جاباما
۱۱۴۴۰۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آشوبی: با این شرایط، استقلال آینده خوبی ندارد

جام‌حذفی به‌ صورت تک ‌بازی است و شرایط ویژه‌ای دارد. اگر مسابقه به ضربات پنالتی هم برسد، شرایط برای دو تیم ویژه اما یکسان خواهد بود.

ایران ورزشی: فرزاد آشوبی بازیکن سابق استقلال درباره ناکامی این تیم در قهرمانی جام‌حذفی می‌گوید: «جام‌حذفی به‌ صورت تک ‌بازی است و شرایط ویژه‌ای دارد. اگر مسابقه به ضربات پنالتی هم برسد، شرایط برای دو تیم ویژه اما یکسان خواهد بود. استقلال بخش بزرگی از فصل را به‌ خاطر مشکلات حاشیه‌ای از دست داد وگرنه نفرات باکیفیتی در اختیار داشت. کیفیت بالای بازیکنان و مربیان برای موفقیت یک تیم کافی نیست و تمامی عوامل باید درست عمل کنند که استقلال چنین شرایطی نداشت.»

این بازیکن قدیمی در ادامه می‌گوید: «اگر هر رکن تأثیرگذار نتواند وظیفه‌اش را انجام دهد، خروجی مطلوب حاصل نمی‌شود. مشکلاتی که مدیریت باشگاه درگیر آن بوده، در نتایج بی‌تأثیر نیست و با وجود همه مسائل، عملکرد استقلال را با کمی اغماض می‌توان قابل قبول دانست.»

پیشکسوت استقلال درخصوص نقش مدیریت باشگاه در ناکامی سال‌های اخیر آبی‌پوشان می‌گوید: «فقط مدیریت باشگاه در نتایج مؤثر نیست و برخی رفتارها مانند پرداخت پاداش به بازیکنان توسط فرهاد مجیدی هم فرمت حرفه‌ای ندارد. او برای تیمش احساس نگرانی می‌کند و مسئولیت بزرگی نسبت به بازیکنانش دارد اما چنین اقدامی حرفه‌ای نیست و شأن سرمربی استقلال در اینجا رعایت نمی‌شود. مدیریت باید امکانات و آرامش را برای تیم فراهم کند و عاملی بزرگ برای موفقیت استقلال است.»

آشوبی در مورد انتقادات نسبت به کم بودن اعضای کادر فنی استقلال می‌گوید: «به نظرم با سه یا چهار نفر نمی‌توان نیاز فنی گروه ۳۰ نفره بازیکنان را پوشش داد. حضور هفت یا هشت مربی روی نیمکت استاندارد است اما این موضوع به سلیقه سرمربی بازمی‌گردد. استقلال تا اینجای کار نتایج مطلوبی گرفته و نمی‌توان خیلی به مجیدی خرده گرفت. حرکت به سمت چینش استاندارد مربیان با نفرات بیشتر به موفقیت استقلال کمک می‌کند اما تضمینی برای موفقیت یک مجموعه نیست.»

آشوبی درباره دیدار بعدی استقلال که به بازی روز ۲۲ شهریور مقابل الهلال عربستان مربوط می‌شود، می‌گوید: «بستگی دارد استقلال با چه شرایطی به بازی با الهلال می‌رسد؛ آیا بازیکنان مد‌نظر مجیدی حفظ می‌شوند و استقلال تقویت می‌شود یا مشکلات موجود، زمان را از تیم می‌گیرد. اگر روند کنونی ادامه داشته باشد، نمی‌توانیم دورنمای روشنی برای موفقیت استقلال متصور باشیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج