جاباما
۱۱۳۷۴۱۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

حقیقی از گل‌گهر اخراج شد!

پایان قصه علیرضا حقیقی و باشگاه گل گهر شیرین نبود و این بازیکن اخراج شد.

خبرورزشی: پایان قصه علیرضا حقیقی و باشگاه گل گهر شیرین نبود و این بازیکن اخراج شد.

بعد از پایان بازی گل گهر و آلومینیوم اراک در جام حذفی، گفته شد که علیرضا حقیقی با یکی از هواداران گل گهر که به روایتی یکی از مشوق ها و بوقچی های تیم بوده است، درگیر شده و برخورد فیزیکی با این شخص داشته است و این شخص هم قصد دارد که از او شکایت کند.

باشگاه گل گهر تلاش داشت که این خبر رسانه ای نشود اما با پیگری هایی که کانون هواداران باشگاه و طرفداران سیرجانی این تیم داشته اند، باشگاه یک بیانیه ای منتشر کرد که علیرضا حقیقی به کمیته انضباطی باشگاه فرخوانده شده است و جلسه کمیته انضباطی برگزار می شود و حتما با متخلفین این اتفاق برخورد می شود.

بعد از اینکه باشگاه که چنین بیانیه ای منتشر کرد، پیگیری خبرنگاران نشان داد که درگیری پس از بازی گل گهر و آلومینیوم اتفاق افتاده است و خیلی برای سیرجانی ها مهم است که با علیرضا حقیقی به خاطر این درگیری فیزیکی برخورد شود.

به هر حال امروز جلسه کمیته انضباطی علیرضا حقیقی برگزار شد و کمیته انضباطی گل گهر، حقیقی را به کسر ۴۰ درصد از قرارداد و اخراج از تیم محکوم کرد و از کادرفنی خواست که این دروازه بان را تا پایان فصل از تیم کنار بگذارد.

گویا شخصی که مدعی است که علیرضا حقیقی او را مضروب کرده است، در دادگاه نیز شکایت کرده است و می خواهد که پرونده را در بیرون از باشگاه به جریان بیاندازد. این در حالی بود که علیرضا حقیقی روز گذشته اعلام کرده بود که هیچ کتک کاری با کسی نداشته است و حالا که باشگاه گل گهر او را اخراج کرده است باید دید که واکنش علیرضا حقیقی و کادرفنی گل گهر چه واکنشی در قبال این تصمیم خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج