۱۱۴۳۷۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رادوشوویچ: از حضور دروازه‌بان جدید بی‌خبرم

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس این روزها فارغ از هیاهوی آنچه در پرسپولیس وجود دارد، در کنار خانواده‌اش در کشورش کرواسی مشغول استراحت است.

ایران ورزشی: بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس این روزها فارغ از هیاهوی آنچه در پرسپولیس وجود دارد، در کنار خانواده‌اش در کشورش کرواسی مشغول استراحت است. رادو روز گذشته در گفت و گویی اختصاصی با ایران ورزشی پاسخگوی سؤالات ما شد که ما‌حصل آن را با هم مرور می‌کنیم.

در کشورت در تعطیلات به سر می‌بری و قاعدتاً مانند همیشه تمرین را فراموش نکردی؟

بله در کنار خانواده هستم و از تعطیلات نهایت استفاده را می‌برم چون از مدتی دیگر باید در تهران حاضر شوم تا به همراه بقیه بازیکنان خودمان را برای شرایط جدید یعنی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر آماده کنیم.

تو هم قاعدتاً مانند همیشه سر موعد به ایران می‌آیی؟

حتماً همینطور هست و من طبق هماهنگی چند روز زودتر از شروع تمرینات به ایران می‌آیم تا خودم را در کنار سایر بازیکنان برای آسیا و لیگ به نحو احسن و به شکل مطلوب آماده کنم.

از نقل و انتقالات باشگاه‌تان خبر داری مثلاً صحبت از حضور علی نعمتی در پرسپولیس وجود دارد یا اخباری دروازه‌بان تراکتور در پرسپولیس‌!

من ترجیح می‌دهم از تعطیلات خودم نهایت بهره را ببرم چون مسلماً باشگاه و سرمربی تیم در این زمینه نهایت تلاش خودشان را انجام می‌دهند.

شایعاتی در رابطه با رفتن لک و حضور دروازه‌بان تراکتور وجود دارد. از آنجا که خودت یکی از دروازه‌بان‌های لیگ هستی در این رابطه چه صحبتی داری؟

من گفتم فعلاً اولویتم تعطیلات بدون فوتبال و فکر کردن به استراحت و سپری کردن اوقات خوش و خوب در کنار خانواده است اما از آنجا که نظرم را پرسیدید باید بگویم انتخاب دروازه‌بان و هر بازیکن دیگری فقط با تصمیم سرمربی و اجرای باشگاه بستگی دارد. حامد لک دروازه‌بان خوبی است که من هم در کنار او تمرین کردم و هر جا نیاز بود به صلاحدید کادر‌فنی بازی کردم. من مشکلی با هیچ دروازه‌بانی ندارم و همانطور که کنار لک تمرین می‌کردم اگر باشگاه تصمیم جدیدی بگیرد باز هم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای تابع آن خواهم بود‌.

از حضور دروازه‌بان جدید بی‌خبرم اما همیشه آماده تمرین و رقابت و مسابقه با هر دروازه‌بانی هستم و نمی‌توانم در خصوص حرف‌ها و شایعاتی که در خصوص دروازه‌بان جدید وجود دارد، اظهارنظر خاصی داشته باشم. پرسپولیس یک باشگاه حرفه‌ای و قهرمان ایران است و من هم به عنوان یک دروازه‌بان حرفه‌ای یاد گرفته‌ام که کنار هر رقیبی یا دروازه‌بانی خیلی خوب تمرین کنم و بقیه تصمیمات را به عهده سرمربی تیم بگذارم.

در خصوص جدایی کنعانی‌زادگان چه نظری داری؟

کنعانی‌زادگان مدافع خوب و قوی است که خوب در خط دفاعی تیم ما جا افتاده بود و حالا که جدا شده حتماً باشگاه مدافع جدیدی را جایگزین او خواهد کرد چون به یک دفاع جایگزین خوب به جای کنعانی‌زادگان نیاز داریم.

خبر می‌رسد که باشگاه برای تمدید قرارداد با بازیکنانی مانند نوراللهی و چند بازیکن دیگر به مشکل خورده و هنوز توافق نهایی حاصل نشده، این موضوع نگرانت نمی‌کند؟

من می‌دانم که فصل آینده فصل خیلی دشوارتری به نسبت فصلی که سپری کردیم برای پرسپولیس خواهد بود و بقیه تیم‌ها خصوصاً سپاهان شدیداً به دنبال جذب بازیکن جدید هستند. نسبت به جذب بازیکن و نگه داشتن بازیکنان قبلی در نقل و انتقالات نگرانی‌هایی دارم اما نسبت به یک موضوع اطمینان دارم؛ مسأله‌ای که قوت قلب خاصی به من می‌دهد و آن نکته هم این است که اطمینان دارم یحیی باز هم بهترین بازیکنان و با کیفیت‌ترین بازیکنان جدید را مانند فصل قبل جذب خواهد کرد و این قوت قلب و امتیازی بزرگ برای تیم ما محسوب می‌شود.

در رابطه با کسب ششمین قهرمانی متوالی هم خوشبین هستی؟

هنوز چیزی مشخص نشده و ما نمی‌دانیم چه بازیکنانی می‌مانند و چه بازیکنانی جدا می‌شوند. به همین دلیل فکر می‌کنم از حالا اظهارنظر در خصوص ششمین قهرمانی متوالی زود است اما همانطور که گفتم اطمینان دارم سرمربی ما باز هم بهترین بازیکنان را جذب خواهد کرد و تیم‌مان باز هم به بهترین شکل ممکن تقویت خواهد شد.

در خصوص بازی مقابل حریف تاجیکستانی و شانس قهرمانی‌تان در آسیا چقدر خوشبینی؟

استارت تمرینات ما برای بازی با تیم تاجیکستانی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. من هم به احتمال زیاد هفته آینده به ایران خواهم آمد. بازی در آسیا نسبت به لیگ متفاوت است اما ما در آسیا هم تیم با تجربه و خوبی هستیم و حتماً تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که با تمام قدرت برای مصاف با تیم تاجیکستانی آماده شویم و برای کسب بهترین نتایج و قهرمانی آسیا و خوشحالی هواداران‌مان استارت بزنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج