۱۱۴۵۰۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

درخشان: پرسپولیس از جدایی کسی ضرر نمی‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: پرسپولیس ثابت کرده از جدایی هیچ بازیکنی ضرر نمی‌کند. جای نفراتی که می‌روند خیلی زود پُر می‌شود.

ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران، گفت: پرسپولیس ثابت کرده از جدایی هیچ بازیکنی ضرر نمی‌کند. جای نفراتی که می‌روند خیلی زود پُر می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس توانست در پایان لیگ بیستم مانند چهارسال قبل قهرمانی را کسب کند تا تعداد قهرمانی‌های متوالی این تیم در لیگ برتر به عدد ۵ برسد. علاوه بر این سرخپوشان در تلاش هستند تا این تعداد را به عدد ۶ برسانند و در آسیا هم مدعی عمل کنند.

حمید درخشان در رابطه با عملکرد پرسپولیس در لیگ بیستم، شانس حفظ روند قهرمانی‌ها در فصل آتی، عملکرد تیم در نقل و انتقالات و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

عملکرد پرسپولیس در لیگ بیستم چطور بود؟

واقعا تیم انقدر خوب کار کرد که باید مورد تجید قرار بگیرد و عملکرد پرسپولیس جای هیچ گونه انتقادی را باقی نگذاشت. واقعا حفظ تداوم روند خوب در لیگ طولانی و فرسایشی کار سختی بود که کادر فنی به خوبی این موضوع را انجام داد و در نهایت هم این قهرمانی به ثبت رسید.

اما به نظر می رسید کار تیم نسبت به سال های قبل سخت‌تر بود؟

کار هر سال سخت تر از قبل است اما بازیکنان توانستند با حرفه‌ای‌گری این روند را حفظ کنند. تیم‌های دیگر مدام در حال پیشرفت هستند اما پرسپولیس ثابت کرده بهترین تیم ایران است.

دلیل تداوم این موفقیت ها از دید شما در چیست؟

بازیکنان و کادر فنی آنقدر حرفه‌ای هستند تا بتوانند به دور از حواشی کار خودشان را پیگیری کنند و نتیجه این کار خوب می شود قهرمانی های متعدد. از طرفی ثبات در بخش‌های مختلف و حفظ شالکه تیم در سال‌های اخیر هم در این امر بی‌تاثیر نبوده است.

پرسپولیس نقل و انتقالات را با جذب علیرضا ابراهیمی آغاز کرد.

ابراهیمی ازخوب های لیگ در سال های اخیر بود. امیدوارم او شرایط پرسپولیس را هر چه زودتر ترک کند و بتواند برای تیم موفق ظاهر شود.

پس از کنعانی زادگان، این روزها صحبت از جدایی احمد نوراللهی و شهریار مغانلو هم مطرح است. پرسپولیس با جدایی این نفرات دچار مشکل نمی شود؟

در سال های اخیر بازیکنان زیادی از پرسپولیس رفتند اما جایشان خیلی زود پر شد و تیم راهش را ادامه داد. پرسپولیس تیمی نیست که از جدایی بازیکن ضرر کند.

کریم باقری هم در پرسپولیس ماندنی شد. نظر شما در این مورد چیست؟

او به طور حتم نقش زیادی در موفقیت های اخیر داشته و شایستگی‌هایش را نشان داده است. حضور او نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای فوتبال ایران یک نعمت است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج