۱۱۴۲۶۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جک گریلیش به منچسترسیتی پیوست

ستاره ملی پوش استون ویلا با قراردادی ۶ ساله رسما به منچسترسیتی پیوست.

ورزش سه: ستاره ملی پوش استون ویلا با قراردادی ۶ ساله رسما به منچسترسیتی پیوست.

منچسترسیتی با نهایی کردن قراردادی رکوردشکن اولین خرید بزرگ خود در تابستان را انجام داد و جک گریلیش را با مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو از استون ویلا به خدمت گرفت.

ستاره ملی پوش انگلیسی پس از رد پیشنهاد قرارداد جدید با استون ویلا، قراردادی ۶ ساله با سیتیزن ها امضا کرد.

جک گریلیش به منچسترسیتی پیوست

گریلیش 25 ساله که پیراهن شماره 10 سرخیو آگوئرو را در سیتی تحویل گرفته است، قرار است اولین بازی خود را در ترکیب سیتیزن ها در FA Cup برابر لسترسیتی در ومبلی انجام دهد.

گریلیش پس از نهایی شدن این انتقال گفت: "من از پیوستن به منچسترسیتی بسیار خوشحالم. سیتی بهترین تیم کشور است که مربی دارد که بهترین مربی جهان محسوب می شود. عضویت در این باشگاه رویایی است که به حقیقت پیوسته.

در 10 فصل گذشته آنها به طور مداوم جام های بزرگی را کسب کرده اند. آمدن پپ به اینجا آنها را به سطح بعدی رسانده و فوتبالی که این تیم ارائه می دهد هیجان انگیزترین نوع فوتبال در اروپا است.

بازی برای پپ و یادگیری از او فوق العاده خواهد بود و این چیزی است که هر فوتبالیست درجه یکی می خواهد. امکانات اینجا فوق العاده ای است و من صادقانه بگویم که بی صبرانه منتظر شروع کارم، ملاقات با همه و شروع بازی هستم."

در کنار هری کین، مهاجم تاتنهام، گریلیش به عنوان اصلی ترین هدف پپ گواردیولا در این پنجره نقل و انتقالاتی شناخته می شد مخصوصا که سرمربی سیتزن ها پس از شکست در فینال فصل گذشته چمپیونزلیگ مقابل چلسی، قصد دارد در این فصل هم از عنوان قهرمانی لیگ برتر دفاع کند و هم یک قهرمانی در چمپیونزلیگ کسب کند.

سیتی با خرید گریلیش رکورد نقل و انتقالات خود را که تابستان گذشته با پرداخت 74.4 میلیون یورو برای روبن دیاز از بنفیکا ثبت شده بود شکست و همچنین از مبلغ 107 میلیون یورویی که باعث شد در سال 2016 پل پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد منتقل شود، پیشی گرفت تا رکورد جدیدی در نقل و انتقالات لیگ برتر به ثبت برساند.

گریلیش که در شش سالگی به استون ویلا پیوسته بود، در ماه سپتامبر قرارداد جدیدی را با ویلا امضا کرد که او را تا سال 2025 در این باشگاه نگه می داشت و همچنین این باشگاه به او قراردادی با شرایط بهتر را پیشنهاد داده بود که همچنان به بازی در ویلاپارک ادامه دهد.

مالکان استون ویلا برنامه های بلندپروازانه ای برای باشگاه دارند و روی این تیم سرمایه گذاری زیادی کرده اندو بازیکنانی مانند امی بوئندیا، لئون بیلی و دنی اینگز به ترکیب این تیم اضافه شده اند.

اما شانس بازی در چمپیونزلیگ و رقابت برای کسب جام بیش از ان وسوسه انگیز بود که گریلیش بتواند آن را رد کند و همچنین شانس کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا بدون شک برای این بازیکن 25 ساله بسیار جذاب بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج