اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۳۴۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حمله هواداران اینتر به مالکان چینی باشگاه

هواداران تیم فوتبال اینتر از بازی دوستانه این تیم مقابل پارما استفاده کردند و به مالکان چینی باشگاه اعتراض کردند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال اینتر شب گذشته (یکشنبه) در یک بازی دوستانه موفق شد در ورزشگاه تاردینی با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود پارما را با گل‌های مارسلو بروزوویچ و وسینو از پیش‌رو بردارد اما این بازی تحت‌الشعاع اعتراض‌های هواداران اینتر به مالکان چینی باشگاه قرار گرفت. حدود ۵۰۰ هوادار متعصب اینتر موسوم به کوروا نورد این بازی را از نزدیک و روی سکوهای ورزشگاه تاردینی تماشا و به خاطر نارضایتی از شرایط باشگاه به مالکان چینی باشگاه حمله کردند و شعارهایی علیه آنها سر دادند.

باشگاه اینتر در وضعیت مالی بدی به سر می‌برد و بعد از قهرمانی تاریخی فصل اخیرشان در رقابت‌های سری A ایتالیا، آنتونیو کونته به دلیل برآورده نشدن خواسته‌هایش برای ادامه کار از این تیم جدا شد، سپس مالکان چینی باشگاه اشرف حکیمی یکی از مهره‌های اصلی‌شان را به پاری‌سن‌ژرمن فروختند، ماجرا به اینجا ختم نشد و روملو لوکاکو نیز در آستانه واگذاری به چلسی است، بازیکنی که در بازی با پارما هم حضور نداشت و همین شایعه پیوستنش به چلسی را قوت بخشید. در کنار اینها شایعه جدایی لائوتارو مارتینس از این تیم مطرح است و همین موارد کافی است تا هوادران متعصب اینتر از کوره در بروند.

هواداران دوآتشه اینتر در تمام طول این بازی مالکان چینی باشگاه را با شعارهای خود هدف قرار دادند. آنها همچنین بنرهایی با خود به ورزشگاه آورده بودند که روی آنها نوشته شده بود «ژانگ (رئیس باشگاه) اگر می‌خواهی اینتر را نجات بدهی، باید از باشگاه بروی»، «ژانگ، فرصت به پایان رسیده است». همچنین فیلمی از این هواداران در شبکه‌های مجازی پخش شده که اسکناس ۱۰ یورویی در دست دارند و شعار می‌دهند «(ژانگ) باید باشگاه را بفروشی، ما پولت را می‌دهیم».

حمله هواداران اینتر به مالکان چینی باشگاه

هواداران اینتر اما بازیکنان اینتر، سیمونه اینزاگی سرمربی تیم، جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر و اوسیلیو مدیر ورزشی اینتر را بابت انجام کارهای خوب تشویق کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج