۱۱۴۶۳۹۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لوکاکو: مجبور نیستم چیزی را ثابت کنم

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، که به تازگی از اینتر به چلسی پیوسته است، می‌گوید مشکلاتی که قبلا در لیگ برتر داشته، انگیزه بازگشتش به استمفوردبریج نبوده است.

ورزش سه: روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، که به تازگی از اینتر به چلسی پیوسته است، می گوید مشکلاتی که قبلا در لیگ برتر داشته، انگیزه بازگشتش به استمفوردبریج نبوده است.

لوکاکو: مجبور نیستم چیزی را ثابت کنم

روملو لوکاکو پس از قهرمانی در سری آ با اینتر، به انگلیس بازگشت. او در سال های گذشته سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس از جمله به همراه تیم های منچستریونایتد و چلسی را داشت.

لوکاکو احساس می کند پس از بازگشت به لیگ برتر در انتقالی 117 میلیون یورویی، لازم نیست در فوتبال انگلیس هیچ چیزی را به کسی اثبات کند.

لوکاکو پس از سپری کردن یک دوره ناموفق در دوران نوجوانی اش در باشگاه آبی لندن، برای دومین بار به استمفورد بریج بازگشت. پس از حضور پررنگ در وست بروم و اورتون، او با 90 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست، اما در طول دو سال حضورش در اولدترافورد نیز نتوانست در این باشگاه جا بیفتد و سرانجام تقریباً با همان قیمت به تیم ایتالیایی فروخته شد.

مهاجم بلژیکی در اینتر بسیار تاثیرگذار ظاهر شد و به آنها کمک کرد تا برای اولین بار پس از 11 سال قهرمان سری آ شوند. او اکنون به چلسی بازگشته است و احساس نمی کند سابقه قبلی او در انگلیس، به این معناست که باید نظر کسانی که به توانایی هایش شک دارند را عوض کند.

لوکاکو در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در چلسی گفت: "من مجبور نیستم چیزی را به کسی ثابت کنم. تنها چیزی که به من انگیزه می دهد خودم هستم. من کسی هستم که به خودم انگیزه می دهم و همیشه اینطور بوده ام. من بازیکن چلسی هستم. و خوشحالم که الان اینجا هستم.

من موفقیت های دیگری را تجربه کرده ام و همچنین سبک بازی متفاوتی دارم که بیشتر بر اساس تکنیک و تاکتیک است. لیگ برتر کمی از همه چیز را دارد و تجربیاتی که چند سال پیش داشتم عالی بود. من هر دقیقه آن را در داخل و خارج از زمین بازی دوست داشتم. اما تجربیات ایتالیا من را به عنوان یک بازیکن کامل تر کرد.

موضوع فقط چیزهایی است که من در ایتالیا آموخته ام. با تماشای لیگ برتر در چند سال گذشته، دیده ام که بازیکنان بهتر شده اند، تیم ها بهتر شده اند و من آماده این چالش هستم."

لوکاکو زمانی که برای اولین بار در سال 2011 از اندرلخت به چلسی رفت، یک جوان آینده دار بود، اما فقط 10 بازی برای آبی ها در لیگ برتر انجام داد و هیچ گلی به ثمر نرساند، سپس به وست بروم و اورتون قرض داده شد و بعد در سال 2014 به طور دائم فروخته شد.

لوکاکو که در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان شناخته می شود، می گوید از اولین دوره حضورش در لندن چیزهای زیادی آموخته و آماده است تا موفقیت های ادامه داری را برای تیم قهرمان اروپای توماس توخل به ارمغان بیاورد.

او گفت: "موضوع ثبت رکوردها نیست. موضوع کسب جام است. من متوجه شده ام که وقتی چیزی را به دست می آورید، نگرش افراد نسبت به شما چقدر متفاوت است. این چیزی است که من آموخته ام. در گفتگوهایی که با دیدیه دروگبا، جان تری یا آنتونیو کونته داشتم، متوجه شد ام که احترامی که دریافت می کنید وقتی شروع به پیروزی و کسب قهرمانی می کنی، متفاوت است.

این چیزی بود که من واقعاً می خواستم. خیلی می خواستم قهرمان شوم. من به اینتر رفتم و بعد ما قهرمان شدیم. این تنها چیزی است که برای من مهم است؛ بردن و قهرمانی. البته گل زدن هم عالی است. می دانم که در موقعیتی هستم که می توانم گل های زیادی به ثمر برسانم، اما کسب جام... این امر است که شما را متمایز می کند.

من جوان بودم و فکر نمی کنم در آن زمان به اندازه الان تکامل یافته بودم. سفر من فراز و نشیب های زیادی داشته است اما در پایان اگر به عملکرد خوب خود ادامه دهید، می دانید که همیشه فرصتی خواهید داشت. رابطه من با باشگاه همیشه عالی بوده و اکنون بازگشت در بهترین زمان ممکن احساس خوبی دارد. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج