۱۱۴۶۹۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جدایی ستاره مراکشی النصر منتفی شد

عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی النصر با ارسال ۷ پیام در قالب چند توئیت در توئیتر شخصی خود، جدایی از النصر را تکذیب کرد.

ورزش سه: عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی النصر با ارسال ۷ پیام در قالب چند توئیت در توئیتر شخصی خود، جدایی از النصر را تکذیب کرد.

سرانجام شایعات و گمانه زنی ها درخصوص آینده عبدالرزاق حمدالله به پایان رسید و این بازیکن اعلام کرد که به کارش در این تیم ادامه می دهد. پس از پایان دیدار هفته نخست لیگ عربستان که با پیروزی النصر به پایان رسید، حمدالله در تمرینات تیمش شرکت نکرد و در دیدار هفته دوم برابر الفیصلی نیز غایب بود تا شایعات پیرامون اختلاف این بازیکن و مانوس منزس سرمربی برزیلی النصر به اوج خود برسد.

در جریان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با فولاد خوزستان بود که حمدالله پس از تعویض، ضربه ای را به بطری آب کنار زمین وارد کرد که این مسئله با واکنش مربی تیم مواجه شد. از همان زمان مشخص بود که مهاجم مراکشی با مانو منزس وارد یک چالش شده است. او در دیدار هفته نخست مجددا تعویض شد و جایش را به وینسنت ابوبکر داد و سپس در تمرینات تیمش شرکت نکرد و در این میان چند روز قبل نیز برادر و مدیربرنامه حمدالله با انتشار پستی در اینستاگرام خود که نوشته بود: زمان تجربه جدید و موفقیت جدید در محیط سالم فرا رسیده است، موفق باشید برادرم.

جدایی ستاره مراکشی النصر منتفی شد

رسانه های عربستانی مدعی شده بودند نام حمدالله در لیست آسیایی مانو منزس قرار ندارد و این بازیکن به همین دلیل به دنبال ترک النصر و پیوستن به الاتحاد است. سرانجام امروز این مهاجم کهنه کار با ارسال چند توئیت در قالب 7 پیام مهم برای هواداران النصر، به تمامی شایعات پایان داد.

این بازیکن نوشت: من یک بازیکن حرفه ای هستم و با النصر قرارداد دارم و به آن احترام می گذارم. من هرگز با تیم خود چانه زنی نکرده ام و هرگز با تیم بحث نمی زنم، زیرا تیم از من بزرگتر است. تا زمانی که قرارداد من با تیمم معتبر باشد، در باشگاه النصر ادامه خواهم داد. عشق بین من و طرفداران واقعی النصر را هیچ کس از هم جدا نمی کند.

او ادامه داد:غیبت من در آخرین مسابقه یک تصمیم فنی بود و به آن احترام می گذارم. تا زمانی که پیراهن این تیم ریشه دار را بر تن دارم، همیشه در تلاش هستم تا طرفداران آن را خوشحال کنم. منتظر دروغ و تهمت دیگر دلقک ها هستم. آرامش و رحمت خدا بر شما باد.

بدین ترتیب داستان جدایی عبدالرزاق حمدالله از زردپوشان شهر ریاض منتفی شد. این مهاجم زهردار و باتجربه، در طی سالهای حضورش در النصر، 101 بار برای این تیم به میدان رفته و موفق به زدن 109 گل شده ضمن اینکه او 23 بار هم پاس گل داده که آمار فوق العاده ای برای این بازیکن مراکشی محسوب می شود. النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم 23 شهریور در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج