adexo3
۱۱۴۲۸۲۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازیکنان پرسپولیس: بعد از تعطیلات تمدید می‌کنیم

با اتمام رقابت‌های لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس در آخرین دیدار لیگ، حالا همه چشم‌ها به نقل و انتقالات باشگاه‌ها دوخته شده و بازار گمانه‌زنی‌ها در مورد حضور چهره‌های جدید در تیم‌های مطرح باشگاهی حسابی داغ شده است.

فرهیختگان: با اتمام رقابت‌های لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس در آخرین دیدار لیگ، حالا همه چشم‌ها به نقل و انتقالات باشگاه‌ها دوخته شده و بازار گمانه‌زنی‌ها در مورد حضور چهره‌های جدید در تیم‌های مطرح باشگاهی حسابی داغ شده است. طبیعی است که تیم قهرمان لیگ بیشتر از قبل زیر ذره‌بین هوادارانش قرار گرفته باشد و همه به‌دنبال این مساله باشند که ببینند چه نفراتی قرار است در این فصل به جمع سرخ‌پوشان پرسپولیس اضافه شوند.

بعد از اینکه مشخص شد نام سجاد شهباززاده و علی نعمتی مهاجم و مدافع تیم‌های سپاهان اصفهان و پدیده مشهد به شکل رسمی در لیست خرید باشگاه سرخ پایتخت قرار دارند، اسامی دیگری نیز مطرح می‌شوند که گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها به‌دنبال آنها هستند. روزنامه «فرهیختگان» نگاهی انداخته به اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس که مشروح آن در ادامه از نظر خوانندگان روزنامه می‌گذرد.

پیشنهاد روز ناهار قهرمانی به کریم باقری

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که به شکل رسمی از کریم باقری چهره مطرح کادرفنی خود خواسته است تا برای تمدید قرارداد به باشگاه برود. این درخواست در ضیافت ناهار سرخ‌پوشان که به مناسبت قهرمانی تیم برگزار شد از سوی سمیعی به باقری ارائه شد. گفته می‌شود باقری از سمیعی خواسته بعد از چند روز استراحت جهت مذاکره به باشگاه مراجعه کند.

البته حضور باقری در کادرفنی تیم‌ملی ممکن است مذاکرات این بازیکن با پرسپولیس را به تاخیر بیندازد. با توجه به اینکه گفته می‌شود احتمالا باقری این بار فقط اجازه حضور در یکی از دو تیم‌ملی یا پرسپولیس را دارد، باید دید درنهایت باقری چه تصمیمی خواهد داشت و همکاری‌اش با پرسپولیس چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

قرارداد پیروانی تمدید می‌شود

قرارداد افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس با این تیم به اتمام رسیده است و شایعاتی مبنی‌بر قطع همکاری او با سرخ‌های پایتخت منتشر شده است. اما باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که قرارداد این چهره قدیمی باشگاه به‌زودی تمدید خواهد شد. با توجه به اینکه قرارداد پیروانی قبل از حضور سمیعی در باشگاه تمدید شده بود، با روی کار آمدن سمیعی به‌عنوان مدیرعامل دیگر اقدامی برای این کار صورت نگرفت و حالا قرار است برای ادامه همکاری مذاکرات تازه‌ای میان طرفین انجام شود. باشگاه تاکید دارد که قرارداد پیروانی هم به‌زودی تمدید می‌شود و او هم آماده است بعد از مدتی استراحت این کار را انجام دهد.

تمدید قرارداد سرخ‌پوشان بعد از تعطیلات

باشگاه پرسپولیس اولویت کارهایش را روی تمدید قرارداد چند بازیکنی گذاشته که در پایان این فصل قراردادشان به اتمام رسیده است. امید عالیشاه، احمد نوراللهی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و مهدی شیری ۵ بازیکنی هستند که قراردادشان تمام شده و حالا بازیکن آزاد شناخته می‌شوند. گفته شده که این بازیکنان مشکلی برای تمدید قرارداد ندارند. حتی نوراللهی هم که بر سر مبلغ قرارداد جدید چانه‌زنی‌هایی داشته ظاهرا به پرسپولیسی‌ها تخفیف داده و آماده تمدید قرارداد است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد پس از پایان تعطیلات و استراحت بازیکنان تمدید قرارداد این چند سرخ‌پوش به شکل رسمی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است دور جدید تمرینات تیم از ۱۸ مرداد آغاز خواهد شد و از هفته بعد باید شاهد حضور این نفرات در باشگاه پرسپولیس باشیم. تا اینجای کار فقط جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان از جمع سرخ‌پوشان قطعی شده است. ضمن اینکه تکلیف شهریارمغانلو هم هنوز مشخص نشده و این بازیکن برای حضور در پرسپولیس نیاز به دریافت رضایتنامه از تیم سانتاکلارای پرتغال دارد. این باشگاه برای رضایتنامه این بازیکن مبلغ ۵۰۰ هزار دلار درنظر گرفته و ظاهرا تیم سپاهان برای پرداخت این رقم اعلام آمادگی کرده است. البته باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا رضایتنامه این بازیکن را بار دیگر به شکل قرضی دریافت کند. ضمن اینکه نیم‌نگاهی هم به خود مغانلو دارد تا بلکه او بتواند رقم رضایتنامه‌اش را کاهش دهد. این رقم رضایتنامه درحالی عنوان شده که رقم قرارداد خود شهریار با تیم پرتغالی چیزی حدود ۱۱۵ هزار دلار بوده است!

جدایی مطهری خیلی سخت است

گفته می‌شود حمید مطهری یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس پیشنهادهایی برای سرمربیگری تیم‌های دیگر دارد، اما باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که این هافبک اسبق سرخ‌پوشان با پرسپولیس قرارداد دارد و هر باشگاهی که خواهان اوست باید درخواست رسمی خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه دهد. پرسپولیسی‌ها به این مربی جوان خود نیاز دارند و حاضر نیستند رضایتنامه او را برای حضور در تیم‌های دیگر صادر کنند. هر چند اگر خود مطهری برای جدایی اصرار داشته باشد شاید قضیه فرق کند، اما باشگاه به قرارداد این مربی اشاره می‌کند و حاضر نیست او را به‌راحتی از دست بدهد. گل‌محمدی چندی پیش گفته بود کسی را مجبور به ماندن در کادر خودش نمی‌کند و به همین دلیل به‌نظر می‌رسد نظر نهایی در این زمینه را مطهری می‌دهد!

خبری از مذاکره نیست؟

باشگاه پرسپولیس می‌گوید لیست خرید یحیی گل‌محمدی به باشگاه ارائه شده است، اما هنوز اقدامی برای جذب نفرات جدید صورت نگرفته و در مذاکرات روزهای آینده تا زمانی که نتیجه قطعی گفت‌وگوها مشخص نشود نام نفرات جدید اعلام نخواهد شد. این حرف‌ها درحالی مطرح می‌شود که اخباری در مورد مذاکره پرسپولیس با نفراتی همچون محمد دانشگر از استقلال، سجاد شهباززاده از سپاهان، علی نعمتی از پدیده، رضا دهقانی مدافع نساجی، عارف آقاسی از فولاد، ابوالفضل جلالی از سایپا، ایمان سلیمی از سپاهان، فرشاد محمدی‌مهر از ذوب‌آهن، ساسان حسینی مهاجم نفت مسجدسلیمان، علیرضا ابراهیمی از گل‌گهر و حامد پاکدل از آلومینیوم اراک به گوش می‌رسد. باشگاه تاکید دارد هیچ مذاکره‌ای هنوز انجام نداده و البته مذاکره با شهباززاده و علی نعمتی را تکذیب نمی‌کند.

جنجال بر سر شایعه استعفای سمیعی

در میان همه اخبار نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس، انتشار خبر استعفای جعفر سمیعی، مدیرعامل جوان پرسپولیس و جدایی او از جمع سرخ‌پوشان جالب توجه بود. جالب‌تر اینجاست که اطرافیان باشگاه با شک و تردید این خبر را تکذیب می‌کنند، ولی نه خود سمیعی به این خبر واکنش نشان داده و نه باشگاه به شکل رسمی خبر را تکذیب می‌کند. ابراهیم شکوری البته با انتشار یک پست به‌طوری اعلام کرد برخی که منافع‌شان را از دست داده‌اند درحال شایعه‌سازی هستند و تلویحا این خبر را رد کرد. با این حال مشخص نیست سمیعی چه تصمیمی برای آینده خود گرفته است. اما آنچه مشخص است شک و تردیدهایی در این مورد وجود دارد. معمولا مدیران دولتی در هنگام بروز تغییرات کلان در سطح بالای دولت صبر می‌کنند تا نفرات جدید در پست‌های خود مستقر شوند و بعد در پروسه تغییرات به‌دنبال جایگاه جدیدی برای خود هستند. آیا سمیعی می‌خواهد بر خلاف عملکرد سایر مدیران دولتی عمل کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج