازه بان سايپا هم بجاي اينور اونور پريد .
      كل مملكت و توهم برداشته .
      مربي بيچاره انگليس چي بايد بگه ؟!!!!!!

    • ب

      دروازه بان سايپا هم بجاي اينور اونور پريد .
      كل مملكت و توهم برداشته .
      مربي بيچاره انگليس چي بايد بگه ؟!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلالی چرانامردن اقای فکری اقای کمالوند خودتان ارزه ندارین چرااین فوتبالیست های جوان رانابودمیکنیدچراابروسان میبریدچراتهمت می زنیدیک ذره مردباشید بردوباخت بعهده سرمربیه .

    • بدون نام

      درود بر صداقت محمودفکری و پاکی مکتب تاج، اووفف بر فوتبال ناپاک لنگیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج