جاباما
۱۱۴۲۷۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کین تکذیب کرد؛ بازگشت هری به تمرینات

هری کین، کاپیتان تاتنهام، به هوادارانی که در ارتباط با شایعات ترک اسپرز و پیوستن به منچسترسیتی، حرفه‌ای بودن او را زیر سوال برده بودند، پاسخ داد.

ورزش سه: هری کین، کاپیتان تاتنهام، به هوادارانی که در ارتباط با شایعات ترک اسپرز و پیوستن به منچسترسیتی، حرفه‌ای بودن او را زیر سوال برده بودند، پاسخ داد.

هری کین با وجودی که همچنان سوژه شایعاتی در رابطه با جدایی از اسپرز است، ادعاهای مطرح شده مبنی بر امتناع او از تمرین با تاتنهام را رد کرد.

گفته می شود منچسترسیتی در حال تلاش برای جذب مهاجم تاتنهام است و گزارش شده که هری کین تمرینات خود را با اسپرز ترک کرده است تا بتواند باشگاه را مجبور به فروش خود کند.

کین تکذیب کرد؛ بازگشت هری به تمرینات

کاپیتان تیم ملی انگلیس در شبکه های اجتماعی این گزارش ها را تکذیب و تاکید کرد که طبق برنامه اولیه روز شنبه به باشگاه باز می گردد.

هری کین در پیامی که در توییتر منتشر کرد نوشت: "تقریباً 10 سال از اولین بازی من در اسپرز می گذرد. ​​در هر یک از آن سال ها، شما - طرفداران - حمایت و عشق کاملی به من نشان داده اید.

به همین دلیل است که خواندن برخی از نظرات در این هفته که حرفه ای بودن من را زیر سال می برد، دردناک بود.
در حالی که به جزئیات شرایط نمی پردازم، می خواهم روشن کنم که هرگز و هرگز از حضور در تمرین امتناع نکرده ام. فردا طبق برنامه به باشگاه برمی گردم.

من کاری نمی کنم که رابطه ام را با هواداران، که در دوران حضورم در این باشگاه حمایت بی دریغی از من کرده اند، را به خطر بیندازد.

همیشه همینطور بوده و امروز هم همین است."وبسایت گل این هفته گزارش داد که این مهاجم ۲۸ ساله روز دوشنبه در محل تمرین باشگاه حاضر نشد.

او باید از تعطیلات تابستانی خود باز می گشت تا قبل از اینکه بتواند در تمرینات آمادگی پیش فصل با بقیه بازیکنان تیم حضور یابد، تحت معاینه پزشکی قرار گیرد.

نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی تاتنهام، روز سه شنبه گفت که باشگاه با این موضوع برخورد خواهد کرد.

سرمربی تاتنهام به خبرنگاران گفت: "ما باید شرایط را داخل باشگاه حل کنیم و سعی کنیم به راه حل و نتیجه گیری بهتری برسیم."

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، روز جمعه گفت که کین در اندیشه های او جا دارد، چرا که قهرمانان لیگ برتر در این فصل به دنبال تقویت بیشتر تیم خود هستند، اما رسیدن به توافق برای جذب کاپیتان انگلیس در حال حاضر نزدیک نیست.

گواردیولا گفت: "اگر آنها برای مذاکره آماده هستند، من فکر می کنم نه تنها منچسترسیتی بلکه بسیاری از باشگاه های جهان می خواهند او را جذب کنند، ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم، اما این بستگی به تاتنهام دارد."

این باشگاه با تایید قرارداد ۱۲۰ میلیون یورویی جک گریلیش از استون ویلا، رکورد نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس را شکست.

در صورت جذب کین به احتمال زیاد سیتیزن ها می توانند یک بار دیگر این رکورد را بشکنند زیرا گفته می شود اسپرز بیش از ۱۲۰ میلیون یورو برای مهاجم درخشان خود درخواست می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج