۱۱۳۶۷۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رحمتی: قایدی، گره‌گشای دربی است

هافبک پیشین استقلال گفت: هم پرسپولیس و هم استقلال در هفته‌های گذشته نتایج خوبی گرفته‌اند و فکر می‌کنم شاهد دربی خوبی باشیم.

خبرگزاری مهر: کیانوش رحمتی در خصوص شرایط استقلال و پرسپولیس قبل از دربی گفت: به لحاظ فنی، استقلال شرایط خوبی دارد. آنها چند پیروزی پیاپی را به دست آورده و از لحاظ امتیازی عملکرد خوبی در شرایط بحرانی داشته اند.

وی تاکید کرد: نکته نگران کننده استقلال مشکلات و حاشیه هایی است که بر اساس اختلافات درون خانوادگی بوجود آمده است. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نباید اجازه دهند مشکلات داخلی باشگاه به بیرون درز پیدا کند که این مسئله از لحاظ حرفه ای درست نیست.

هافبک پیشین استقلال با انتقاد از بیانیه هایی که دو باشگاه پرطرفدار ایرانی علیه یکدیگر صادر کرده اند گفت: متاسفانه باشگاه های ما فقط اسم فرهنگی را یدک می کشند. آنها کار فرهنگی انجام نمی دهند و بیشتر دنبال برد هستند. اصول حرفه ای انجام نمی شود. دادن بیانیه های پی در پی باعث شده تا درگیری های لفظی شدیدی بین هواداران دو تیم در فضای مجازی به وجود بیاید و مطمئنا این اختلافات اگر با همین روند ادامه پیدا کند باعث می‌شود تا تنش به میان بازیکنان هم کشیده شود و احتمال خشونت در بازی روز پنجشنبه زیاد خواهد بود.

وی ادامه داد: در فوتبال ما این بیانیه ها باعث خواهد شد تا مشکلات بیشتر شود. فوتبال ما به جای اینکه پیشرفت کند اسیر حاشیه ها و این بیانیه ای غیرحرفه شده است.

کیانوش رحمتی در خصوص ارزیابی فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: بازیکنان استقلال در بخش حمله و دفاع عملکرد خیلی خوبی داشته اند. اگر چه آنها در گذشته از لحاظ دفاعی در شرایط ایده آلی نبودند اما حالا سه مدافع این تیم به هماهنگی کامل رسیده و به خوبی یکدیگر را پیدا می کنند. در خط هافبک هم مهدی پور، ریگی، رضاوند و فرشید اسماعیلی از آمادگی کامل برخوردار هستند؛ خصوصا اسماعیلی که روزهای خوبی را سپری می کند و یک رابط خوب بین خط هافبک و حمله است.

وی افزود: در خط حمله، قایدی، رمضانی، ارسلان مطهری و دیاباته هستند. قایدی می تواند تاثیرگذار و گره گشا باشد. بازیکنی چون قائدی را در فوتبال دنیا بازیکن «سونی» می شناسند؛ کسی که می تواند در هر نقطه زمین حضور داشته باشد، فضاهای موجود را به دست می آورد و در لحظه ها می تواند تاثیرگذار باشد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص پرسپولیس هم گفت: سرخپوشان تهرانی نتایج خوبی گرفتند. ثبات مدیریت در این تیم باعث شده تا آنها مشکلات به مراتب کمتری نسبت به استقلال داشته باشند. آنها هم در خط حمله و هافبک خوب هستند و فکر می کنم شاهد جدال زیبایی بین هافبک های دو تیم باشیم.

وی در مورد قضاوت علیرضا فغانی هم گفت: او یک داور کاملا حرفه ای است. حضورش می تواند به بازی آرامش دهد. مدیریت او می تواند حاشیه ها را خنثی کرده و با توجه به تجربه بالا و شناختی که از او وجود دارد باید منتظر یک قضاوت خوب از او باشیم.

کیانوش رحمتی با انتقاد از نبود مدیر فوتبالی در کشورمان گفت: مشکل ما در فوتبال مدیریت است. برای اینکه بتوانیم مدیر و سرمربی پرورش بدهیم، فدراسیون باید مکانیزم تولید مربی و مدیر را مصوب و اجرا کند. در تمام دنیا بحث مدیریت از همه مهم تر است. کشورهایی که صاحب سبک هستند می دانند که با داشتن مدیران ورزشی و پرورش آنها شرایطشان از لحاظ مدیریت ورزشی بهتر خواهد شد. فدراسیون فوتبال ما هم باید این مکانیزم را اجرا کند. با شناختی که از عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و همکارانش دارم امیدوارم که هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد. در فوتبال ما هیچ پروسه ای برای انتخاب و انتصاب هیئت مدیره و مدیرعامل که پرورش یافته مکانیزم فوتبال باشد، وجود ندارد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص اینکه برخی تیم ها از بی عدالتی گلایه دارند، گفت: در فدراسیون فوتبال ما قانون های سختگیرانه وجود ندارد. قانون برای همه عادلانه نیست. باید متخلفان به کمیته انضباطی احضار شوند. اگر عدالت اجرا شود مطمئنا در لیگ های آینده شاهد یک آرامش در فوتبالمان خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج