adexo3
۱۱۳۶۵۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هیجان و کری والیبالی‌ها برای دربی پایتخت

اوضاع استقلال و پرسپولیس دست‌کم در بیرون زمین چندان مناسب نیست.

فرهیختگان: اوضاع استقلال و پرسپولیس دست‌کم در بیرون زمین چندان مناسب نیست. اگر تا چند سال پیش بازیکنان و مربیان دو تیم را قبل از بازی به میهمانی‌های صوری می‌بردند تا مبادا حاشیه‌ای در زمین مسابقه ایجاد شود، در سال‌های اخیر اما دو تیم علنا دشمنی‌شان با یکدیگر را بیان می‌کنند. در روزهای اخیر اما بیانیه پشت بیانیه منتشر شده، استقلالی‌ها سرمربی پرسپولیس را گستاخ نامیدند و پرسپولیسی‌ها از جوک، لطیفه و گل‌واژه در توصیف بیانیه آبی‌ها استفاده کرده‌اند.

ناصر فریادشیران، مرد همیشه مصاحبه‌کننده استقلال هم در رادیو حسابی از خجالت ابراهیم شکوری درآمد و دعوا بالا گرفت. در این چند هفته، مجیدی چندباری در کنفرانس مطبوعاتی علیه پرسپولیس گفته و یحیی گل‌محمدی نیز پاسخش را داده است. پیشکسوتان نیز حسابی به هم تاخته‌اند تا کری‌ها در فضای مجازی به بالاترین نقطه جوش خود برسد. استقلال و پرسپولیس امروز برای نودوششمین‌بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند اما شرایط دو تیم در جدول کاملا متفاوت است. استقلال جایگاه سوم خود را تثبیت کرده و می‌خواهد از رقابت‌های حذفی یک جام را به خانه ببرد.

پرسپولیس اما در کورس رقابت با سپاهان قرار دارد و به‌خوبی می‌داند شکست در این مرحله از مسابقات جام‌حذفی مقابل رقیب سنتی، می‌تواند روی روحیه بازیکنان در لیگ هم تاثیر بگذارد و احتمال تزلزل جایگاه وجود دارد. غیبت هر دو سرمربی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی و درگیری پرسپولیسی‌ها با صداوسیما درکنار درگیری فرهاد مجیدی و شاگردانش با هیات‌مدیره و مدیرعامل تیم نیز از دیگر حاشیه‌هایی است که سرخابی‌ها پیش از دربی آن را تجربه کردند.

غیبت کمال کامیابی‌نیا و احتمالا عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس نیز روی روحیه بازیکنان و هواداران پرسپولیس تاثیر گذاشته درحالی که استقلالی‌ها هیچ بازیکنی را به‌دلیل مصدومیت از دست نداده‌اند. همه این موارد باعث‌شده دیدار استقلال و پرسپولیس مثل همیشه یک مسابقه خاص و هیجان‌انگیز باشد.

محمودی: پرسپولیس برنده دربی خواهد بود

شهرام محمودی، ملی‌پوش پیشین والیبال کشورمان یکی از پرسپولیسی‌ترین ورزشکارانی است که در حوزه‌ای جز فوتبال فعالیت دارد. محمودی که معمولا ویدئوها و هیجانش برای تماشای بازی مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار می‌گیرد درباره دیدار امروز دو تیم گفت: «بازی حساسی را در پیش داریم. در چند روز اخیر حواشی بسیاری دامن‌گیر هر دو تیم بوده اما پرسپولیس حواشی عجیب‌تری را تجربه کرده است. من امیدوارم امروز یک بازی سالم را شاهد باشیم تا تماشاگران از آن لذت ببرند.»

محمودی درباره غیبت ستاره‌های پرسپولیس در این دیدار عنوان کرد: «کمال و عیسی مهره‌های خیلی خوب و تاثیرگذاری هستند اما پیش‌تر که آل‌کثیر را در آسیا محروم کردند هم اعتقاد داشتم پرسپولیس آنقدر تیم بزرگی است که راه خود را پیدا می‌کند. ما تجربه داشتیم که گاهی یک بازیکن معمولی هم از پرسپولیس به تیم‌ملی رسیده و همین موضوع نشان می‌دهد پرسپولیس تیم بزرگی است که محدود به فرد نمی‌شود. بی‌شک یحیی گل‌محمدی جایگزین‌های خوبی برای هر دو بازیکن دارد و حضور شهریار مغانلو یا مهدی عبدی و میلاد سرلک یا احمد نوراللهی به‌جای هر دو بازیکن می‌تواند سرخ‌پوشان را برای رسیدن به پیروزی همراهی کند.»

محمودی در پایان پیرامون پیش‌بینی‌اش از بازی گفت: «نمی‌توانم نتیجه دقیق را پیش‌بینی کنم چون بازی در جام‌حذفی بسیار حساس و احتمالا تماشایی است اما حس می‌کنم پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد و امیدوارم این اتفاق نیز رخ دهد.»

غلامی: پرسپولیس را یک بر صفر شکست می‌دهیم

عادل غلامی، ملی‌پوش پیشین والیبال از هواداران تیفوسی آبی‌های تهران است. او که معمولا کری شهرام محمودی را بی‌جواب نمی‌گذارد درباره دیدار امروز استقلال و پرسپولیس در جام‌حذفی گفت: «امیدوارم استقلال بتواند در بازی امروز پیروز شود زیرا شانس زیادی برای جام گرفتن در لیگ ندارد. درواقع جام‌حذفی فرصت مناسبی است که شاگردان مجیدی بتوانند به استقلال این فصل پایان بدهند و کارنامه خود را درخشان کنند.»

غلامی در ادامه درباره حاشیه‌هایی که این دو تیم در فضای مجازی تجربه کرده‌اند، گفت: «متاسفانه شاهد آن بودیم که دو تیم در شبکه‌های اجتماعی اخبار زیادی علیه یکدیگر منتشر می‌کنند. شک نکنید که این حاشیه‌ها روی بازیکنان و کادرفنی تاثیرگذار خواهد بود و آنها به‌دلیل آرامشی که از دست داده‌اند، عملکرد پایین‌تری خواهند داشت. من فکر می‌کنم این دیدار به‌دلیل آنکه دو تیم با احتیاط بازی می‌کنند کم‌گل باشد اما فرصت مناسبی است تا دربی قبل را جبران کنیم.»

غلامی در ادامه پیرامون احتمال بازگشت وریا غفوری به ترکیب استقلال گفت: «وریا نقش یک لیدر را به‌خوبی بازی می‌کند. او بلد است چگونه از کاپیتانی تیم به‌نفع خود استفاده کرده و استقلال را به پیش ببرد. من از بازگشت او خوشحالم و امیدوارم درصورت حضور در ترکیب، بتواند مثل همیشه درخشان ظاهر شود.» غلامی در پایان پیرامون پیش‌بینی خود از نتیجه بازی گفت: «حس می‌کنم می‌توانیم بازی را یک بر صفر ببریم.»

پرسپولیس، سومین سد لیگ برتری استقلال

۹۶امین دیدار استقلال و پرسپولیس آنقدر هیجان‌انگیز و حساس است که فدراسیون دست به دامان علیرضا فغانی شد و او را به ایران آورد تا از تجربه‌اش برای کنترل چنین دیدار مهمی استفاده کند. استقلالی‌ها که برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام‌حذفی، پیکان و ذوب‌آهن را شکست داده‌اند این‌بار در برابر سد محکمی به‌نام پرسپولیس قرار گرفته‌اند و سرخپوشان نیز در مهم‌ترین بازی خود در این جام، پس از شکست مس‌نوین کرمان و شاهین بندرعامری این‌بار باید در مقابل استقلال صف‌آرایی کنند. در دیگر دیدارهای این مرحله نیز گل‌گهر باید درمقابل آلومینیوم بایستد. ملوان به مصاف خیبر خرم‌آباد می‌رود و فولاد پس از شکست سه بر صفر ماشین‌سازی و دو بر یک قشقایی در برابر سپاهانی می‌ایستد که خوشه‌طلایی و مس کرمان را مغلوب کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج