۱۱۴۶۲۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اطمینان خاطر کامیابی‌نیا به پرسپولیس اطمینان داد

کمال کامیابی نیا به مدیران باشگاه پرسپولیس اطمینان داده با وجود دریافت پیشنهاد از تیم های داخلی برنامه ای برای جدایی از پرسپولیس ندارد.

طرفداری: بعد از جدایی احمد نوراللهی از باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه در تلاش هستند سایر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را حفظ کنند

مدیران باشگاه پرسپولیس عصر سه شنبه بعد از ماجرای جدایی احمد نوراللهی که باعث دلخوری هواداران شد، برای آن که این اتفاق در مورد سایر بازیکنانی که قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده تکرار نشود، با آنها تماس گرفتند و تلاش کردند هر چه سریع تر آنها را به باشگاه بکشانند تا با تمدید قرارداد خیال هواداران پرسپولیس راحت شود.

گفته می شود یکی از بازیکنانی که مدیران پرسپولیس با او تماس گرفتند کمال کامیابی نیا بود. کمال که برای درمان آسیب دیدگی خود به امارات رفته و در کلینیک فیزیوتراپی پیشرفته ای در دبی سرگرم درمان مصدومیت خود است، در جواب یکی از مدیران پرسپولیس که از او خواسته زودتر تکلیفش را روشن کند، گفته؛ خیالت از جانب من راحت باشد. شما، عالیشاه و امیری را تمدید کنید، من هم برمی گردم و تمدید می کنم.

گویا یکی از دلایلی که روند تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس را طولانی کرده تفاوت دستمزد آنها و بازیکنان تازه وارد تیم است.

این بازیکنان می گویند ما فصل گذشته با قراردادهای دو میلیاردی بازی کردیم ولی بازیکنان جدیدی که برای لیگ بیستم به تیم آمدند، کمتر از سه میلیارد تومان قرارداد نبستند و این وسط هر بازیکنی که به خاطر تعصبش به پرسپولیس، قبل از پایان فصل قراردادش را تمدید کرده بود، سرش کلاه رفت.

با این همه، کمال کامیابی نیا به مدیران باشگاه پرسپولیس اطمینان داده با وجود دریافت پیشنهاد از تیم های داخلی برنامه ای برای جدایی از پرسپولیس ندارد. البته جعفر سمیعی هم در تلاش است رقم دریافتی این بازیکنان را به رقم دریافتی بازیکنان جدید نزدیک کند تا در تیم توازن مالی برقرار باشد.

به نظر می رسد اواسط هفته آینده کمال کامیابی نیا قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج