اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۵۴۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

داستان عجیب یک پنالتی در لیگ آمریکا

در یکی از بازی‌های امروز MLS اتفاق بسیار جالبی رخ داد.

ورزش سه: در یکی از بازی‌های امروز MLS اتفاق بسیار جالبی رخ داد.

تیم مونترئال امروز موفق شد در نوزدهمین بازی فصل خود در لیگ فوتبال امریکا برد هفتمش را به دست بیاورد؛ این برد اما به راحتی به دست نیامد و برای کسب آن یک سناریوی جالب را در ورزشگاه ساپوتو شاهد بودیم؛ جایی که تیم میزبان موفق شد در تکرار سوم پنالتی که در آخرین لحظات وقت های تلف شده نیمه دوم به دست آورده بود، دروازه ردبولز را باز کرده و پیروز شود.

داستان عجیب یک پنالتی در لیگ آمریکا

در حالی که تلاش دو تیم مونترئال و ردبولز در طول 90 دقیقه برنده ای نداشت و همه خود را برای پایان 5 دقیقه وقت های تلف شد و اعلام نتیجه 1-1 آماده کرده بودند، تیم میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ بعد از اینکه سه بازیکن مختلف پشت این پنالتی ایستاندند، سرانجام دروازه میهمان باز شده و مونترئال برد را مال خود کرد.

جانسون، یار تعویضی مونترئال در دقیقه 93 پشت این توپ ایستاد اما ضربه زمینی او به سمت راست دروازه را کارلوس به خوبی در اختیار گرفت که بازیکنان ردبولز او را در آغوش بکشند. شادی بازیکنان میهمان اما چند ثانیه دوام نداشت و داور پس از بررسی صحنه با کمک VAR رای تجدید ضربه را صادر کرد؛ او اعتقاد داشت که پای دروازه بان ردبولز در حین ضربه روی خط نبوده است. شادی هواداران تیم میزبان در این لحظات بسیار دیدنی بود.

داستان عجیب یک پنالتی در لیگ آمریکا

این بار اما جانسون پشت پنالتی قرار نگرفت؛ توی، زننده این ضربه بود که آن را به بدترین شکل ممکن روانه دروازه کرد؛ مهاجم مونترئال پس از یک مکث طولانی برای فریب دروازه بان، تعادل خود را کمی از دست داد و همین موضوع کافی بود تا شوت زمینی و کم جان او به راحتی در اختیار کارلوس قرار بگیرد. در حالی که سرمربی تیم میزبان به شدت عصبانی بود، داور در میان تعجب اعضای تیم میهمان، دوباره به سمت VAR رفت. اعتراض شدید دروازه بان مونترئال به داور، یک کارت زرد برای او به همراه داشت. داور بازی پس از بازبینی صحنه، این بار به دلیل ورود بازیکن ردبولز به داخل محوطه، پیش از زدن پنالتی، آن را تکرار کرد تا هواداران بهت زده مونترئال ذوق زده شوند.

داستان عجیب یک پنالتی در لیگ آمریکا

بعد از پنالتی مضحکی که شاهد بودیم، سومین زننده پنالتی برای مونترئال پشت این ضربه ایستاد در حالی که بیش از 5 دقیقه ازاعلام ضربه پنالتی می گذشت! ویکتور وانیاوا، کاپیتان کنیایی تیم مونترئال ضربه سوم را، هوایی به بالای دروازه زد و در حالی که این ضربه هم پتانسیل مهار شدن را داشت، توپ پس از برخورد به دستان کارلوس که سرجای خود ایستاده بود وارد دروازه شد. به این ترتیب سرانجام پنالتی برای میزبان شیرین بود و مونترئال توانست این گونه بر حریف خود غلبه کند. دروازه بان ردبولز پس از گل شدن این ضربه در حالی که به شدت عصبانی بود لگد محکمی به تیرک دروازه زد تا حرص خود از VAR و صدای زنگوله بزرگ هواداران میزبان که پس از گل شدن پنالتی به صدا در آمد را به نوعی خالی کرده باشد.

داستان عجیب یک پنالتی در لیگ آمریکا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج