adexo3
۱۱۳۷۴۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حذفی تمام شد، روی گلات تمرکز کنید

بازیکنان پرسپولیس نسبت به مبالغ دریافتی‌شان از ابتدای فصل تا الان گلایه داشته و معتقدند نسبت به بسیاری از تیم‌های لیگ برتر دریافتی و پاداش‌های کمتری گرفته‌اند آن هم در شرایطی که قهرمان ایران و فینالیست آسیا بوده‌اند.

فرهیختگان: شکست در دربی برای پرسپولیسی‌ها اتفاق خوشایندی نبود خصوصا آنکه برخی بازیکنان تیم رقیب هم کری‌خوانی نسبتا تندی داشتند که با واکنش برخی شاگردان گل‌محمدی همراه شد. قرمزها امیدوار بودند که باخت در دوره قبلی مسابقات جام‌حذفی را جبران کنند و این‌بار رقیب سنتی را کنار بزنند تا برای قهرمانی در دو جام بازی کنند، اما شرایط طوری رقم خورد که باز هم شاگردان مجیدی در ضربات پنالتی پیروز شدند و رویای دبل‌کردن پرسپولیس هم در ‌این فصل محقق نشد.

طبعا این مساله باعث شد که بازیکنان پرسپولیس کمی با افت روحیه مواجه شوند و این مساله در آستانه بازی‌های حساس سه هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای مربیان این تیم نیست. پرسپولیس که با اخلاف ۲ امتیاز بالاتر از سپاهان صدرنشین لیگ برتر است، فرصت درخشانی برای کسب پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر دارد و مسیر چندان سختی هم پیش‌روی شاگردان گل‌محمدی نیست. با این حال هیچ دیداری را نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد و مربیان پرسپولیس خوب می‌دانند که یک تیم صدرنشین ولی بی‌روحیه ممکن است خیلی راحت قافیه را به تیم‌های ضعیف‌تر ببازد.

همین مساله باعث‌شده تا گل‌محمدی و دستیارانش بعد از دربی به بازیکنان نکاتی را متذکر شده و تیم‌شان را دوباره در مسیر موفقیت در لیگ برتر قرار دهند. مربیان پرسپولیس به بازیکنان اعلام کردند که اگرچه جام‌حذفی را جدی گرفته بودند و می‌خواستند هر دوجام را فتح کنند، اما با این حال در همه‌جای دنیا اولویت تیم‌ها کسب قهرمانی در لیگ است و جام حذفی اهمیت کمتری دارد و به همین دلیل بازیکنان باید با فراموش کردن نتیجه دربی ۹۶ تمام تمرکزشان را روی بازی سه‌شنبه با ماشین‌سازی و دو بازی بعدی برابر تراکتور و پیکان بگذارند تا پنجمین قهرمانی پیایی در لیگ برتر را به هواداران خود تقدیم کرده و در فوتبال ایران تاریخ‌ساز شوند.

مربیان پرسپولیس به شاگردان خود اعلام کردند شرایط جدول (تفاضل بالاتر سپاهان) به‌گونه‌ای است که یک لحظه غفلت در سه بازی آینده می‌تواند به قیمت از دست دادن قهرمانی تمام شود و نباید اوضاع به‌گونه‌ای پیش برود که نتایج سپاهان در سه بازی بعدی روی قهرمانی آنها تاثیر بگذارد و باید هدف تیم کسب سه پیروزی از سه بازی بعدی باشد تا همه‌چیز دست خودشان باشد و پرسپولیس بدون دردسر قهرمانی پنجم را به‌دست بیاورد.

پرسپولیس مطابق برنامه اعلام‌شده باید روز سه‌شنبه این هفته (‌۲۹ تیرماه) در تبریز به مصاف تیم سقوط کرده ماشین‌سازی ‌برود و یکشنبه سوم مردادماه در تهران با دیگر تیم تبریزی یعنی تراکتور روبه‌رو شود. جمعه هشتم مردادماه هم هفته پایانی لیگ بیستم برگزار می‌شود و شاگردان گل‌محمدی میهمان پیکان مهدی تارتار خواهند بود.

باشگاه وعده داد؛ پرسپولیسی‌ها منتظر پول

بازیکنان پرسپولیس نسبت به مبالغ دریافتی‌شان از ابتدای فصل تا الان گلایه داشته و معتقدند نسبت به بسیاری از تیم‌های لیگ برتر دریافتی و پاداش‌های کمتری گرفته‌اند آن هم در شرایطی که قهرمان ایران و فینالیست آسیا بوده‌اند.

البته قبل از دربی مدیران باشگاه با اعضای تیم دیدار کرده و تاکید کردند به‌زودی بخشی از قرارداد نفرات را پرداخت خواهند کرد که با عمل به وعده خود ۱۰ درصد از قراردادها پرداخت شد و این قول هم داده شده که به‌زودی بخشی دیگر از قراردادها هم پرداخت شود تا نفرات تیم که به‌طور کلی از وضعیت پرداختی‌ها راضی نیستند با انگیزه بهتری بازی‌های باقی‌مانده در لیگ را انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج