adexo3
۱۱۴۵۲۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

موسوی: مجیدی پاداش داد تا راه برگشت داشته باشد!

پیشکسوت استقلال معتقد است برخی بازیکنان این تیم از احساسات هواداران سوءاستفاده می‌کنند تا به مبالغ مد نظر خود دست یابند.

خبرگزری تسنیم: پیشکسوت استقلال معتقد است که برخی بازیکنان این تیم از احساسات هواداران سوءاستفاده می‌کنند تا به مبالغ مد نظر خود دست یابند.

علی موسوی مهاجم اسبق استقلال و بازیکنی که آبی ها از بازی های او خاطرات زیادی دارند، از وضعیت و شرایط حام بر باشگاه به شدت انتقاد کرد. بخش هایی از حرف هایی او را در زیر بخوانید:

*استقلال در سال‌های اخیر هیچ‌وقت مدیریت، سرمربی و بازیکن را با هم نداشته است. یعنی گاهی بازیکنان و مربیان خوبی در تیم بوده‌اند و استقلال مدیر نداشته، یا بازیکنان و مدیران کار خود را خوب انجام دادند و مربی بالای سر تیم نبوده است. به‌جز امکانات لازم برای یک مدعی قهرمانی، استقلال هیچ‌وقت همبستگی و هماهنگی لازم را نداشته تا انتظار قهرمانی داشته باشیم.

*اگر استقلال همه بازیکنان و مربیان فعلی خود را حفظ کند، باز هم مقابل الهلال و در فصل آینده مشکل خواهیم داشت؛ چه برسد به اینکه بازیکنان یکی یکی از تیم جدا می‌شوند و شرایط سایر آنها هم نامعلوم است. وقتی چیزی سر جایش نیست، نباید هیچ انتظاری داشته باشیم. شرایط فعلی استقلال سوهان روح هواداران شده و بسیاری از بازیکنان با صفحات هواداری، از احساسات هواداران سوءاستفاده می‌کنند تا به پول خود برسند.

*متأسفانه در این فوتبال فقط فیلم بازی می‌کنیم و به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازیم. رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ با این بزرگی، چنین حاشیه‌هایی ندارند. با این حال ما در فضای مجازی این بازیکنان را بزرگ کردیم و هیچ نتیجه‌ای هم برای ما ندارد.

*درخصوص اینکه مجیدی وظایف مدیران باشگاه از جمله پرداخت پاداش و مذاکره با بازیکنان را بر عهده گرفته است باید بگویم این پاداش از طریق دلسوزان و هواداران استقلال پرداخت می‌شود. مبلغ قرارداد بازیکنان در سال‌های اخیر اینقدر بالا بوده که نیازی به پنج میلیون تومان پاداش ندارند. فرهاد می‌خواست این پاداش‌ها را بدهد تا اگر تیم را رها کرد، بگوید همه تلاشش را کرده است. این پاداش‌ها یک زنگ خطر است که کسی آن را نمی‌فهمد. فرهاد می‌خواهد بگوید من همه کار کردم تا اگر رفت، راه برگشتی داشته باشد.

*هواداران و مسئولان همیشه از مجیدی به‌خاطر اینکه تیم را رها کرده، گلایه کرده‌اند. به همین خاطر هم او یا خودش پاداش می‌دهد یا کاری می‌کند اسپانسرها پاداش بدهند. هواداران استقلال حدود هشت سال است که خیلی اذیت شده‌اند و تیم به یک قهرمانی یا نتایجی آبرومند در لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد. با این حال همه به فکر جیب خودشان هستند و کسی کاری به احساسات هواداران ندارد.

*مذاکره مربی با بازیکن باعث ایجاد حرف و حدیث می‌شود و کاری اشتباه است. مدیر باشگاه باید کارهای قرارداد را انجام دهد و خودش هم باید پاسخگو باشد. مذاکره با بازیکن و حرف و حدیث آن در آینده به ضرر خود سرمربی تمام خواهد شد.

*درباره اظهارات محمود فکری علیه کادر فنی استقلال و ادعای کم‌کاری آبی‌پوشان هم مطمئنا کسی که استقلال برای او مهم باشد، هنگام سرمربیگری تمام تلاش خود را می‌کند و زمانی که می‌بیند تیم نتیجه نمی‌گیرد، قبل از برکناری خودش می‌رود. چنین کسی استقلالی است. فکری از تیم جدا شده و باید بهترین‌ها را برای استقلال آرزو کند. این مسائل خانوادگی باید درون استقلال حل شود و فکری هم باید موضوع را با خود مجیدی در میان بگذارد؛ نه اینکه با رفیقان نه چندان دور خود بگو مگو کند و استقلال را به حاشیه ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      احسنت،فرناز رو خوب شناختی

    • بدون نام

      آقا موسوی شما حرف زدن بلد نیستی لااقل خاموش باش بزار مجیدی کارش را انجام بده مجیدی بهتر از شما و هر کس دیگر مسائل باشگاه را میدونه تصمیم لازم را میگیره پس بهتره خاموش باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج