۱۱۴۳۹۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توخل: دوست ندارم در مورد لوکاکو صحبت کنم

توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شد با توجه به کمبود وقت، شرایط در اردوی پیش فصل دشوار بوده است.

ورزش سه: توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شد با توجه به کمبود وقت، شرایط در اردوی پیش فصل دشوار بوده است.

چلسی که در فصل گذشته با غلبه بر منچسترسیتی در دیدار فینال موفق به فتح لیگ قهرمانان شد، فردا شب در سوپرجام اروپا به مصاف ویارئال خواهد رفت. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد علاقه ای به اظهارنظر در مورد روملو لوکاکو، خرید بزرگ تیمش در تابستان ندارد.

توماس توخل گفت: "اردوی پیش فصل یک چالش بزرگ پس از یک فصل واقعا خاص بود و تقریبا هیچ وقفه ای در این بین وجود نداشت. این شرایط بسیار سخت و چالش برانگیز بود و از داشتن تیم بدنسازی باشگاه چلسی واقعا خوشحالم. ما بهترین عملکرد خود را انجام دادیم و حالا باید در یک مسابقه مهم بازی کنیم که این کاملا به سود چلسی است، اما باید اعتراف کنم دوره آماده سازی بسیار سخت گذشت.

عملکرد چلسی در بازار تابستانی؟ باشگاه های دیگر نیز بازیکنان فراوانی را به خدمت گرفته اند که البته این حق آنها است. رقابت با آنها یک چالش بزرگ خواهد بود، اما فوتبال یک ورزش تیمی است و ما نیز یک تیم قوی در اختیار داریم. ما در حال مذاکره با هیئت مدیره هستیم، اما این شرایط استرس زا نیست.

ما ساختار بسیار روشنی در باشگاه داریم. مارینا، مالک باشگاه و همه اعضای هیئت مدیره افکار و ایده هایی برای خود دارند. شرایط خیلی آرام است، ما همیشه سعی می کنیم پیشرفت کنیم، اما در عین حال به بهبود روند بازیکنان خود اعتقاد داریم. ما بازیکنان جوان زیادی مانند حکیم زیاش، کای هاورتز و تیمو ورنر را در اختیار داریم که قرار است دومین فصل حضور خود در چلسی را تجربه کنند و من مطمئن هستم که تجربه فصل گذشته به آنها کمک می کند.

ممکن است بازیکنانی که دیرتر به اردو اضافه شدند در ترکیب اصلی قرار بگیرند، اما سوال این است که آیا آنها می توانند تا پایین بازی کنند یا نه و من فکر می کنم خیر. آنها هشت روز تمرین کرده اند و حضور در یک فینال اروپایی بعد از هشت روز بسیار سخت است. بی تردید بازیکنانی که زودتر به اردو آمدند شایسته حضور در ترکیب اصلی هستند.

انتقال روملو لوکاکو به چلسی؟ قطعا در موقعیتی نیست که بتواند چیزی در این رابطه بگویم و من از صحبت کردن در مورد افکارم آنهم وقتی در روز برگزاری چنین مسابقه ای هستیم، خودداری می کنم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج