۱۱۳۷۹۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نکونام: می‌دانیم مقابل پیکان چه می‌خواهیم

سرمربی فولاد گفت: سه امتیاز بازی مقابل پیکان برایمان خیلی مهم است و می‌دانیم مقابل آن‌ها چگونه بازی کنیم و چه می‌خواهیم.

ایسنا: جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: می‌دانیم با تیمی بازی داریم که چند هفته نباخته و شکل و فرمی که بازی می‌کنند را خوب بلدند و خواسته‌هایشان را به خوبی در زمین پیاده می‌کنند. فردا یک بازی تاکتیکی داریم و سه امتیاز بازی برایمان خیلی مهم است و می‌دانیم مقابل پیکان چگونه بازی کنیم و چه می‌خواهیم. امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم. پیکان تیم با برنامه‌ای است و مثل تمام بازی‌ها کار سختی داریم.

او ادامه داد: ما تا روز آخر این رقابت را ادامه می‌دهیم. امسال شرایط سختی داشتیم اما خداراشکر تا این هفته از رقابت‌ها هنوز در کورس سهمیه هستیم تا بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم و تمام تلاش‌مان را تا روز آخر خواهیم کرد. تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم اما هر اتفاقی هم که افتاد به دست خدا می‌سپاریم.

سرمربی فولاد درباره موفقیت فولاد در جام حذفی گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و هر موقع به بازی‌های حذفی رسیدیم درباره‌اش صحبت می‌کنم اما بازیکنان ما با سپاهان خیلی خوب کار کردند و توانستیم تیم خوب و پر مهره سپاهان را حذف کنیم. این تیم همیشه لیاقتش را نشان داده و بچه‌های ما کار بزرگی کردند اما جام حذفی تمام شده است و باید به فکر سه دیدار باقی مانده لیگ برتر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج