adexo3
۱۱۳۶۴۲۳
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

اکبرپور: مقابل پرسپولیس شرافتمندانه بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت، بازیکنانش برای دیدار با پرسپولیس انگیزه زیادی دارند می‌خواهند با نشان دادن خود آینده‌شان را بسازند.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا اکبرپور درباره شرایط این روزهای ماشین‌سازی و قطعی شدن سقوط این تیم قبل از دیدار با پرسپولیس گفت: این درست است که تیم ما شانسی برای ماندن در لیگ برتر ندارد، ولی انگیزه بازیکنان ماشین‌سازی زیاد است. بازیکنان ما جوانان آینده‌داری هستند که بازی‌های باقیمانده می‌تواند یک پله برای پیشرفت آنها باشد. شاگردان من تلاش می‌کنند تا از حیثیت‌شان و فوتبال تبریز دفاع کنند. آنها می‌خواهند عملکردشان در بازی‌های آینده طوری باشد که آینده خود را بسازند.

وی افزود: همه دیدند ما برابر سپاهان چه فوتبالی انجام دادیم و در بازی با فولاد هم در شرایطی که در گرمای ۵۰ درجه بازی می‌کردیم، حریف آسانی برای آنها نبودیم. مطمئناً بازیکنان من تلاش می‌کنند تا در بازی‌های بعدی، آینده خودشان را بسازند و مهم این است که بتوانیم شرافتمندانه بازی کنیم تا بعدها متهم به تبانی یا کم‌کاری نشویم. بدون شک بازیکنان ما در بازی با پرسپولیس هم با شرافت و بالاترین انگیزه به میدان می‌روند تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در مورد دربی تهران که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد هم خاطر نشان کرد: این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و تیمی می‌تواند برنده باشد که در زمین مسابقه نهایت استفاده را از فرصت‌ها برده و تمرکز لازم را داشته باشد. امیدوارم استقلال در نهایت با یک بازی کم‌اشتباه برنده از زمین بیرون بیاید.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فصل بعد هم در ماشین‌سازی بماند، تصریح کرد:‌ هنوز که چیزی مشخص نیست، ولی هدف من خدمت به فوتبال آذربایجان است و همه می‌دانند که عاشق ماشین‌سازی هستم. اگر فصل بعد باشم قطعاً به این تیم کمک خواهم کرد و اگر نباشم همیشه برای ماشین‌سازی آرزوی بهترین‌ها را دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه جلوی پرسپولیس شاخ میشن!!
      ولی دمت گرم...
      بی شرف اوناییکه جلوی سه پاهان و کیسه وا میکنن!!!

    • بدون نام

      با سپاهان هم شرافتمند بودید؟
      تبانی برای اخراج در قبال ۶۰ میلیون ناقابل.

    • بدون نام

      هرچی مربی استقلالی بوده جمع کردن گذاشتن مربی تیم های مختلف که به خیال خودشون کمک کنند استقلال امسال قهرمان بشه همشون هم یا سقوط کردن یا در حال سقوط و ته جدول هستند .اخه اینا نه تو فوتبال بازیکن بزرگی بودند نه مربی خوبی هستند بر چه اساسی سرمایه یه استان رو میدن ۴تا مربی استقلالی که همچین ضرری بهشون با بیسوادی برسونن

    • بدون نام

      اقای اکبرپورپولی که شماازسپاهان گرفتی برای شمامهمترازماندن ماشین سازی درلیگ برتراست.

    • زنده باد نیمار ایرانی

      دقیقه چهار نیمار ایران زنده بادپهلوان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میتیلتون فردا لول لوله با اون پاهای پرانتزی بیریختش

    • بدون نام

      پس خودتون هم قبول دارین بیشرفین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج