۱۱۴۷۱۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چرا پرسپولیس باید مشکل مالی داشته باشد؟

تیم پرسپولیس با افتخاراتی که در سال‌های اخیر داشته چرا باید مشکل مالی داشته باشد؟

خبرورزشی: یحیی گل محمدی در آخرین مصاحبه ای که انجام داد به مشکلات مالی پرسپولیس اشاره کرده و تاکید داشته که به همین دلیل باشگاه نتوانسته نوراللهی را حفظ کند و جذب برخی بازیکنان از جمله بازیکن خارجی نیز به دلیل مشکلات مالی منتفی است.

این در حالی است که تیم هایی مثل ذوب آهن،گل گهر و سپاهان فارغ از مسائل مالی فعالیت خوبی در نقل و انتقالات داشته اند. در این میان این سوال پیش می آید که چرا پرسپولیس با وجود افتخارات متعدد در سال های اخیر، باید با مشکلات مالی روبرو شود.

سرخپوشان در ۵ فصل اخیر لیگ برتر قهرمان شدند و در این ۵ فصل سه بار تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دوبار تا فینال پیش رفته اند که عایدی مالی زیادی برای پرسپولیس داشته است. تیمی که ۵ فصل پیاپی قهرمان می شود قطعا باید اسپانسرها برای تبلیغ در این تیم سر و دست بشکنند و در کنار این ها قهرمانی در جام حذفی، سوپرجام و از همه مهمتر خیل هوادارانی را هم که دارد اضافه کنید تا واقعا این سوال پیش بیاید که چرا پرسپولیس باید مشکل مالی داشته باشد؟

از یک سو ساختار ضعیف مدیریتی باشگاه است که با جذب بازیکنان و مربیان خارجی با رقمی خارج از عرف یا توان باشگاه بدهی سنگین را به بار می آورد و از سوی دیگر مدیریت در هزینه کرد وجود ندارد و همچنین تحریم ها نیز بخشی از درآمد پرسپولیس را بلوکه می کند، مواردی مثل حق پخش تلویزیونی و نبود قانون کپی رایت و همچنین عدم برنامه ریزی برای درآمدزایی از برند باشگاه هم دیگر عواملی است که باعث می شود تا تیمی با این افتخار و شرایط مناسب در سال های اخیر، در نقل و انتقالات از تعدادی تیم دیگر ضعیف تر و کم پول تر باشد که نشات گرفته از ساختار ضعیف در آمدزایی و هزینه کرد در فوتبال ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج